Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tervetuloa takaisin, missä sitten lienetkin aikaasi viettänyt!
Noinkohan luulet saavasi elämää palstalle, kovin on hiljaista ollut viime aikoina.
En tiedä olenko uusia tai vanhoja jäseniä, mutta kovin mielelläni juhliisi tulisin.
Pertta-tädin juhlatkin ovat vielä kokematta, kun tuli jotain häslinkiä ja se remonttikin kesti siellä aiottua pidempään. Pertta-täti kun taisi järjestää niille komeille Remontti-Reiskoille muutakin puuhastelua.
Onko Rauha ottanut uuden nimen käyttöön, olen vain muistavani, että Rauhahan se Aulista on kaipaillut.
Ai niin, ei kai nämä nyt sitten mitkään nyyttikestit ole?
Kai kartanon herra ruoat ja juomat tarjoaa ja varsinkin juomat?
Muistan vain, että keväällä siitä tuli jotain hämminkiä.
Kiitos kuitenkin kutsusta, toivottavasti saat porukan liikkeelle!
28.10.2007 19:59
Että ihan tottako jotain vanhoja formuloita olette katsoneet?
Ei silti, olen minäkin joskus katsonut videolta vuosien jälkeen Suomi-Ruotsi MM-jääkiekkomatsin!
Olipas tosiaan yllätys koko muutto, ei pienintäkään vihjausta siihen suuntaan kuulunut ennen. Hyvä se vaan on, että on niin reipas emäntä!
Hyviä öitä kaikille ja kauniita unia!
27.10.2007 22:09
elikkä 43 vuotta sitten tapasimme kylän baarissa ja se oli sitä myöten menoa. Pari vuotta seurusteltiin, kolme vuotta kihloissa ja loput ajasta, 38 vuotta oltu aviossa.
Ei siis mikään kovin eksoottinen paikka ollut - tupakan savuinen baari pienessä kyläpahasessa.
Silloinhan niitä baareja oli, missä nuoriso kulutti aikaansa ja jukeboxi soi.
27.10.2007 21:03
josko löytyisi jotain vilkkaampaa keskustelufoorumia. Kyllä niihin vaikeaa on uutena päästä sisälle, on niissä kaikissa ne vakituiset kirjoittajat.
Juu, olen minä täällä nurkkapöydässä apein mielin ja kallella kypärin. Istu kaveriksi ja pohditaan mitä aletaan tekemään. Hypätäänkö pöydälle ja pistetään ripaskaksi, kun ei sitä Ellakaisaakaan näy esiintymässä!
27.10.2007 20:54
että Lukko hävisi, eikä siitä sen enempää.
Minulla piti olla tapaaminen erään ystäväni kanssa ja hän sanoi, että tavataan Pystiksen raunioilla - liekö tämä oikea paikka?
Ei kai. Eihän tämä nyt vielä ihan raunioina ole ja eikä häntä täällä näy, joten olen varmaan käsittänyt väärin.
Istun tässä hetkisen, otan vaikka kuuman rommitotin ja siihen hunajaa, odottelen ja katselen tuleeko hän, vai lähdenkö etsimään jotain raunioita, jos hän vaikka siellä värjöttelee...
27.10.2007 20:07
että saadaan puheenaihetta vaikkapa Huutosen punaisista sukista. Lenitahan aikoinaan nosti mekkalan valkoisista tennissukista.
Sekin on mukavaa, että ei tarvii joka asiasta tehdä aloitetta, vaan voi täällä laittaa asioita niille Lyylin keksimille lapuille. Ei sitä tässä ketjussa niin huomaa vaikkei saisikkaan vastauksia.
Tänään tulee Lukko-peli neloselta, alkaa koht'sillään, se pitää katsoa.
Toivottavasti eivät kehtaa hävitä tv:ssä kaiken kansan silmissä.
Jee-jee, Lukko voittoon!!!
(Saa nähdä, mitä sanon parin tunnin päästä!)
27.10.2007 16:56
Positiivarit, sieltä löytyy värssypankki.
26.10.2007 11:54
sitä sitten niin kiidettiin, että et lainkaan ehtinyt istahtaa rupattelemaan?
Sama on säätila täälläkin, viikonvaihteeksi taas lupaili sadetta.
Harmi, kun minä aina niin huonosti katson uutiset ja säätiedot, olen paremminkin vain kuulolla ja tänään päivän lehdessä kirjoitettiin Huutosen punaisista villasukista.
Hän kuulemma on lukenut säätietoja punaisissa villasukissa ja nyt studion uudistuksen myötä ovat näkyneet ja eihän se sovi, että Ylellä sukkasillaan ollaan, joten ovat lakanneet niitä näyttämästä.
Lukihan Arvi Lind kai myös uutisia sukkasillaan, niitä vain ei koskaan näkynyt.
26.10.2007 11:28
Mitäs sitten jouluna, kun nyt jo valot palaa?
Minä kun en ole lainkaan jouluihminen, en paljon ennen joulua valoja sytytele. Jälkeen joulun kyllä palavat ainakin ulkona vielä helmikuullakin.
Olen siinäkin asiassa vähän outo kummajainen.
Joitain kynttilälyhtyjä saatan itsenäisyyspäivän aikoihin ripustella kuistille ja vaahteran oksille.
Sitten vielä ne kaikenväriset värivalot ovat kauhistus!
Koskahan luulisit, että aloitetaan niitä joululahjavalvojaisia?
Mitä keksittäisiin, että saataisiin väki koolle?
26.10.2007 11:18
joita mullakin olisi, on jo annettu.
Itse syön magnesiaa ja on se ainakin vähentänyt kramppaamisia. Kerran pyysin lääkäriltä Crampiton-reseptiä ja kyllä sen sain, mutta sanoi sen olevan huumetta, josta tulee riippuvaiseksi.
Hyvin varovaisesti sitä sitten otan, ainoastaan silloin, kun olen jotain sellaista tehnyt, että pelkään yöllä suonenvedon iskevän.
Esimerkiksi kumisaappaat, jos niitä joudun pitämään vähänkin kauemman, varmasti jalat kramppaa.
Ai niin, on se suolajuttu ja tosi tehokas onkin. Pikkulusikallinen suolaa kupilliseen vettä ja sen kun laittaa kitusiinsa niin varmana lakkaa.
Ja maistuu "tosi hyvältä"!
26.10.2007 11:05
ruoka- ja automenot laitan ylös, en tosin tiedä miksi.
Automenot olen laittanut ylös aina ja ruokamenot kymmenkunta vuotta. Niistäkin ainoastaan laskun kokonaissumman. Ja sanottakoon ruoan hinnasta mitä hyvänsä, niin eipä paljon ole ruokamenot lisääntyneet, mielestäni samalla lailla ostan kuin ennenkin.
Isommat ostokset kirjaan kalenteriin, niistä sitten tarkastetaan hintoja vuosien kuluttua.
25.10.2007 20:55
Kotikadulla olin ja sitten tulin tänne, mutta tietysti olit jo ehtinyt lähteä ja nyt minä vuorostani saan nyyhkiä yksin tässä nurkkapöydässä.
Harvoinpa täältä enää juttukaveria löytää.
25.10.2007 20:43
ei tommottii, niihin jää koukkuun ja sit menee hermot, kun ei millään pääse siihen kaheksaantoista sekkaan! D))
25.10.2007 17:44
Älähän sie hermostu, meitä kun riittää...
25.10.2007 16:09
tietää mikä se Iskelmän kanava on?
25.10.2007 16:06
Kuva oli paras mahdollinen ilman mitään digejä, nyt pätkii ja tekstit ei näy...
25.10.2007 16:04
uskotaan, koitan jostain löytää apua. Kiitos vielä kerran!
25.10.2007 15:58
Kiitos vastauksistasi. Ihmettelen vieläkin, että miksi se teksti sitten toisinaan on kohdallaan?
Toinen tv on vanha ja toinen laajakulma, missä aina esim.ihmiset ovat aika tynnyreitä.
Pitää hommata joku tekemään asetuksia, itse en niistä mitään ymmärrä - kyselen vaan tyhmiä kysymyksiä!
25.10.2007 14:13
Siis molemmissa televisioissa se tekstitys temppuilee yht'aikaa, ennen digiaikaa ei moista ollut.
25.10.2007 13:00
Saan siis edelleen hiippailla täällä verkkahousuissani - se on mun ainoa ja oikea lempiasu.
Mielihyvin kuitenkin ottaisin sinut mukaan seuraavalla kerralla, kun ei ole mitään päälle laitettavaa ja pakko olisi jotain löytää!
Niin että mihin sitten mennään?
24.10.2007 20:51
62 / 123