Vapaa kuvaus

kuulun tähän suureen, kovaa vauhtia ikääntyvään ryhmään. Olen sentään jo isomummo. Hiipuu päivänvalo, yli harjanteen. Sammuu taivaan palo veteen siniseen. Valo tarttuu käteen, puutkin purppuroi. Päivän viime säteen kuka saada voi ?? Maa,taivas vaikka järkkyisi, ei järky ystävyys. Se kestää, kun on hellesää, tai kun on synkkä syys. Mahtuu hetkeen tähän, aika ,ikuisuus. Sanoja on vähän, kutsuu salaisuus. Päättyy pääskyn retki, lepää lämmin maa. Nyt on vielä hetki, aikaa rakastaa. Maailman kaikkiin kyliin, joku jää asumaan. Jossakin otetaan syliin, jossakin odotetaan. Yksi vain kylistä muista,kodiksi avautuu. Maailman kaikista puista, yksi on pihapuu. Samat on taivaalla tähdet, sama on allamme maa. Täältä jos kauaksi lähdet, veljesi voit tavoittaa. Kotimme on siellä missä, ovi on raollaan. Saapua saat väsyksissä, sisälle kutsutaan A-M Kaskinen v. 2000 Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Katri Helena, sekä yleensä vanha tanssimusiikki Suosikkileffat: Monia. Yksi mieleen jäänyt: Käsi joka kehtoa heiluttaa, satuttaa aina naisihmistä. Lempikirjat: Kaikki vanhat historialliset 1500- 1800 luvun rakkaus ja sukuromaanit. Vapaa-aikanani: Veneilen, mökillä kasvattelen kukkia ja puutarhakasveja, salaatteja ja perunaa tietenkin. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirttiä suosin- saahan siellä sentään pullakahvit.......... Katson tv:stä mieluiten: hyviä sarjoja, kaikki ajankohtaiset asiaohjelmat Kotieläimet: Mökillä jokakesäiset siiliperhe ja oravaperhe. Ruokin niitä vuodesta toiseen. Ja ne pupuperheet. En pidä: On monia asioita mm. epärehellisyys, kierous, toisen aliarvioiminen. Parhaat matkakohteet: kesällä kotimaa ja Saimaa. talvella Kanarian saaret- - Ruoka & juoma: kalaruuat, ja tavallinen arkiruoka. Vesi, maito, joskus viini. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

9

Kommenttia

2691

  1. Pistäydyn pirtissä. Toin tätä M- L:san mallin mukaista omenapiirakkaa. Tekaisin sitä. Maistakaahan miten hyvvää on. Ja helppo tekaista. Suurin työ tuo omenien lohkominen päälle. Kanelit ja sokerit menee jo itsestään.......

    Nauratti kyllä nuo lasten jutut- ovat vielä niin aitoja ja vakavalla mielellä sanottuja.
    Katsoin äsken tuon : Linnan tähdet. Minusta mukava ohjelma, henkilö kuva muuttuu ja syventyy paljon kun kuulee heidän elämänkertansa, Lapsuutensa, nuoruuden, kaiken minkä he vuorollaan kertovat.

    Tänään mitä parhain itsensä tuuletus päivä. Siispä kahvin jälkeen ryhdistäydyttävä ulos.
    Tehkää muut samoin. Heippa.
  2. Samat on sääilmiöt suunilleen , aurinkoa ja pakkasta 23. Kuten eilenkin. Kun kerrospukeutui runsaasti ja loput tuulen puolelle kainaloon, kuumahan siellä tuli. Hippokampus sai kyytiä.
    Kyllä ihmetellä pitää tuota palstameininkiä. Ihan tuntuu että jos joskus on hetki normaalia, alkaa joku huhuilla missä ne häiritsijät ja hörhöt on ?
    Samoin kuin avataan ketjua ihan kiistelemistä ja mollaamista varten.
    Siksipä siellä ei viitsi moitteita käydä saamassa. Tulee vaan edelleenkin se lasten Hiekkalaatikko mieleen....

    Vielä se H:n konekin alkaa toimia enkelimäisesti kun saavat kaikki kohdalleen.
    Kuten olen sanonut, olen siinä hyvässä asemassa, että poika on alan ammattilainen. Hän on hoitanut kaiken kotiin saakka. Laittanut haluamani uudet ohjelmat sisään. Saa aina huutaa apuun jos jotain on vialla.
    Ei pahemmin ole ollut. (No, silloin alussa, tunnustan, ainahan tämä oli sekaisin))). Nyt ne on yleisellä tasolla olevia omasta koneesta riipumatomia katkoja ym.

    Minä olen vaan täällä sotkemispuolella. Vähäistä on käyttö, enempi asiaa vaan. Onhan nuo matkat, liput juniin, teattereihin, kylpylöihin ja pankki ym. asiat tullut tällä hoidettua. S. postit. Siihen se osaaminen jää.
    Mitä nyt noita palstoja pähkäilen silmät soikeena ihmetyksestä.
    No, Googletusta jonkin asian tiimoilta.

    Kouluun pitäisi ihan ehdottomasti päästä. Olisin jo mennytkin mutta oli niin väärään aikaan. En vielä ole keksinyt, miten voi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa. Vai onko jollain onnistunut semmoinen ?

    Kohta lauhtuu sen verran että pääsee mökille katsomaan onko se vielä olemassa. Vai onko joku kähminyt sen. Siinä tullenee päivän ulkoilma-annos. Päähän ja toiseen. Niin kinttuihin kuin hippokseen. Jopa keskivartalollekin- jos pitää polkua saada aikaiseksi. Suapi nähä !

    Aurinkoista ja kivaa sunnuntaita kaikille osapuolille tasapuolisesti.
    Hei !