Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Minä asettaisin Kat-leijan Terveysministeriksi. Siihen hän olisi itseoikeutettu, Hän pitää hyvää huolta terveydestään, ja antaa auliisti apuaan kaikille jotka sitä tarvitsevat. Minullakin oikein hyviä kokemuksia.
    Tässä nyt oma ilmoittautumiseni samalla.
  2. Täytyy tulla pirttiin ilmoittamaan, että tuo punainen kuu näkyy jos näkyy 28 pv parhaiten, joskus 4,3o lähtien, ja siitä etenpäin.
    Väärää tietoa Venlastiinalta- Joko Venlalla olisi uusien lukulasien hankinta edessä tai artikkelin kirjoittaja on sekoittanut syyspäivän tasaukseen, joka on tänään.
    Harmaa taivas alkaa hiukan kirkastua, saattaa aurinkokin vielä näkyä. Huomiseksi lupaavat oikkein lämmintä päivää jopa 20 astetta, reilu 14 nytkin.
    Syksyinen värikkyys alkaa näkyä meidänkin ikkunasta, uskon värikkyyden vain lisääntyvän. Hienoa kun ei asu ihan kivikylässä.