Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
katjuska1965
katjuska1965
katjuska1965
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 19v sitten
0
aloitusta ·
4
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi kannattanut hoitaa asia niin kuin perintätoimiston kanssa on sovittu...soittamalla saa ainakin tilinumeron ja viitteen ja voi ihan itse maksaa sovitut lyhennykset.
Mutta kun ollaan hissunkissun niin kauan kuin asia menee ulosottoon...eikä perintätoimisto voi laittaa tavallista laskusaatavaa suoraan ulosottoon vaan siinäkin välissä on tullut käräjäoikeudelta postia...asiansa pitää edelleenkin hoitaa ihan itse, ei niitä kukaan muu hoitele..
12.09.2008 13:10
Mä oon ottanut jo kolmena kesänä punkkirokotuksen eikä mun pää oo yhtään enempää sekasin kuin ennenkään....
31.07.2008 13:27
Keihäänheitosta saattaa tulla mitalli, ehkä hopeinen mutta ammunnasta tulee varmasti ainakin 1 mitalli....
29.07.2008 12:36
Itse ajattelen asian niin, että lapset ovat vain vähän aikaa lapsia ja etenevät sitten omaan elämäänsä, aikuiset voivat odottaa ja joustaa :) ei se aina helppoa ole, mutta kärsivällisyyttä ja rakkautta kun riittää niin koittaa aika kun saatte nauttia lapsettomasta ajasta...
15.07.2008 15:16
1 / 1