Vapaa kuvaus

Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Nojoo, tuo nyt kuullostaa aika paljon siltä että joku paha lähetystyöntekijä on ilkeästi sinua vastaan sanonut/tehnyt jotain ja sitten sinä olet siitä suuttunut ja kironnut koko lähetystyön. Eikös Hitlerilläkin ollut joku juutalainen maikka, joka nyt jotenkin oli Hitleriä vastaan ja kun Hitler nousi valtaan, hän halusi hävittää kaikki juutalaiset?

Eikö se ole aivan sama kenelle sitä rahaa työnnetään, kuin vain varmistetaan että se menee varmasti oikeisiin osoitteisiin. Ettei käy sellaista Pohjois-Korea-efektiä jossa apu annetaan valtiolle, joka käyttää avun siihen että ruokkii jättiarmeijansa, jotta voisi näyttää muulle maailmalle kuinka mahtava ja pelottava on. Tai ainakin niin minä ajattelen.

Ihan hyvin minä voin antaa sinulle lahjan ja kertoa samalla mitä mieltä olen Jumalasta/ kristinuskosta/ maailman synnystä/ huomisen säästä, mutta loppukädessä sinä päätät mitä mieltä itse olet kaikesta. Vahingollista toimintaa on se, jos ei anna toisen päättää itse mitä mieltä on asioista, ei se kertoo toiselle mikä on omasta mielestä oikea ratkaisu, jos ymmärsit? Vahingollista toimintaa on myös se, että pitää toista niin idioottina, ettei usko tämän osaavan itse ratkaista mitä mieltä on. Vai?

Se nyt on vaan fakta, että kaikenlaisia ihmisiä pakko kestää. Tai ei nyt ehkä pakko, mutta aika kusipäisen vaikutelman itsestäsi annat, jos menet heti kättelyssä ilmoittamaan "mä olen erimieltä kuin sä, sä olet siis väärässä".

Ja siis, viestin ei ollut tarkoitus ärsyttää ja ainakin yritin kirjoittaa siitä sellaisen. :)