Hei kaikki minulle uudet ihmiset, jotka olette kirjoitelleet tälle palstalle aiemmin.
Huomasin, että baarin otsake oli hävinnyt jo pois ja halusin kirjoittaa uuden alun tähän ihanaan ketjuun. En ole aiemmin kirjoittanut tälle palstalle mitään, mutta olen lukenut niitä mielenkiinnolla. Minusta on ihanaa, että ihmisillä on mielikuvitusta kaikenlaiseen kirjoitteluun.
Toivon, että kaikki entiset ja uudetkin ihmiset löytävät tämän otsakkeen,jonka alle kirjoitella.
Itse olen reilu viisikymppinen, tavallinen, työssäkäyvä nainen ja pidän punaviinistä, joten sitä tilaan lasillisen, mieluiten ranskalaista.
Toivonpa, että en hypännyt kenenkään varpaalle.
Kaunista kesälauantaita kaikille...
Pystybaari
63
3191
Vastaukset
- Puidenhalaaja
Juhannusaattona pyöräilin ohi ja piti poiketa takastullessa mutta toisin kävi. Minulle nyt sitten se silloin huurtumaan laitettu oluttuoppi ja kylmää olutta, kiitos!
- a-woman1
Olen juuri lähdössä ajelemaan kauppaan, joten kurkkaan vaan ovelta, millaista täällä on. Palaan illemmalla, ehkä täällä silloin jo on enemmän väkeä.
- kuuluu olla
isommilla kirjaimilla, ja on rekisteröity toiselle nimimerkille,eipäs varastella muitten ideoita.
- OliviaKoo
Pystybaari ei tarvitse mitään valomainoksia, sen kyllä löytää ilmankin.
Eikä Pystybaaria ole kukaan reisteröinyt eikä patentoinut, minä se aikoinaan rekisteröidyllä nimimerkillä vain pystyyn polkaisin.
Näinhän se on liikemaailmassa muutenkin, kun yksi tekee konkurssin, voi joku toinen jatkaa samalla, tunnetulla nimellä. Ei siinä mitään.
Toivottavasti auliina on näpsäkkä emäntä ja hoitaa hommat, kyllä me täällä sitten viihdymme.
Minä en ota nyt mitään, olin illalla vähän juhlimassa ja olen kotiutunut vasta aamuneljältä. Kello kymmenen heräsin sisareni puheluun ja olin tietysti ärrimörri.
Nyt jo helpottaa, mutta veikkaanpa, että täsät illasta ei tule kovin pitkää kohdallani. Nukkumatti taitaa kutsua heti Avaran luonnon jälkeen.
No olkoon, otan jotain light-juomaa, kylmää sellaista, mitä tahansa.
Meni muuten aika-ajot ihan hyvin, huomenna saa taas jännätä. - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Eikä Pystybaaria ole kukaan reisteröinyt eikä patentoinut, minä se aikoinaan rekisteröidyllä nimimerkillä vain pystyyn polkaisin.
Näinhän se on liikemaailmassa muutenkin, kun yksi tekee konkurssin, voi joku toinen jatkaa samalla, tunnetulla nimellä. Ei siinä mitään.
Toivottavasti auliina on näpsäkkä emäntä ja hoitaa hommat, kyllä me täällä sitten viihdymme.
Minä en ota nyt mitään, olin illalla vähän juhlimassa ja olen kotiutunut vasta aamuneljältä. Kello kymmenen heräsin sisareni puheluun ja olin tietysti ärrimörri.
Nyt jo helpottaa, mutta veikkaanpa, että täsät illasta ei tule kovin pitkää kohdallani. Nukkumatti taitaa kutsua heti Avaran luonnon jälkeen.
Meni muuten aika-ajot ihan hyvin, huomenna saa taas jännätä.Kyllä huomaa kirjoitusvirheistä, että on silmät ristissä.
Täytyy ryhdistäytyä. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Meni muuten aika-ajot ihan hyvin, huomenna saa taas jännätä.Onko siinä nyt laitaa. Luuhata aamutunneille jossakin. Minulta se ei onnistuisi. Viimeistään yhdeltä nukahtaisin siihen paikkaan.
Hyvin meni aika-ajot, mutta on vähän sellainen kutina, ettei huomenna mene yhtä hyvin. Toivottavasti olen väärässä.
Limun joisin, kylmän. Olin ulkona hääräämässä ja jano on valtava. - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
Onko siinä nyt laitaa. Luuhata aamutunneille jossakin. Minulta se ei onnistuisi. Viimeistään yhdeltä nukahtaisin siihen paikkaan.
Hyvin meni aika-ajot, mutta on vähän sellainen kutina, ettei huomenna mene yhtä hyvin. Toivottavasti olen väärässä.
Limun joisin, kylmän. Olin ulkona hääräämässä ja jano on valtava.että en ole ollut "luuhaamassa". Se ei edes sopisi tällaiselle arvokkaalle, varhaiskeski-ikäiselle mummonturjakkeelle;)
Olin iloisessa seurassa, nautin muutakin kuin kansalaisluottamusta, pelasin sitä ja tätä, ulkona ja sisällä. Ei hauskassa seurassa edes muista väsyttää.
Seuraavana päivänä sitten kyllä muistaa ja julmetusti muistaakin. Ikä tulee vastaan, ei ollut vastassa viime yönä.
Äläkä yhtään epäile huomista, Räikkönen voittaa ja Maamme-laulu soi taas.
Sano minun sanoneen. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
että en ole ollut "luuhaamassa". Se ei edes sopisi tällaiselle arvokkaalle, varhaiskeski-ikäiselle mummonturjakkeelle;)
Olin iloisessa seurassa, nautin muutakin kuin kansalaisluottamusta, pelasin sitä ja tätä, ulkona ja sisällä. Ei hauskassa seurassa edes muista väsyttää.
Seuraavana päivänä sitten kyllä muistaa ja julmetusti muistaakin. Ikä tulee vastaan, ei ollut vastassa viime yönä.
Äläkä yhtään epäile huomista, Räikkönen voittaa ja Maamme-laulu soi taas.
Sano minun sanoneen.taas iski kateus. On sinulla todella ollut hauskaa. Tahtoo kans´ hauskaa! Pitää varmaan ise järjestää.
Toivottavasti ennustuksesi käy toteen. On vain sellainen kutina.
Nyt Avaran luonnon pariin.
- folk
Täällä on sitten emäntä vaihtunut ja pystis siirtynyt pääkadulle.
Onnea vaan emännälle,kai se on sitten sama meininki,että voi tulla höpisemään niitä näitä niinkuin ennenkin.
Tässä alkaa olla saunaan lähtö saattaa olla jos vaikka saunan jälkeen olusille.- auliina
ihan jatkuvaan emännyyteen, mutta jospa tätä titteliä, voisi kantaa vähän jokainen vuorollaan... Sopiiko??
Kaikenlaiset vieraat ovat tervetulleita ja juomaa on laidasta laitaan, kuten ennenkin.
Suuren suuri Mocca Master pitää kahvin lämpimänä ja tuoreena entiseen malliin.
Viihtykää.
Itse lähden nyt vieraita vastaanottamaan, joten en ehdi pitempään viipyä tällä kertaa.
Jos ei emäntää ole päikalla, ole omatoiminen; ota juomasi ja maksa tiskillä olevaan kippoon. Hinnaston näet siinä vieressä.
Juttuseuraa on varmasti aina, onhan tämä ollut niin suosittu paikka.
- a-woman1
...taas vuodeksi eteenpäin. Minulla oli kolme ystävätärtä kylässä; syötiin ja juotiinkin . Pitivät mokomat hauskaa kustannuksellani, kun minulle tuli taas vuosi lisää ryppyineen!
Joisin lasillisen lähdevettä, jos on ja palaisin sitten kotiin siivoilemaan juhlien jälkiä.
Hauskaa illan loppua teillekin!- KristaTee
synttärit. Etkä mitään kertonut. Kakun olisin laittanut. Ja kukkia tuonut. Sellaisia, jotka ei tuoksu, vaikkapa päivänkakkaroita. Pitää laittaa korvan taakse, jos vielä vuoden kuluttua täällä pyöritään. Paljon onnea!! :) ♥
- a-woman1
KristaTee kirjoitti:
synttärit. Etkä mitään kertonut. Kakun olisin laittanut. Ja kukkia tuonut. Sellaisia, jotka ei tuoksu, vaikkapa päivänkakkaroita. Pitää laittaa korvan taakse, jos vielä vuoden kuluttua täällä pyöritään. Paljon onnea!! :) ♥
Tässä iässä yrittää itsekin unohtaa, että lisää ikää tulee tahtoo tai ei! Nämä kolme ystävätärtä, jotka tulivat käymään eivät ole unohtaneet. No, ei haittaa, saatiinpahan syy kokoontua syömään ja seurustelemaan. Yksi toi omasta pihastaan taittamansa upean, ison, vaaleanpunaisen pionin oksan. Se ei tunnu ärsyttävän, ei taida pahemmin tuoksua.
En juo normaalisti kahvia, mutta nyt taidan kupillisen valmistamaasi nauttia. Kiitos, hyvää on.
Mukavaa päivän jatkoa! - apunailona
KristaTee kirjoitti:
niitä kakkuja ja kukkia korvan taakse laita. Laita niitä ja tuo tänne pystikseen, niin vietämme rääppiäiset.
Minä kyllä tilaan reilusti Jallupaukun noiden veden- ja limun juojien kiusaksikin.
Ottaakohan ne kotona "pohjia"?? Mitä ne tänne vettä tulee juomaan tai limua? Menisivät Valion baariin tai linja-autoaseman vessaan vettä juomaan.
Hölökyn kölökyn.... - ei tää ole
apunailona kirjoitti:
niitä kakkuja ja kukkia korvan taakse laita. Laita niitä ja tuo tänne pystikseen, niin vietämme rääppiäiset.
Minä kyllä tilaan reilusti Jallupaukun noiden veden- ja limun juojien kiusaksikin.
Ottaakohan ne kotona "pohjia"?? Mitä ne tänne vettä tulee juomaan tai limua? Menisivät Valion baariin tai linja-autoaseman vessaan vettä juomaan.
Hölökyn kölökyn....oikea Pystybaari, halpa jäljitelmä vaan. Se oikee on tuolla kulman takan. Mee sinne.
- KristaTee
Pilvistä, sumuista ja 14 astetta. Eilen illalla oli täällä kunnon ukonilma. Vettä tuli enemmän kuin tarpeeksi. Nyt saa sateet riittää tälle kesälle!
Tänään tulee pieniä ongelmia. Formulat pitää katsoa ja samalla tulee tenniksen loppuottelu Wimbledonista. Vähän voisivat miettiä milloin kilpailunsa järjestävät. Kysellä vaikka toisiltaan.
Toin pussillisen eilen leivottuja pikkupullia. Älkää tuomitko niitä ulkonäkönsä perusteella, hyviä ne on.
Hyvää päivänjatkoa kaikille.- KristaTee
En osaa käyttää tuota Mocca-Masteria, joten laitoin pannukahvit. Join vain kupillisen, termoksessa on loput.
- nikoteemus
Mikä ja missä on Pystybaari?
- folk
Pilvistä on,silti aika lämmin 16 astetta,kyllähän se tänään vielä sataa senverran alhaalla pilvet roikkuu.
Ai,että mikä on Pystybaari?
No tämähän on tässä pääkadun varrella tököttävä kohtaamispaikka.Avoinna vuorokauden ympäri.
Hörpätään kahvit,tai mitä nyt kulloinkin haluaa ja voi sitten vaikka keventää sydäntään.
Kiitos Krista muuten hyvää oli kahvi.
Hyvää päivän jatkoja! - KristaTee
Tule sisälle vain ja ota kupponen kahvia. Voisit samalla neuvoa, míten Mocca-Masteria käytetään. Pullaakin on.
- KristaTee
folk kirjoitti:
Pilvistä on,silti aika lämmin 16 astetta,kyllähän se tänään vielä sataa senverran alhaalla pilvet roikkuu.
Ai,että mikä on Pystybaari?
No tämähän on tässä pääkadun varrella tököttävä kohtaamispaikka.Avoinna vuorokauden ympäri.
Hörpätään kahvit,tai mitä nyt kulloinkin haluaa ja voi sitten vaikka keventää sydäntään.
Kiitos Krista muuten hyvää oli kahvi.
Hyvää päivän jatkoja!minua. Eiköhän nyt sijainti ja tarkoitus selviä. :) ♥
- OliviaKoo
Minulla on, auliina, hyvä muisti ja niinpä muistin, että ainakin tämä nimimerkkisi on ennenkin kirjoittanut.
Kerrot kirjoittavasi ensimmäistä kertaa, samalla nimimerkillä on kirjoitettu tälle palstalle toukokuussa.
Outo sattuma, että kaiken maailman nimimerkeistä satuit valitsemaan saman;)
Oli miten oli, eihän sillä mitään oleellista merkitystä ole.
Minä olen nukkunut kuin uppotukki viime yönä kymmenen tuntia. Näin sitä univelat tuli heti maksettua. Parempi onkin, että ei ole velkaa mihinkään suuntaan :D
Harmaalta näyttää tämä sunnuntaiaamu. Ulkona en ole vielä käynyt eikä ole lämpömittaria, joten en tiedä, onko kylmää vai lämmintä. Täytyy ottaa asiasta selvää.
Komeakuunlilja on nupulla. Samoin kehäkukat. Krassit kasvattavat vielä vartta ja lehteä eikä edes nuppuja näy.
Mukavaa päivää kaikille, sateista tai aurinkoista, miten vain.- auliina
Sinulla voi olla norsun muisti, mutta tämä nimimerkki on minulla kyllä ihan ensimmäistä kertaa, enkä tiennyt, että se olisi jo jonkun toisen käytössä. Pyydän sitä anteeksi.
Ehkä minun näin vieraana kävijänä ei olisi pitänyt puuttua tähän ketjuun ollenkaan, en vain ymmärtänyt, että tämä voisi olla vähän tälläistä " sisäpiirin " juttua.
Anteeksi, jos loukkasin. Siirryn muille maisemille.
Silti oikein hyvää jatkoa ja mukavia kirjoitteluja teille, niitä on ollut satunnaisen matkaajan mukava lukea. - Wivi
auliina kirjoitti:
Sinulla voi olla norsun muisti, mutta tämä nimimerkki on minulla kyllä ihan ensimmäistä kertaa, enkä tiennyt, että se olisi jo jonkun toisen käytössä. Pyydän sitä anteeksi.
Ehkä minun näin vieraana kävijänä ei olisi pitänyt puuttua tähän ketjuun ollenkaan, en vain ymmärtänyt, että tämä voisi olla vähän tälläistä " sisäpiirin " juttua.
Silti oikein hyvää jatkoa ja mukavia kirjoitteluja teille, niitä on ollut satunnaisen matkaajan mukava lukea.loukkaannu, ei Olivia varmasti pahaa tarkoittanut. Samalla tavalla minullekin kävi aikoinaan, luulin ettei tällä nimimerkillä kukaan ole kirjoittanut ja sitten olikin. Siksi rekisteröin sen itselleni. Tee sinä samoin.
Älä siirry muille maisemille, jää tänne seuraksemme. Jääthän jos nätisti pyytää? Uutta porukkaa on kiva saada maisemiin. - Hurmaava kimalainen
Wivi kirjoitti:
loukkaannu, ei Olivia varmasti pahaa tarkoittanut. Samalla tavalla minullekin kävi aikoinaan, luulin ettei tällä nimimerkillä kukaan ole kirjoittanut ja sitten olikin. Siksi rekisteröin sen itselleni. Tee sinä samoin.
Älä siirry muille maisemille, jää tänne seuraksemme. Jääthän jos nätisti pyytää? Uutta porukkaa on kiva saada maisemiin.Olivia on fiksu nainen. Ei pannut pahakseen, vaikka toinen otti ketjun nimiinsä.
Minä olen nimittäin kyllä sitä mieltä, että on rumaa "varastaa" toiselta idea.
Joku muu voi olla toista mieltä, eihän tämä niin totta ja vakavaa ole.
Mutta Olivian kannalla kyllä olen. Hurmaava kimalainen kirjoitti:
Olivia on fiksu nainen. Ei pannut pahakseen, vaikka toinen otti ketjun nimiinsä.
Mutta Olivian kannalla kyllä olen.Olivia, siksi vain hänelle suotakoon uusi Pystiksen avaus!
Auliina, älä loukkaannu, vaan jatka muiden mukana kivoissa keskusteluissa, jookoosta joo?
A-Woman1, sylillinen keltaisia ruusuja sinulle onnittelujen kera :)
Minäkin kävin eilen juhlimassa synttäreillä. Kivan päivän lukemat 07.07.07.
Hurmaava kimalainen, etkö ole selvinpäin? :0Hurmaava kimalainen kirjoitti:
Olivia on fiksu nainen. Ei pannut pahakseen, vaikka toinen otti ketjun nimiinsä.
Mutta Olivian kannalla kyllä olen.Kävin tietysti ensin aidossa Pystybaarissa ja kuulin tästä "valtauksesta". Kyllä ovat olleet fiksuja, kun eivät ole nousseet kapinaan - minä vain en saa oltua sanomatta, että tyhmästi tehty
kirjoittajalta, joka tuskin koskaan on käynyt alkuperäisessä "Pystiksessä"!- Kokemusta on
auliina kirjoitti:
Silti oikein hyvää jatkoa ja mukavia kirjoitteluja teille, niitä on ollut satunnaisen matkaajan mukava lukea.Toivottavasti osut maisemaan, missä huumori helmeilee ja kaikki ovat samanarvoisia.
Voin vakuuttaa sinulle, että sellaisia on. - a-woman1
A..N..N..A kirjoitti:
Olivia, siksi vain hänelle suotakoon uusi Pystiksen avaus!
Auliina, älä loukkaannu, vaan jatka muiden mukana kivoissa keskusteluissa, jookoosta joo?
A-Woman1, sylillinen keltaisia ruusuja sinulle onnittelujen kera :)
Minäkin kävin eilen juhlimassa synttäreillä. Kivan päivän lukemat 07.07.07.
Hurmaava kimalainen, etkö ole selvinpäin? :0Olisi toisaalta kiva, jos voisi kääntää ajan taaksepäin kulkemaan ja joka vuosi vähentää yhden vuoden plussaamisen sijaan. Siinä varmaan kolotuksetkin vähenisi!
- OliviaKoo
auliina kirjoitti:
Silti oikein hyvää jatkoa ja mukavia kirjoitteluja teille, niitä on ollut satunnaisen matkaajan mukava lukea.Et loukannut, et astunut varpaille etkä ole edes ollut missään "sisäpiirin" jutussa.
Missä ja milloin on joku kirjoittajista antanut ymmärtää, että vain joku ihmeen sisäpiiri voi kirjoittaa johonkin viestiketjuun?
Jos olet todellakin vasta aloittanut tänne kirjoittelemisen, saat kuule siirtyä muille maisemille vielä monta kertaa, jos noin vähästä hermosi menetät.
Nimimerkkisotkuja sattuu, ei sille mitään voi.
Enkä minäkään sille mitään voinut, että ensi hämmennyksen jälkeen muistin, että kyseinen nimimerkki oli ainakin kerran ollut jo käytössä. Sinä mainitsit kirjoittavasi ensi kertaa ja siitä minun nenäni alkoi sitten vainuta jotain.
Annetaan olla. Tehty mikä tehty, sanottu mitä sanottu. Tule vain mukaan kirjoittelemaan, Pystybaariin tai ihan minne tahansa. On mukava saada "uusia" kirjoittajia joukkoon. - ainun nikkisi se on
auliina kirjoitti:
Silti oikein hyvää jatkoa ja mukavia kirjoitteluja teille, niitä on ollut satunnaisen matkaajan mukava lukea.Hei auliina, jos tää nikkisi olis ollut jollain toisel,niin et sinä olis sitä saanu,ei toisen nikil voi kirjoittaa,pien eroavaisuus täytyy olla.
Joten älä lähe minnekään,olet hyvä kirjottaja. - kirjoittaa
ainun nikkisi se on kirjoitti:
Hei auliina, jos tää nikkisi olis ollut jollain toisel,niin et sinä olis sitä saanu,ei toisen nikil voi kirjoittaa,pien eroavaisuus täytyy olla.
Joten älä lähe minnekään,olet hyvä kirjottaja.ellei ole rekattu ja sitä tämä auliina ei näytä olevan - kokeile vaikka!
- kukkia****
OliviaKoo kirjoitti:
Et loukannut, et astunut varpaille etkä ole edes ollut missään "sisäpiirin" jutussa.
Missä ja milloin on joku kirjoittajista antanut ymmärtää, että vain joku ihmeen sisäpiiri voi kirjoittaa johonkin viestiketjuun?
Jos olet todellakin vasta aloittanut tänne kirjoittelemisen, saat kuule siirtyä muille maisemille vielä monta kertaa, jos noin vähästä hermosi menetät.
Nimimerkkisotkuja sattuu, ei sille mitään voi.
Enkä minäkään sille mitään voinut, että ensi hämmennyksen jälkeen muistin, että kyseinen nimimerkki oli ainakin kerran ollut jo käytössä. Sinä mainitsit kirjoittavasi ensi kertaa ja siitä minun nenäni alkoi sitten vainuta jotain.
Annetaan olla. Tehty mikä tehty, sanottu mitä sanottu. Tule vain mukaan kirjoittelemaan, Pystybaariin tai ihan minne tahansa. On mukava saada "uusia" kirjoittajia joukkoon.Samanlaista nikkiä ei löytynyt,
älä aja pois vaikka hän uskalsi avata pystybaarin.
Kyllä siellä oli pystybaarissa kirjoiteltu mutta ainoastaan samat nikit.Toukokuullakin.
Eikä ilmennyt muissakaan ketjuissa tälläistä nikkiä, aina oli eroavaisuuksia.
Ei pidä ilkeillä. - kirjoittaa
kirjoittaa kirjoitti:
ellei ole rekattu ja sitä tämä auliina ei näytä olevan - kokeile vaikka!
...
- auliina
kirjoittaa kirjoitti:
...
Kyllä voikin, kumma juttu, mutta en löytänyt aijempaa auliinaa
Nyt laitan tämän menemään, kokeilumielessä ja olen aivan eri nikkinen en siis ole auliina,
kokelumielessä vain. - heipparallaa ei tämäkään oma
auliina kirjoitti:
Nyt laitan tämän menemään, kokeilumielessä ja olen aivan eri nikkinen en siis ole auliina,
kokelumielessä vain.voihan nenä, mutta uskon ettei ole auliina ollut aikaisempina vuosina,jos nyt vain huomaamatta otti tälläisen nikin.Ei se haittaa, kokeile rekisteröidä tää, siis en minä vaan auliina
- KristaTee
auliina kirjoitti:
kokelumielessä vain.ennenkuin tajusin, että sinä et ole auliina. Kyllä kuka tahansa voi auliina-nimeä kayttää, kunnes joku rekisteröi sen. Ainoastaan rekatut nikit on suojattu.
- vain
kukkia**** kirjoitti:
Samanlaista nikkiä ei löytynyt,
Kyllä siellä oli pystybaarissa kirjoiteltu mutta ainoastaan samat nikit.Toukokuullakin.
Ei pidä ilkeillä.miksi täytyi avata ketju samalla aloituksella, joka on pyörinyt jo kauan Olivian hallussa!!!
- OliviaKoo
kukkia**** kirjoitti:
Samanlaista nikkiä ei löytynyt,
Ei pidä ilkeillä.Minäkö muka olen ajamassa ketään pois? Miten se ilmenee minun viesteistäni?
Auliina-nikkiä ei ole rekisteröity, enkä minä ole sitä missään väittänytkään. Toukokuussa, tarkemmin 12.05, klo 14.23 on auliina-nimimerkki aloittanut kuusikymppisissä ketjun: Mitä tekisit/mitä et tekisi.
Miksi tästä nousi tällainen haloo? Totta olen vain puhunut, en ilkeillyt, enkä valehdellut.
Jos joku ei ymmärrä minun kirjoituksiani, on se hänen ongelmansa. Uskoakseni kirjoitan ihan selkeää, luettavaa tekstiä.
Eiköhän tämä tästä asiasta jo riitä. - OliviaKoo
auliina kirjoitti:
kokelumielessä vain.menee läpi, tottakai. Ei sen ymmärtämiseen suurta viisautta tarvita.
Samaa, rekisteröimätöntä nikkiä voi käyttää vaikka miljoona kirjoittajaa. Tellastiina kirjoitti:
Kävin tietysti ensin aidossa Pystybaarissa ja kuulin tästä "valtauksesta". Kyllä ovat olleet fiksuja, kun eivät ole nousseet kapinaan - minä vain en saa oltua sanomatta, että tyhmästi tehty
kirjoittajalta, joka tuskin koskaan on käynyt alkuperäisessä "Pystiksessä"!Tietysti auliina Pystybaarissa käynyt on, mutta yhtään tavua ei hän ole kirjoittanut...
- menny hää menojaan
OliviaKoo kirjoitti:
menee läpi, tottakai. Ei sen ymmärtämiseen suurta viisautta tarvita.
Samaa, rekisteröimätöntä nikkiä voi käyttää vaikka miljoona kirjoittajaa.no lyhyestä virsi kaunis, ny hää on lähteny varmana pois ja joku toinen saa sit sillä nikillä kirjottaa.Eiks nii!
- kirjoittaa aiemmin
menny hää menojaan kirjoitti:
no lyhyestä virsi kaunis, ny hää on lähteny varmana pois ja joku toinen saa sit sillä nikillä kirjottaa.Eiks nii!
Mistäs tiiätte, onko hää sama auliina,
joka on aikasemmin kirjottanu.
Kerta voi samalla nikillä kirjottaa ken vaan. - marjapensas
kirjoittaa aiemmin kirjoitti:
Mistäs tiiätte, onko hää sama auliina,
joka on aikasemmin kirjottanu.
Kerta voi samalla nikillä kirjottaa ken vaan.nyt auliina tai pauliina, tässä on takerruttu nimimekkiin, mutta periaate on se, että fiksu ihminen kyllä tekee omat aloitukset ja aiheet, eikä hypi varpaille ja apinoi muita, piste
. Wivi kirjoitti:
loukkaannu, ei Olivia varmasti pahaa tarkoittanut. Samalla tavalla minullekin kävi aikoinaan, luulin ettei tällä nimimerkillä kukaan ole kirjoittanut ja sitten olikin. Siksi rekisteröin sen itselleni. Tee sinä samoin.
Älä siirry muille maisemille, jää tänne seuraksemme. Jääthän jos nätisti pyytää? Uutta porukkaa on kiva saada maisemiin.ei tämä juottola ilman työntekijöitä tule pystyssä pysymään.
Oliviallekin on helpotus, kun voi välillä muillekin hommille piipahtaa.
Johan työaikalakikin kieltää jatkuvan duunaamisen, joten sijaisuuksia voisi olla enemmänkin tarpeen.
Minä käyn harvoin ryypyllä, mutta nyt voisi punaviinischorle kyllä olla paikallaan. Aaah, on se niin hyvää!
vaan pystybaariin, täytyipä poiketa näin pyörälenkillä tännekin kylmää juomaa nauttimaan ettei nestevajaus pääsisi yllättämään.
Kyllä se on rankkaa tuo pyörämaaottelu naapurikunnan kanssa, täytyy joka päivä käydä nimi vihkoon merkkaamassa et voitettas taasen.
Kiitoksia taas poikkeempa ehtoolla vaikka uudestaan sauna huurteiselle et molskis vaan.- sulo♥
Mukava poiketa baariin näin rehellisellä paikalla, ei tarvi hiipiä salaseuraan.
Mitä, auliina, suosittelisit, hyvää juotavaa?- kaipaava asiakas
Hei auliina tulehan hoiteleen baaria,
sinua kaipaillaan.
on taasen tänäkin aamuna ja hiljainen on pystybaarikin liekkö nuo sateiset kelit vaikuttanu et kukaan ei jaksa liikkeelle lähteä.
Happirikastahan tuo ilma nyt kyllä on et ihan hyvä pyöräilykeli ulkona, että poikkesimpa katsomaan samalla ja nestetankkaamaan myös.
Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille ja ei kun menoksi.- ja kirjoitellaan
Hyvää pikkulauantaita kaikille,
täällä aurinko paistaa ja linnut
laulaa, mutta nyt juon mehua tästä
ja sitten jatkan matkaa.
Näkyillään taas ja kirjoitellaan.
Oteaan kesästä ilo irti.
- Pertta-täti
Mikä tämä tämmäinen kuppila tässä keskellä tietä on?
Tuskin edes shampanjaa tarjolla ja asiakkaat sekalaista seurakuntaa.
Ei tänne.- muuallekin
No miksi ei tänne,täällä on aivan sama meininki kuin muuallakin, potkitaan päähän ja haukutaan pataluhaksi jos tarve vaatii HUOM:Jos tarve vaatii.
Ja samat anniskeluoikeudet kuin missä tahansa pystybaarissa,jos oikein on nirso niin vielä vähän parempaakin,eikä olla kateellisia vaikka joku toinenkin tälle kadulle kuppilansa pystyttäisi,saahan niitä olla useampikin.
Joten tervetuloa vain kaikki läheltä ja kaukaa,ketään ei pois ajeta. - se on
muuallekin kirjoitti:
No miksi ei tänne,täällä on aivan sama meininki kuin muuallakin, potkitaan päähän ja haukutaan pataluhaksi jos tarve vaatii HUOM:Jos tarve vaatii.
Ja samat anniskeluoikeudet kuin missä tahansa pystybaarissa,jos oikein on nirso niin vielä vähän parempaakin,eikä olla kateellisia vaikka joku toinenkin tälle kadulle kuppilansa pystyttäisi,saahan niitä olla useampikin.
Joten tervetuloa vain kaikki läheltä ja kaukaa,ketään ei pois ajeta.oikeastikin baari baarin vieressä - sitten on jokaiselle jotakin!
- samalla kadulla
muuallekin kirjoitti:
Joten tervetuloa vain kaikki läheltä ja kaukaa,ketään ei pois ajeta.kaks samannimistä baaria?
- kun luulin,
että tästä tulee baari, jossa voivat käydä kaikki, muutkin kuin Olivia, Krista, Tellestiina, Majapensas, Anna, Folk keksitty Pertta.
Miks tämä loppui alkuunsa?- Kuinka
niin loppui - kansa kohden baaritiskiä vaan!
Ja kielen kannat laulamaan ja haukkumaan P y s t y b a a r i a ! Sitä tuolla jossain laitakadulla! tulin minäkin tänne eikä tää mihinkään ole loppunu, nyt se vasta alkaakin.
Ei muuta ku olutta kehiin ja pitkä tuoppi oikein onkohan tuo se parilitranen mitä saksassa tarjotaan kun oluen tilaa ei kun kippis vaan ja mukaan laulamaan noita olut lauluja.- on mukavaa
Mainut henkilöt on avanneet oman kuppilan.
Otetaampa olutta ja laulellaan. on mukavaa kirjoitti:
Mainut henkilöt on avanneet oman kuppilan.
Otetaampa olutta ja laulellaan.kyllä ja kun aamusta tänne poikkeaa niin jotenkin on ankeen näköstä porukkaa mut kyl se siitä iloksi muuttuu.
Paavo oli tanssimassa ravintolassa:
Tyttö: - Olenko minä kovinkin painava?
Paavo: - Et, kuinka niin?
Tyttö: - No laske sitten se tunkki alas.- vallan
aku63 kirjoitti:
tulin minäkin tänne eikä tää mihinkään ole loppunu, nyt se vasta alkaakin.
Ei muuta ku olutta kehiin ja pitkä tuoppi oikein onkohan tuo se parilitranen mitä saksassa tarjotaan kun oluen tilaa ei kun kippis vaan ja mukaan laulamaan noita olut lauluja.unohtunut Baarin isännöiminen??
- Minne..?
kaikki kadonneet?
Jospa täällä kelpaisi muidenkin huumorintaju kuin vain pienen piirin, eikä kenenkään tarvisi närkästyä... Tulkaa nyt, olkaa niin hyvät!- mukamas oikea
Tuonne Olivian avaamaan Pystybaariin. Täällä kun ei suvaita uusia aloittajia, mutta kyllä täältäkin juotavaa saa ja on leppoisa tunnelma.
Minusta olisi kiva kuulla, kuinka Te itse kukin säästätte, vai tarvitseeko edes?
Miten pelastetaan maailma ylituotannolta ja krääsän tuottamiselta? mukamas oikea kirjoitti:
Tuonne Olivian avaamaan Pystybaariin. Täällä kun ei suvaita uusia aloittajia, mutta kyllä täältäkin juotavaa saa ja on leppoisa tunnelma.
Minusta olisi kiva kuulla, kuinka Te itse kukin säästätte, vai tarvitseeko edes?
Miten pelastetaan maailma ylituotannolta ja krääsän tuottamiselta?Ihan vilosohvista keskustelua harrastetaan. Tuohon toiseen kysymykseen vastasin, että niin kauan kun on kysyntää, on myös tarjontaa. Jokainen voi vaikuttaa vain omilla valinnoillaan. Näin uskoisin. En uskaltais miksikään matkasaarnaajaksi kuluttamista vastaan.
Vastataan nyt toiseks tuohon ensimäiseen kysymykseen: Harkitsen mitä ostan.(lipsumisiakin sattuu, mutta yritän oppia niistä). Olen kieltämättä joskus turhan impulssiivinen. Nyt tämä ja heti.Sellaista usein joutuu katumaan.Ukko onneksi on hyvä jarru. Kyllä aina pitäis vähän olla kukkaron pohjalla pahan päivän varalle. Näin on minua opetettu. Ja kun köyhistä oloista on lähtenyt, ei ole oppinut suurkuluttajaksi.
Kupponen teetä minulle,kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424350
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1123654
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe673370- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354