Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mikään sekatavarakauppa ole, joten rouva voi hakea onkimavehkeensä jostain muualta, mutta täyttämättömän veikkauskupongin saat, itse saat täyttää sen - ja maksaa. Kaino huomautus, että ensimmäiset juomat vaan oli ilmaiset, mutta saat nyt sen valkkarinkin talon piikkiin, se vesihän oli ensimmäinen juomasi.
Hiljaista on, ei ole kukaan oven kynnystä höylännyt, että saisi helpommin auki - missä Pellekin lienee...
Ei kai henkilökunnassa vaan jotain vikaa ole, että siksi karttavat?
01.06.2007 22:06
Kaikki on kiellettyä ja kaikki mikä on kiellettyä on myöskin sallittua - ainakin täällä!
01.06.2007 20:18
neuvo on, että googleta. Laita keskustelupalstat, niin kyllä sieltä löytyy. Täällä ei uskalla paljon mainostaa. Olen niitä joskus katsellut, mutta tuntuvat monet niin sekavilta.
01.06.2007 20:12
ovat lähteneet mökeilleen, kun ei ketään näy ei kuulu?
Pitää tehdä jälleen tarjous, sanokoon emäntä mitä hyvänsä - konkurssi tässä kuitenkin tulee. Kaikille ensimmäiset juomat, olkoon mitä tahansa, ilmaiseksi!
Näkyi Olivia kertovan, että tupakointikieltokaan ei koskisi Pystyä, saa nähdä mitä siitä tulee...
01.06.2007 20:05
Google kertoo, Aune Haarla, os. Lahdelma, ent. Ala-Tuuhonen - ollut nähtävästi ensin naimisissa Ala-Tuuhosen kanssa. Molemmat olitte oikeassa!
01.06.2007 19:55
mä sen hokasin - aina ei leikkaa - ei maha mittään...
01.06.2007 17:11
Täällä Sydän-Satakunnassa kaivataan aina vettä tähän aikaan vuodesta, eikä nytkään ole tullut koko toukokuussa läheskään sitä määrää mitä siellä Pohjanmaalla eilen tai edellispäivänä tuli tunnissa.
Sanotaan, että sataen suvet tulevat, mutta tuleehan se ilmankin!
Hyvää kesä sinne Pohjanmaalle!
01.06.2007 17:01
mitä se sitten on ollut ellei holhoamista???
Aika jännää, kun aina tämän hurrikaanin jälkeen on pienen aikaa vaisua, vaikka tekisi mieli antaa tulla tuutin täydeltä.
----------
Ja sitten seuraa säätiedoitus, aurinko paistaa, lämmintä +18 astetta ja tuuli puhaltaa, että hiukset meinaa päästä lähteä.
(Onko ilmatieteenlaitoksella oma palsta?)
01.06.2007 16:56
täällä vauhdissa mukana?
Kelpaako vanha sorsittu juomanlaskija mukaan?
Ei, ei tämä ole mitään henkilökohtaista, mutta kun ei ole enää töitä tuolla entisessä paikassa...
01.06.2007 09:31
Huomenta nimittäin!
Kauniilta näyttää näin ikkunasta katsoen, mutta vilpoinen on tuuli ja +13.8 lämpötila.
Nyt on mieliala sellainen, että ei oikein huvita tänne mitään kirjoitella, eilinen veti mielen matalaksi, vaikka leikkiä tämä onkin.
Hyvin on kissasi toipunut, kun jo "trötöjä" hätyytteli. Kun meillä vielä kissa oli ja joskus tuli pääskynen suussa, niin sanoin, että linnun vika, kun on antanut ottaa kiinni. Pääskyset tekivät kiusaa kissalle lentämällä ihan sen nokan edestä, että viuh-viuh vaan.
Toivotaan päivää parempaa...
01.06.2007 08:39
Ilma on kaunistunut näin iltaa kohti, päivä olikin kaikin puolin ankea, tuhruinen ja harmaa.
Miten olette päivänne viettäneet, joko väsymys painaa, kun ei kerholla ole ketään?
Paras kai minunkin on lakata höpöttelemästä yksikseni, mutta ei oikein sänkykään vielä kutsu.
Parempaa huomista toivottelen kaikille.
Nukkukaa hyvin!
31.05.2007 21:46
onhan täällä vielä jotain, luulin jo ettei enää tarvita juomanlaskijaa. Nyt talo tarjoaa - pääsee varmaan halvalla, kun kaikki ovat Pellen Omituisten höpöttäjien kerhossa - vai oliko se nimi niin - no hällä väliä!
31.05.2007 20:08
huomannut, Pertta-täti maksaa!
31.05.2007 20:04
kukkaron nyörien hellittämisestä, minä taidan jäädä vallan työttömäksi, etten mitään pystyisi maksamaankaan.
Olin Pystybaarissa juomanlaskijana ja tuntuu, että nyt hiljeni Pystis - eikä ne tipit niin suuria olleet, kun Pertta-tätikin hyvin harvoin ehti sinne poikkeamaan. Toivoa sopii, että joku keksisi mulle jotain pientä puuhastelua - yötyöläiseksi en ala.
Onnea ja menestystä kerholle ja varsinkin päivänsankarille - perässä tullaan!
Niin ja mikä hiivatin kaava toi on, kun joka mutkassa tulee vastaan - onneksi se ei ole selvä kaikille muillekkaan!
31.05.2007 20:03
Kovin jää lyhykäiseksi yövuorolaisen päivä, oma tottumisensa sekin vaatii. Luulisi vallan olevan päivärytmin sekaisin kun työvuorot vaihtelee.
Pystyssä on ollut mielenkiintoinen päivä, onneksi on hiukan sataa suhjannut, voi hyvällä omatunnolla istua tässä. Se hyökkäys oli taas niitä sarjassa käsittämättömät asiat tapahtuvia juttuja...
31.05.2007 16:43
Miksi sitten on esim. nämä ikäluokkapalstat, jos joka aihe täytyy olla omalla palstalla.
Ei voi olla paljon keskusteltavaa - juu, olen kuusviis vee, ai jaa, mä olen jo kohta seitonviis vee, miten on mennyt, kolottaako paikkoja, juu mut keskustellaan siitä terveyspalstalla. Entä se kirja, mennään kirjallisuuspalstalle jne.
Mitä rasistista, herjaavaa ja epäsiistiä mahtoi olla Pystybaarin ketjussa?
Arvaa vaan ollaanko sääntöjä tutkittu, mutta ne pitäisi vääntää rautalangasta, että menisi perille vähän tyhmään päähän!
31.05.2007 15:43
nyt aika pian jo sinne luontoretkelle, kun Pystykin on joutunut sensuurin hampaisiin, ei sielläkään tunnu tällä hetkellä yhtään kivalta.
Harmi vain, kun on näin sateista, vai oletteko löytäneet poutaisen kohteen? Loppuviikosta luvattiin kaunista ja lämmintä...
31.05.2007 15:30
on ainakin pienillä paikkakunnilla niin, että kukat saa ottaa itse ja pudottaa rahan johonkin lokeroon. Kameravalvonta niissä taitaa olla.
Myös perunoita näkee tienvarsilla kesällä samalla periaatteella. En tiedä kuinka paljon viedään maksamatta, niissä kun ei ole kameraakaan.
31.05.2007 14:06
pistää nokkaansa tänne, vieläkö täällä on jotain siveyden sipuleita? Eilen jo vedin yhden viestini pois, siihen ei ollut onneksi kukaan vastannut, oma vain lähti.
Päätin pysyä pienen aikaa poissa, mutta täytyy jotain piristystä hakea harmaaseen päivään.
Ulkona kyllä on luonto kauneimmillaan, sireenit ja omenapuut ovat täydessä kukassa ja kaikkialla niin vihreää, lukuunottamatta niitä harmittavaisia voikukkia.
Niitä saisi olla ajamassa joka toinen päivä.
Ja kitkemistä riittää joka päivälle, kun viitsis vaan...
31.05.2007 11:14
Muista keskustelu Pystybaarissa, ettei tarvii ihmetellä...
31.05.2007 11:05
106 / 123