Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Melkein pilvinen päivä, ei siitä aurinkon pimennyksestä mitään selvää saanut, pilventakana sellainen kirkas valoilmiö. Eihän minulla mitään noettua lasiakaan ollut. silloin kun viimeksi oli oikea aurinkonpimennys olimme Pohjois Karjalassa, aamulla ajoimme Ilomantsiin siellä senverran pilvet rakoili, että nähtiin se koko pimeydessään, oli oikeat lasitkin sellaiset hitsarin käyttämät. Onhan siitä vuosia kulunut, ja paljon vettä Vantaassa virrannut.
    Nyt tein saman kuin mummeli77 netistä katselin.
    Nyt taitaa ilmat viiletä, lupaavat päivälläkin pakkasta, eihän se maaliskuu oikea kevään aloitus olekkaan useimmiten lunta ja pakkasta.
    Tänään tuli tehtyä kotihommia kaikenlaista mitä kotona tehdään. eli siivousta pyykinpesua ruuan laittoa tiskausta.
    Sitten illansuussa tapahtui ihme, lähdimme pienelle lenkille, siellä oli oikein raikas ilma, tuntui mukavalta pitkästä aikaa. Kotiin kun tultiin ajateltiin, että eiköhän mennä lähiaikoina uudestaan.
    Nyt on kokeiltava lähteekö juttu liikkeelle.
  2. cccccccccc kkkkkkk
  3. Yritin äsken lähettää kirjoitukseni, ei onnistunut vaikka olin kirjautunut. yritin myös kopioida ei sekään ainakaan näkynyt.
    Joten hyvää yötä Late.