Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kylvänyt avomaan kurkun suoraan penkkiin - harso päälle ja hyvin ehtii tulla kurkkuja.
19.05.2007 21:44
mielen kiintoisemmaksi menee, tätä pitää kokeilla. Mitä tulee tuohon tynnyrikasvatukseen, niin jos varsi kasvaa siellä mullassa vaikka metriseksi, niin onko siinä koko mitalla perunoita???
Olen minäkin jotain luullut tietäväni, mutta oppia ikä kaikki!
19.05.2007 21:41
sen siiderin taas ottaa - vai tarjoillaanko enää muuta kuin kaffetta? Tulihan se sieltä - kiitos ja hei!
19.05.2007 19:16
sinne niitä viestejä tulee, kun pelkillä nimillä liki 150 viestiä eilen ja tänään.
Saa sitten bonusta tai ei - meillä on varmaan mielikuvituksen puute!
19.05.2007 19:12
kaivattaisiin ilmastonkin suhteen, vaikka tuo 22 astetta on mulle ihan maksimi, en tykkää helteestä.
Kipusi meidänkin mittari kuuteentoista asteeseen, mutta siitä on vielä pitkä matka shortsikeleihin, kun tuuli riepoo niin että nurkat vinkuu.
Nyt lähden saunan lämmitykselle, tervetuloa löylyihin! Illalla katsotaan tangoja tai tangolaulajia...
19.05.2007 17:45
sopii myös aidaksi ja marjoista voi tehdä vaikka viiniä tai mehuksi esim. mustaherukan kanssa.
19.05.2007 17:25
on pikaista kasvamaan ja sitä voi leikata tai antaa kasvaa vapaana aidanteena. Voi myös lisätä pistokkaista.
19.05.2007 17:22
Olen paljasjalkainen maalaistyllerö, enkä ole ikinä moisesta perunan kasvatuksesta kuullut ja sen verran mun järkeni siihen sanoo, että kyllä ne siemenperunatkin multaan täytyy laittaa.
En ymmärrä sitä mullan lisäämistä, koska ei ne perunat naatissa kasva.
Toivottavasti saat selvitystä tähän, senverran se minuakin kiinnostaa, vaikka laitankin perunat peltoon kasvamaan. Ämpäriin kaupunkilaiset istuttavat perunaa, mutta siinä on sama systeemi kun pellollakin.
19.05.2007 17:10
Suomi oli Finaalissa!
19.05.2007 15:22
ovat jo monena vuonna laittaneet täälläkin haudoille, jotka ovat olleet jo pitkään hoitamatta. Toisille haudoille on sitten ilmestynyt kukkasia, mutta kun ei enää ole paikkakunnalla omaisia niin helposti jää hoitamatta.
Hyvän pyörälenkin saat hautausmaalla käydessäsi, mulle tulee vain 5 km:ä ellen kierrä mutkan kautta ja usein niin teenkin.
19.05.2007 13:54
japanilainen sanonta mene jotenkin tähän tapaan, että mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito - eikä sekään ole niin tärkeää...
19.05.2007 12:27
Se oli varmaan poistunut siinä mukana, kun esim.
minun viestini poistettiin. Eikö sitten lähde kaikki perässä olleetkin?
Minä kun aina tinkaan niitä syitä poistoihin.
Mutta turhaan, aivan turhaan...
19.05.2007 11:16
ja muuten mukavaa päivää toivottelen kaikille!
Poikkesin katsomaan saanko oven auki, eilen illalla taas netti teki temput ja ei mikään sivu auennut, tulee sitten tehtyä jotain muuta.
Vaikka päivä on pilvinen ja kylmä, maailmani kirkastui, kun kävin tänään hakemassa uudet lasit, kelpaa nyt muorin katsella!
Pistäppä Olivia villahousut jalkaan, kun pyllistelet kukkasmaillasi, jos teillä vain on yhtä kylmää kuin meillä päin! (+11,3 astetta)
19.05.2007 11:11
just vasta, että sinä olet täällä yöllä kuikuillut! Meillä varmaan isäntä "riemastuisi" jos puolen yön jälkeen istuisin tässä.
18.05.2007 20:55
niin se oli, mutta en muista sitä roolihenkilön nimeä, joka niin sanoi. Mulle ei taida kolme kertaa riittää, kun olen sen lukenut ja sit kun katsoo elokuvaa, muistaa vuorosanat ulkoa.
Olivialle tähän samaan vielä, että olet taitava, kun itsesi näet kahtena, ai niin, jos seisot peilin edessä...
Minä näin ihan selvinpäinkin kaikki kahtena vähän kauempaa katsoen ennen kuin olin kaihileikkauksessa. Ennen sitä diagnoosia luulin päässäni olevan jonkun vakavammankin vian.
Älkää nyt luulko mua oikein kauheen luulotautiseksi!
18.05.2007 20:52
pohjanmaalaisten sanonta ole, tunnetaan se täälläkin! "Tuntemattomassakin" se mainitaan...
On se niin salaperäistä se Olivia sen bonuskorttinsa kanssa!
18.05.2007 20:23
odotetaanko täällä ilmansuunnalla sadetta!
Maanantai-illalla satoi vähän, mutta muuten ei oikeastaan koko keväänä. Tämä on joka keväistä ollut viime vuosina, että saa odottaa sadetta.
Ainainen tuuli vain puhaltaa - kohta saa taas alkaa selkä vääränä kastelemaan kukkas-ja kasvimaita, aina niitä täytyy vaivoikseen laittaa. Onpa sitten jotain ajankulua!
Ihmettelin tuolla kehoitusta ottaa limpun pala, nyt sekin selvisi. Kiitos, hyvää on.
Olen joskus jostain torilta tai markkinoilta ostanut saaristolaislimppua ja se on tosiaan hyvää.
Itse en leivo kuin pullaa ja kakkoo ja joskus piimälimppua, varmimmin jouluksi ja siihen on sellainen resepti, että neljän limpun tähden saa olla koko päivän siinä "vähtissä".
18.05.2007 19:25
kun on tottunut "ehtookaffeeseen"! Tiedän pahuksen hyvin, että se ei sovi, mutta kyllä kupillinen vaan täytyy juoda uhallakin. Ja kyllä olutkin närästää ja olen varmaan täällä Pystybaarissakin sanonut moneen kertaan, että en tykkää oluesta.
Voi voi, anna mun kaikki kestää!
Kyllä sitten kuulette kuinka on muorin käynyt, mutta siihen on vielä vähän aikaa...
18.05.2007 19:10
Islannin kuumilta lähteiltä!
En ole matkustellut ulkomailla, Tanska on kauimpana, enkä erityisemmin haluakkaan minkään ulkomaille.
Islanti on maa, joka jostain kumman syystä kiehtoo, mutta haaveisiin varmaan jää sekin...
18.05.2007 13:48
Olen ollut jumissa eilen illasta asti. Kesken kaiken aloitti väittämään ettei sivua voi näyttää, siis ei ensimmäistäkään, kaikissa sama juttu!
Tänään aamupäivän vielä jatkui, varmaan paikallisen puhelinyhtiön vikoja, vaikka olivat väittäneen kaiken olevan kunnossa, kun naapuri oli soittanut vikailmoitukseen. Sen jälkeen kuitenkin aika pian alkoi toimimaan.
Se oli nyt sitten sitä vieroitusta!
IS:n lööpistä katsoin, että Reijo Taipale on sairastunut vakavasti ja kaikki kesän keikat peruttu.
On se varmasti raskas ammatti - kuinka monta muusikkoa on tässä lähiaikoina poistunut.
18.05.2007 13:39
110 / 123