Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sinä junalla luulet tulevasi - junat kiertää kaukaa nämä maisemat! Maailma on kato muuttunut paljon niistä ajoista, ei mikään ole niin kuin ennen.
Muuten kyllä passaa, annan informaatiota sitten kun se aika tulee. Marjapensaalle tulee sitten useampi reissu tänne päin kun on ne jazzitkin!
24.05.2007 22:05
työjako uusiksi ja mene itse ohjaksiin!
Miksi se vetohomma tuntuukin aina olevan naisilla? Itse olen siitä onnellisessa asemassa, että saan istua koneen päällä ja laittaa perunoita "kuppiin" ja se on siinä. Kone hoitaa loput.
24.05.2007 20:40
Ei täällä kukaan henkkareita kysele - tervetuloa vain joukkoon!
24.05.2007 20:34
ja suosittu tanssipaikka onkin kesäisin, nimekkäät orkesterit ja artistit tanssittavat, että sinne vaan muistoja verestämään - no nyt menee aina niihin muistelemisiin.
Siellä oli Eenokki saman järven rannalla...
24.05.2007 11:18
On aikaa istuskella koneen vieressä, kun sataa.
Otin mallia kirjoittajista ja aloin siivoamaan vaatekomeroita, mutta ei ole ollenkaan mielenkiintoista puuhaa.
Ei löydy edes niitä piikkikkorkoisia kenkiä paitsi vihkikengät on tallella jossain vintin perällä.
Kyllä minun on jalkani kasvanut siinä kuin muukin kroppa - paria numeroa isommat kengät tarvii nykyisin ostaa.
Jaahas, jos jatkaisi vaatteiden järjestelyä - talvivaatteetkin on vielä "säilömättä"...
24.05.2007 11:11
ollut Eenokillakin - siellähän minäkin joskus juhannusaattoja vietin.
Valitettavasti lava paloi vuosia sitten eikä siellä enää paljon mitään toimintaa ollutkaan.
Eenokki on myös osa sitä nuoruutta, jonka muistelemista täällä jossain ketjussa ei ymmärretty.
24.05.2007 08:44
Arthryliä on nykyään saatavana tabletteina, on kulumavikoihin auttava lääke. Itse olen huomannut sen auttavan, kun polvet ovat kuluneet.
24.05.2007 08:26
Taidan olla suurin piirtein keskikohdassa lääniä sinun rajojesi mukaan - en ole koskaan ajatellut kuinka ylös ne rajat ylettyy.
Se on hyvä tietää, että löytyy verhojen ompelija näin lähipiiristä, minä olen oikea "krymppykraatari", en paljon edes suoraa saumaa saa aikaiseksi.
Mitähän ottaisi tämän suht. koht. lämpimän (+17 astetta) päivän päätteeksi - tietty se siideri on!
23.05.2007 20:32
aika tuo jokaiselle uusia ystäviä, mutta pitäisikö silti vanhat hyljätä?
Kovin on köyhää ollut lapsuus ja nuoruus, jos ei sitä enää muista, tarkoitan henkisesti köyhää...
23.05.2007 17:42
Minä olin nuorena ihan hullu kenkien perään ja silloin kuuskymmentäluvun puolivälissä oli muotia ne piikkikorot ja -nirkot, niitä piti olla joka lähtöön. Enää en paljon korkokenkiä pidä, mutta nautin vieläkin, kun joskus saan laittaa korkokengät jalkaani.
Niin sitä joku on shoppaillut ja joku tönkinyt nyrkit mullassa - enää ei ole kuin kurkun kylvö ja joskus muutaman kaalinplantun istutus.
Juu ja sitten vielä kaikki laatikot ja purkit kesäkukkasen taimia täyteen, täytyy vaan malttaa odottaa, että ilma lämpeisi.
Ja sitten on se iankaikkinen rikkaruohojen kitkentä, siinä se suvi menee...Tämä on pessimistisen minäni mielipide!
23.05.2007 17:35
sinne pustan reunalle - missä sitten lienetkin!
Huh-huh sitä sinun hellettäsi, ei olisi minun mieleeni sekään. Olen aina sanonut, että pakkasella saa vaatetta yllensä, että tarkenee, mutta helteellä ei voi loputtomiin vähentää - ei ainakaan näillä rasvaprosenteilla.
Siitä matonpesusta, eihän niitä enää järvessä saa pestä, nyt on rakennettu kuivalle maalle pesupaikkoja ja pesuvedet menee likakaivojen kautta Huitsin Nevadaan. Mikä olikaan ihanampaa kuin olla mattopyykillä laiturilla järven rannalla.
Työn intoa sinulle, minä lähden vielä vähän kylvöhommiin - kesäkukkasen siemenet pitäisi saada maahan!
23.05.2007 10:39
huumorimielellä tuon lopun kirjoitin, sillä mieheni kanssa ei riitaa ainakaan saa aikaiseksi ja kun pian neljäkymmentä vuotta on yhdessä oltu, niin kyllä edelleenkin yhdessä jaksetaan olla.
23.05.2007 10:28
silläkin, että on koko avioliitossa olon aikansa
käynyt työssä pihan toisella reunalla - elikkä navetassa.
Varsinaista eläkkeelle jäämistä en ole huomannut mitenkään, kun karja laitettiin jo seitsemän vuotta ennen pois ja ei mulla siitäkään mitään vieroitusoireita tullut, helpotus oli, kun ei tarvinnut aamulla "kissan kiljuissa" lähteä navettaan.
Hyvä puoli aikoinaan oli sekin, ettei tarvinnut muksuja raahata aamulla minkään hoitoon - asui vielä anoppi toisessa päässä rakennusta, sinne ne kipitti herättyään.
Sitä en tiedä, mitä sitten tulee, kun isäntä jää eläkkeelle ja alkaa vallan tuvassa olemaan...
Sovitaanko päivät pitkän katselemaan toisiamme -
No sen ei kyllä aika niin kulu, varmaan jotain hommaa itselleen keksii.
Sittenpä näkee, kun se aika koittaa, miten tässä sovitaan olemaan...
23.05.2007 09:49
Mikä nyt on, kun ei vielä kukaan ole poikennut aamukahville?
Vaikuttaako tämä harmaan ankea aamu, ettei ole lähdetty liikkeelle? Tietysti jossain paistaa aurinko ja on kaksikymmentä astetta lämmintä, mutta näin meillä.
Jossain, en muista oliko se Pystyssä, kun pohdittiin läänin ja maakuntien rajoja.
Sen uuden läänijaon mukaan ne rajat vähän hämärtyi. Ennen kuuluin Turun ja Porin lääniin, nyt Länsi-Suomen lääniin, enkä tiedä kuinka pitkälle se Pohjanmaalle ulottuu.
Se on kuiteski varma, että satakuntalaisia
ollaan!
Tämä tästä - kaffeet tuli hörpittyä - hyvää päivää kaikille!
23.05.2007 09:10
lehtokotilo, sieltä löytyy vaikka kuinka paljon tietoa tästä kiusankappaleesta, mutta ei taida olla mitään muuta konstia niiden poistamiseen, kuin kerääminen. Eikö etanat mene olutlautaselle, kelpaisiko se näille?
Onneksi ei ole tarvinnut moiseen kotiloon tutustua, mutta paras koputtaa puuta - ei ole etanoitakaan ollut muualla kuin kaalimaassa - ne menivät kaikki viime syksynä,ei niitä montaa ollutkaan, kaaleja nimittäin.
22.05.2007 11:10
terveiset kaikille sateen raikkaasta Lounais-Suomesta. Nyt on sen verran satanut, että varmaan kaikki pääsee hyvään kasvuvauhtiin. Kesäkukan siemenet pitäisi vielä saada maahan - ne ei paljon pussissa ilahduta.
Tervetuloa sinäkin huikkailemaan - ei täällä ole niin nöpön nuukaa kuka kenellekkin huutelee!
Mukaan vaan - kyllä tänne mahtuu!
22.05.2007 10:17
Olin varmaan joku seitsemäntoista, kun isä osti skootterin, 175 kuutioisen, joku Cezeta tai sinnepäin.
Tietysti minun piti sillä ajella, vaikka kortista ei ollut tietoakaan. Ei onneksi koskaan sattunut mitään, ajelin aika paljonkin.
Tällä järjellä mikä mulla nyt on en ajaisi pätkääkään. Ihme, että isä sen hyväksyi, sillä kyllä hän yleensä komennon piti.
Myöhemmin poikakaverilla oli moottoripyörä ja kyllä minun senkin hanikoihin piti päästä.
Kaiken lisäksi olen aina ollut vauhtihullu - kaahaan vieläkin. Sakoilta olen säästynyt, paitsi kerran sain sakot "kaljuista" renkaista ja se oli isännän syy.
20.05.2007 20:42
mielelläni kanssasi Trivial pursuit'ia, sillä yleissivistyksestä en tiedä mitään, kun en ole aikoinani untaka nähnyt lukiosta enkä edes keskikoulusta!
Juuri nämä kaikki nippelitietokilpailut kiinnostavat minua...Mitä se sitten minusta kertoo?
20.05.2007 09:14
Aurinko paistaa ja ilma on sen eilisiltaisen sateen jälkeen raikas kaikkine kevään tuoksuineen. Pääskyset ovat saapuneet, mutta käkeä en ole kuullut vielä ja harvoin se kuuluukin.
Onko niistä Venäjän rekoista haittaa, kun niin paljon niistä kirjoitetaan?
20.05.2007 08:19
Täällä mustat pilvet peittää taivaankannen ja vesi ropisee ikkunoihin, tuuli on jo vähän vaimentunut.
Päivällä sitä sadetta kaipailin, nyt sitä saadaan.
19.05.2007 22:06
109 / 123