Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viestejä häipyi lopusta noin vaan pari kolme ja tuskin niitä vei "tuuli" oli ne sen verran vaarattomia. Saas nähdä lähteekö tämä mihinkään!
Taitaa olla silmissäni vikaa, kuten Krissekin epäili omiaan, tai jos ne viestit on siellä nyt niin onpa kumma juttu!
08.07.2007 21:36
matkalla - muutenkin on taas kerran niin hidasta, niin hidasta. Todennäköisesti sinä tönäisit sen liikkeelle - vaikeeta on!
08.07.2007 21:17
Eihän niitä metsästetä - laulujoutsenen arvo valtiolle maksettavaksi on yli 2000euroa, jos ampuja saadaan kiinni. Nykyään kun on melkein kaikki linnut ja eläimet hinnoteltuja.
Ja mitä sillä sitten tekee - syö vai? Kiitos ei!
08.07.2007 21:07
Kävin tietysti ensin aidossa Pystybaarissa ja kuulin tästä "valtauksesta". Kyllä ovat olleet fiksuja, kun eivät ole nousseet kapinaan - minä vain en saa oltua sanomatta, että tyhmästi tehty
kirjoittajalta, joka tuskin koskaan on käynyt alkuperäisessä "Pystiksessä"!
08.07.2007 17:49
Olen masentunut! Olen ollut muutaman päivän pois kuvioista ja huomaan, että täällä on tapahtunut vallan kummia, Pystybaari on vallattu ja ymmärsin, että poistojakin on ollut!
Olette te olleet fiksuja - minä taidan mennä ilmaisemaan mielipiteeni etusivulle.
Tein pienen sairaalakeikan erääseen kuuluisaan jazzkaupunkiin. Harmi vain, että olin viikon vai kaksiko liian aikaisessa - varmaan olisivat Olivia ja Marjapensas tulleet moikkaamaan.
Vai olisivatko?
Täysihoito oli vähän huono, ensin puoli vuorokautta sänky käytävällä, niin oli kuin kadulla olisi ollut, ole siinä sitten ja nuuhki, kun ruoka- ja kahvikärryt menevät ohi. Eivät ruokaakaan antaneet ja täyden maksun varmasti ottavat!
Ei hätiä mitiä - kyllä se tästä taas kirkastuu...
Pystybaarin kaappaus ei vain mahdu minun pieneen päähäni!
08.07.2007 17:41
suosikkeihini tämä Nora Roberts, mutta hiljattain tuli kirjakerhosta kukkatrilogia Sininen daalia, Musta ruusu ja Punainen lilja, niistä en oikein tykännyt, kun niissä oli vähän henkimaailman juttuja.
Pitkä rivi on Robertsinkin kirjoja - tule lainaamaan tai muuten tyhjentämään kirjahyllyä!
Mulla on melkein kaikki kirjat hömppää, en jaksa lukea mitään raskasta kirjallisuutta.
Hiljaista on - varmasti ovat mökeillä ja rannoilla!
Jospa pitkästä aikaa ottaisi yhden siiderin ja poistuisi sitten takavasemmalle!
03.07.2007 19:07
sitä taas on nurkan takana oltu piilossa!
Perunoista puheen ollen, en minä ymmärrä uusista perunoista muusia tehdä - sehän on ihan kuin liisteriä. Tuleeko niistä puikuloista sitten "laillista"? Ei täällä taida niitä olla myynnissäkään - eräs emäntä myy isäntää kilokaupalla, isännän nimi kun sattuu olemaan Timo, nyt on varmaan jo Siikliäkin saatavana. Minä otin jo omasta maasta sitä Timoa ja täytyy sanoa, että parhaita ovat, ostoperunat ovat niin vetisiä.
Soosiksi teen maitokastikkeen, paljon uutta sipulia ja tilliä sekaan, hyvää on. Se meijän kranttu isäntä tarvii voivettä perunoihinsa, ei muuta kuin voita, vettä ja suolaa eikä missään tapauksessa sipulia!
No niin, taitaa taaskin olla se aika, että pitää mennä niitä perunoita kuokkaamaan...
(Minä muuten syön uudet perunat kuorineen, jos niitä luudalla kropsuttamisen jälkeen vielä on, isäntä tietysti kuorii!)
03.07.2007 11:20
ympäri vuoden asuttava "mökki" - ei korvessa vaan kylässä kallion päällä ja se riittää aivan mainiosti, olen suurimman osan ajastani ihan tyytyväinen tähän paikkaan!
Jos siis sattuisin jostain sen ylimääräisen mökin löytämään, myisin sen edelleen eniten tarjoavalle!
02.07.2007 11:02
Huomenta vaan!
Kyllä on ihmeellistä, että joku (Krisse esim.)
voi olla koneen ääressä jo kukonlaulun aikaan.
Minä nukuin viime yö niin huonosti, että ei mitään tolkkua ole tänään.
Oli jo mielessä tulla koneelle, mutta isäntä olisi varmasti häiriintynyt, vaikka muuten kuorsaa, että sänky tärisee.
Täydenkuun aika oli lauantaina, olisiko vielä vaikuttanut, edellisen yön jo nukuin huonosti. Olen sen huomannut, että toisinaan täysikuu vaikuttaa nukkumiseen, ei aina.
Nyt olen kuin nukkuneen rukous, taitaa mennä taas päivä Punaiselle Ristille, tuttu sanonta minullekkin - Olivia sitä tuolla käytti.
Koittakaahan pärjäillä!
02.07.2007 09:01
on nyt käsittänyt ihan väärin - Pamelahan on KingKalen sukulaistyttö, kuka sukulaisensa kanssa seurustelisi, siitä vasta osakkeet laskisi!
Tarkkuutta hyvä rouva, tarkkuutta!
01.07.2007 22:17
Olen tehnyt muuten samalla reseptillä, mutta jugurtin tilalle olen laittanut kermaviiliä.
Pitää kokeilla tätäkin, onko jotain eroa.
01.07.2007 22:06
kesämökin, myisin sen eniten tarjoavalle, koska en ole tippaakaan ranta- enkä vesi-ihminen.
Ihmettelen vaan, että mistä se minulle ilmestyisi;)
01.07.2007 21:59
50vuotta sitten rippikoulun käyneitä, ei me sitä viittäkymmentä vuotta käyty!
Niin ja sitten huomasin, että siellä synttäreillähän Olivia on ollut.
Harmi, jos jäi kisa väliin - Kimi voitti ja uusi, iso telkkari ja kaikki...
01.07.2007 20:08
Olivia on lähtenyt juhlimaan Kimin voittoa?
Nyt sitten jo hehkutetaan, jos Kimi voittaa tämän ja sen kisan ,niin sitten on pisteitä niin ja niin paljon jne.
Nyt on muuten täälläkin päin illansuussa ukkostanut - ei mitään kovalla metelillä onneksi, eikä rankkasateen kera.
Tänä vuonna onkin vielä säästytty ukonilmalta!
----------
Olin tänään siellä 50vuotta rippikoulunsa käyneiden kokoontumisessa. Kummasti oli porukka vanhan näköistä - ei harmainta hajua suurimmasta osasta, sitten kun nimen kuuli niin jotain tuttua voi löytyä, kun vertasi vanhaan rippikoulukuvaan.
Niin se oli, että ne vanhat "kuppikunnat" sinnekkin muodostui, kenen kanssa silloin oli kavereita, niiden kanssa juttu luisti nytkin.
Kaiken kaikkiaan ihan kiva tavata - viidenkymmenen vuoden päästä lupasivat kutsua taas koolle, mutta taidetaan kasvaa silloin jo koiranputkea!
01.07.2007 19:59
Mitenkäs liikut, kun polvet sanoo sopimuksen irti?
01.07.2007 19:40
opettais mullekkin joku noiden vanhojen valokuvien tallentamisen. Taitaa olla paras mennä vielä jatko-opiskelemaan. Vai opettaako ne vaan digikameralla otettujen kuvien tallennuksia?
Eikä mulla ole vielä sitäkään - paljon olen sivistyksestä jäljessä.
Olen muutenkin joka tavalla aika tumpelo tämän koneen kanssa!
01.07.2007 19:38
luurin nostamisella vielä keskus vastannut - veivistä piti veivata ja jos ei heti keskus ollut vastaamassa, niin sitten veivattiin niin pahuksesti ja annettiin "keskusneidille" sapiskat.
Puuseessäkin piti käydä, ei ihan aina oltu heti vastaamassa - ei maalla nähty silloin vielä untakaan vessasta!
Kyllä minäkin villapuseroita ja vanttuita siinä sivussa väänsin.
01.07.2007 19:33
tallessa, eihän ne paljon tilaa vie.
Varmaan jälkipolvien on joskus niitä kiva tutkia ja nähdä millaisia todistukset ovat joskus olleet.
01.07.2007 19:25
hommasin itselleni "turvapuhelimeksi", kun pyöräilin yksin pitkiäkin matkoja ja talvella hiihdin pitkin metsiä.
Yleensä hoitelen puheluni vieläkin lankapuhelimella.
30.06.2007 22:06
sanoin meneväni hautaan ennen kuin opettelen tietokonen käyttöä. Kiukutti vaan, kun aina joka paikassa oli veeveevee pistettä ja fifiä ja tässä sitä sählätään tämän kanssa. Vajaa vuosi sitten en vielä untakaan nähnyt, että hommaisin tietokoneen.
Tosin lupaisin ilman vieläkin toimeen tulla, jos niin vaadittaisiin!
30.06.2007 22:03
96 / 123