Jääkiekko. Ei oikein jaksa talviurheilu innostaa kun ulkona on kevät parhaimmillaan. Vaan onhan sitä silloin tällöin katsottava, noin miehen seuraksi. Osoittaa kiinnostusta hänen juttuihin. Toisin päin se ei sitten pelaakaan.
Tänään se sitten alkaa.
8
688
Vastaukset
- aureliina
ajattelen, että onpas mukavaa asua yksin. Saa katsoa telkkaristakin mitä haluaa!
- KristaTee
ajan ennenkuin mies no. 2 astui kuviin. Sain olla itsekäs ja tehdä mitä halusin. Aina välillä kaipaan sitä aikaa. Muttä tänä iltana olen yksin kotona ja nautin.
- hyvyys, hyvä puoli
Ei jääkiekkoo, ei formuloita,
jos jotain katon, niin golfia, jäätanssia tai tennistä
silloin kun niitä tulee!
Olen aika innokas katsomaan urheilua, mutta nyt riitti kun tuloksen näin.
Sitten vasta kun Suomi on finaalissa (hah-hah!)
katson koko pelin tai voin pronssipelinkin katsoa.
Jääkiekkoon olen sillä tavalla kasvanut kiinni, kun poika on nappulasta asti sitä harrastanut, tosin vain jossain puulaakitasolla, mutta sitten seurattiin kaikki liigapelit ja se vain jotenkin on jäänyt kiinnostamaan.
Formuloista riittää myöskin tulokset, onneksi ne menikin johonkin maksulliselle kanavalle.
Eikö tätä jääkiekkoakin tule jostain yle-ekstralta suorana?- KristaTee
Katson minäkin sitä, valikoidusti. En vaan pidä siitä, että minut tavalla tai toisella pakoitetaan siihen.
Kyllä. Extralta sitä tulee ja suorana. Yle-Extra on se entinen Yle24. KristaTee kirjoitti:
Katson minäkin sitä, valikoidusti. En vaan pidä siitä, että minut tavalla tai toisella pakoitetaan siihen.
Kyllä. Extralta sitä tulee ja suorana. Yle-Extra on se entinen Yle24.No ei se sitten olekkaan maksullinen kanava - dikiboksin kautta näkyy.
Aina viisastuu!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
No ei se sitten olekkaan maksullinen kanava - dikiboksin kautta näkyy.
Aina viisastuu!Se nyt vielä puuttuisi, että YLE rusnaisi maksullisia kanavia. Lupamaksu riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093