kaikki ovat, kun on niin hiljaista? Itse en ollut yksissäkään. Kuohuviinipullo löytyi ja skoolasimme, löytyi ylioppilas 45:n, 9:n ja 7:n vuoden takaa. Oma ylioppilaaksituloni oli suuri ilon aihe, mitä juhlittiin koko yö yhden luokkatoverin kotona, mistä kesäaamussa pyöräilin kotiin.
Ylioppilasjuhlissako
5
501
Vastaukset
- Kalle-Aaretti
(Tosin olimme elämänkumppanni kanssa puoleltapäivin jättämässä viimesen jäähyväisen ystäväperheemme vammaansa menehtyneelle pojalle)
Surujuhlan jälkeen oli ilo tavata taas sukuaan yliopilasuhlissa suku noin laajasti käsittäen.
Ylioppilas itse oli tietenkin best in ballet, päästyään Tampereen tekniseen yliopistoon iliman pääsykoetta. Vaan ei äitinsä isänsä akateemiset kasvot ollee kivestä veistetyt.
Ja "minullahan" vaimon puolesta juhlivaa sukua riittää.
Ja riittää sisaruksilla intoa kulkea viisikymppisinäkin onnittelemassa sekä ruusuntuonnissa kahdessa kolmessa paikassa ympäri Suomen, kun samaankin vuoteen ylioppilaita on usiampi siunaantunut.
ps. josko jokusilla kielioppi-ihmeillä on tarve panna pilikkuja kohoralleen, niin siitä vaan mestarit.- KristaTee
maailmaa kaada. Kyllä noita pilkunviilaajia riittää muutenkin. Joten jatketaan (ne jotka täällä vielä käy) pilkuilla tai ilman.
KristaTee kirjoitti:
maailmaa kaada. Kyllä noita pilkunviilaajia riittää muutenkin. Joten jatketaan (ne jotka täällä vielä käy) pilkuilla tai ilman.
oli ilta, lienee tosiaan juhlia monella riittänyt. Sitten tietysti mökit kutsuvat, kun kesä tulee, varmaan kesäaika hiljentää palstat.
Sekin vaikuttaa, kun niitä viestejä lentää taivaan tuuliin...- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
oli ilta, lienee tosiaan juhlia monella riittänyt. Sitten tietysti mökit kutsuvat, kun kesä tulee, varmaan kesäaika hiljentää palstat.
Sekin vaikuttaa, kun niitä viestejä lentää taivaan tuuliin...Niin muuttuu maailma, Telluseni. Ennen oli hauskaa.
Ellet kenellekään kerro, paljastan salaisuuden? Hyvä. Siis: kävin tuolla taempana mutisemassa itsekseni ja kyllä tuntui hyvältä. Sain oikein rypeä itsesäälissä.
- ..............................
.............................................................................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404