Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
toivottavasti et nyt ole käsittänyt asiaa millään tavalla väärin.
Mukaan tottakai saat tulla!
31.05.2007 11:02
vasta on - ilmojen pitäisi tulla ensin suosiollisemmaksi ja eikö vesikin ole vielä kylmää...
Ihan kivaa hommaa se mattojen pesu on, mutta aurinkoa tosiaan kaivattaisiin ensin.
31.05.2007 10:57
nyt laittaa ovi lopullisesti säppiin?
Olen sanaton!
30.05.2007 19:57
ensimmäinen, joka on tehnyt saman havainnon, mutta mihin kissa karvoistaan pääsee.
Mölkky olisi varmaan ihan sopiva peli kärttyisille vanhoille ämmille! Marjapensaan retkellä ei oikein mitään marjapussia viitsi pelata enkä edes osaa sitä, mutta eikös siinä mölkyssä heitellä jotain puupalikoita - varo sitten, ettei satu luiskahtamaan, en tykkää kun vieras ihminen alkaa arvostelemaan.
Kiitos, mutta sikaarista kieltäydyn ja Philip Morrista ei taida enää löytyä, sillä joskus aloittelin, myöhemmin oli sitten Malboro ja enää ei paljon mikään.
Uskaltaako enää mennä koko Pystybaariin, kun tuntuu, että herätetään pahennusta...
30.05.2007 18:31
mukaan vaan, mutta ei me kyllä mitään hienostolajeja harrasteta, on vasta kehitteillä koko "Törmäkät".
Sitä paitsi ei sitä pitänyt huudella pitkin kyliä. Täällä ei näköjään mikään pysy salassa!
30.05.2007 17:54
me salaa ottaa mukaan reissumiestä ja munaa, jos siitä kerran tulee niin "törmäkkä" olo?
Ei kerrota muille - näin me tehdään!
30.05.2007 17:38
siitä teestäkö vain...Vaiko reissumiehestä tykötarpeineen...
Antakaa porttikielto, jos alkaa siltä tuntumaan!
Siis minulle...
30.05.2007 12:47
Onhan matka taas kerran lyhentynyt! Onnea jälleen emännälle ja hyvä että muuttohommat sujuu ilman mitään suuria apujoukkoja. Kiva on sitten vaan tulla, kun kaikki on valmiina.
Silloin kyllä olen ensimmäisenä paikalla, kun jotain tarjouksia luvataan ja kaiken lisäksi vielä siideri puoleen hintaan - ajattelit varmaan juuri Tellastiinaa...
Kiitos ja hyvää jatkoa!
30.05.2007 10:49
niihin aikoihin jo liikkeellä, kun niin maan perusteellisesti veti suonta jalasta, että täytyi suolacoktaili tehdä, mutta sitten vedin vielä peittoa korviin.
Ja tässä se päivä taas menee pilviä katsellen ja vähän ukkosta peläten. Nyt vanhemmiten en enää niin paljon sitä pelkää, kuljen ja katselen mihin iskee - viime kesänä jysäytti kerran niin, että kylässä joka huushollissa teki jotain pahojaan...
30.05.2007 10:12
Aina sinä olet yhtä aikaisin liikkeellä ja ovia aukaisemassa. Kovin on harmaata, yöllä vähän ukkosti ja satoi jonkun kuuron, tätä nyt kai on luvatu jatkossakin.
Eikö sanota, että ennen juhannusta sataa laariin? Näkyi lehdessä olevan, että Rymättylässä on jo perunan nosto alkanut ja halvalla menee. Minä en perunasta, uudestakaan maksaisi kymmentä euroa kilolta. Melkein joka vuosi omia odottelen.
Kiitos kahvista, hyvältä maistui, jatkan matkaani...
30.05.2007 08:07
ainakin luovutan sovinnolla muille, en halua saada mitään myrkytystä tai joudun taas johonkin tähystykseen...
Pitääkö sitten syödä ketunleipiä ja kaivaa kallioiden kolosta imarteen juuria - niitä mukulanakin syötiin.
29.05.2007 20:36
Satoiko, myrskysikö vai suosiko ilma veneilijää?
Pessimisti laittaa ensin sateet ja myrskyt ja vasta sitten kysyy kauniista ilmasta!
Raumalla oli tänään kova ukkonen ja vettä tuli kuin aisaa - mutta ei sentään ämmiä äkeet selässä tai meillä sanotaan, että tulee vanhoja ämmiä takareet selässä...
Tosi vaikeeta on nykyään Pystyyn pääseminen - no miten tuonkin nyt sitten kukin ottaa!
29.05.2007 20:25
Ruokatorven tulehdus ainakin, mutta kyllä jotain kokeitakin tehdään. Närästys oli syy miksi menin ja siihen sain kahden kuukauden lääkekuurin. Olen tietysti epänormaali kaikin puolin, mutta niitä tuloksia en ymmärrä erikoisemmin pelätä.
Kiitos kauniista sanoista, sinulla on todella sana hallussa!
29.05.2007 19:51
Jos joku muistaa, kun pari viikkoa sitten valittelin pelkoani siitä letkun nielemisestä, niin nyt se on ohi!
Ja ei se niin kamalaa ollut - se oli paljon kamalampaa! Onneksi kaikki sanoivat, että ei se mitään, vähän alussa tuntuu. Eräs ystäväni sanoi nyt jälkeen, että ei hän halunnut mua lisää pelotella, mutta juuri samat tuntemukset oli ollut.
Edelleen sanon, että Luoja varjelkoon toistamiseen siihen joutumasta. Olen aina pitänyt, että mulla on kipukynnys korkealla, mutta tiedä häntä...
Voikukkaset rehottaa, pyhänä en viitsinyt, eilen satoi, äsken niille annoin vähän alkuun kyytiä, tykkään leikata lykättävällä, tulee parempi jälki kuin ajoleikkurilla, nyt taidan taas jättää huomiseen jos silittelisi pyykkivuorta matalammaksi.
Olivialle Onnitteluja!
29.05.2007 19:28
täältä on kuule poistettu paljon asiallisia viestejä, joihin ei säännöistä löydä selitystä suurennuslasillakaan!
28.05.2007 21:56
ikäeroa kymmenkunta vuotta, joten minä lähdin maailmalle heidän ollessa kouluiässä ja kyllä heidät töihin laitettiin, vaikka ei mukuloita tarvinnut paimentaa. Silloin joutui tekemään erilailla töitä kuin nykyisin.
Enkä minä sitä minään erityisenä kohtalona pidä, tosin jossain vaiheessa vannoin, etten ikinä pidä lapsia, mutta onneksi se unohtui ja itselläni on kaksi lasta.
28.05.2007 21:52
vastaisi siihen alkuperäiseen kysymykseen, vaikka täällä jo olen jankuttanut sitä sun tätä.
Minun on helppo vastata, sillä meillä oli kaikki samanarvoisia, tosin olin vanhin ja niin ollen jouduin olemaan lapsenpiikana, mitä nuorempain ei tarvinnut tehdä, kun olivat sitten niin samanikäisiä, minusta vain kasvatettiin ensin lapsenlikka. En silti tunne olleeni missään erilaisessa asemassa. Se oli aivan luonnollista silloin.
28.05.2007 21:21
En ainakaan minä ole tänään viikatetta heiluttanut, hiukan antanut vissiin aihetta vaan...
Kyllä kai samassa ruohossa ollaan, mutta ei se mitään sateita tarvii, tarpeeksi kasvoi viime kesänäkin, vaikka oli niin kuivaa. Taikka saihan se vettä mun kannustani siinä kuin muutkin kasvit.
Joka kesä päätän, että mitään en laita ja aina kun kevät lähenee alkaa kynnet syyhyymään multaan.
28.05.2007 20:47
tullut katumapäälle, kun lupasi ne grillikauden avajaiset pitää. Ehkä siksi on karistanut kartanon tomut jaloistaan ja karannut muille maille.
28.05.2007 20:25
On se hienoa kun Sinulla hellettä piisaa - minä olen taas saanut päivän laiskotella, kun sade yllätti, perunatkin jäi tältä päivältä laittamatta maahan...
Kävelin äsken tuolla kasvimaan reunalla ja oli todella hyvin lähteneet p-ruohot kasvamaan, ei ilahduttanut. Voisiko joku selvittää, mistä tulee vesiheinää eli maltaruohoa, olisko virallinen nimi joku pihatähtimö? Se leviää kuin tauti ja on harmittavaista perata. Juu juu, tiedän, että puutarhapalstakin on olemassa, mutta kyselen kuitenkin täältä "tutuilta"!
Tänään onkin taas "viikate heilunut"!
Vielä säästä - ollaan suurin piirtein samoilla leveysasteilla ja sinulla on varmaan kesä paljon edellä, vaikka ei sitten vielä voikukan haituvat lentelisikään!
28.05.2007 20:18
107 / 123