Saako tälle...

palstalle...

ala ikäinenkin osallistua?
Olen 59v mies.

10

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimenomaan mies

      ...koska naisia on ilmeisesti suurin osa, joten miesnäkökulma ei ole pahitteeksi, mehän olemme toiset Venuksesta ja toiset Marsista, kuten minua ovat valistaneet viisaammat tahot. Mitä ns. nuoruuteesi tulee, se tuskin on este, koska henkisen iän käsite on hyvin venyvä, oli fyysinen ikä mikä tahansa. Teretulemas vaan!

    • Minäkin vasta 51

      Olet todella alaikäinen, hus hus siitä tuonne viisikymppisiin. Minäkin saan olla täällä vain erikoisoikeudella, sain Kingkalelta luvan.

      • OliviaKoo

        missä Kingkale mahtaa luurata. Miehiä on ihan liian vähän palstallamme. Kyllä tänne sopii tulla minkäikäisen tahansa.

        Erilaisia näkökantoja ja mielipiteitä kaivataan.


    • Ei täällä kukaan henkkareita kysele - tervetuloa vain joukkoon!

    • mareNki^**

      kun huominen koittaa,tässä aloituksessasi on kymmenien naisten kutsut palstalle.
      Me toivomme tänne tuollaisia ihania miehiä!Tule ja tuo kaikki kaverisikin...ei vaan,kyllä sinä riität!;)

    • KristaTee

      Tule mukaan vain. Vuoden kuluttua olet jo täysi-ikäinen, joten kyllä sinä tänne nyt jo mahdut.

    • Minä 54v

      Sopii varmaan,itekkin olen "alaikäinen"ikä ei varmaan ole este,ei minua ole pois vielä ajaneet.

      • taida ikä vielä tälle palstalle riittää, jos se pakolliseksi tulisi :O
        Juttelenhan siviilissäkin eri ikäluokkien kanssa, miksi siis en täällä.
        Ei iän pitäisi tosiaan olla este ja erilaiset mielipiteet vain rikastuttavat palstaa.


    • siinä ja siinä, josko tänne alaikäisiä huolitaan!
      Tietysti nuo "tytöt", jotka ovat vakikirjoittajia,
      menevät heti sanomaan, että juu juu, sopiihan se!
      Kyllä Sinun nyt kuitenkin on todistettava olevasi
      "täysi-ikäinen", ja käyttäydyttävä sen mukaisesti.
      Nuo tyttöhupakot kun ovat iloisia jokaisesta
      miehenpuolikkaasta, joka tänne uskaltautuu.
      Mutta ihan oikeesti, tuu vaan mukaan, niin tulee
      enemmän sitä miesnäkökulmaa.

    • 59 nainen

      mutta lasken jo itseni 60v, vaikka se on ens vuoden maaliskuussa!
      Kyllä minä haluaisin jo tutustua 60v miehiin mieluummin kuin nuorempiin!
      Mikähän olet horoskoopissa sinä 59v mies?
      Itse olen se kalat eli en hauki on kalat, vaan ehkäpä empaattinen, vaikka muikku tai siika! Haa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe