Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Samanlaista harmautta ja sadetta täälläkin, aamulla satoi oikein ropinalla, nyt vain tihkua. Kyllä näkee, että lumet hupenevat, samalla harmaantuvat hanget, vihdoinkin tuo talvi antaa periksi.

Noista gallerian sekavuuksista olen kyllä samaa mieltä, ekspertti täytyy olla jos mukana pysyy.
    Samoin Facebookin lopetin, ei koskaan ollut asiat oiken hyvin, aina joku salasana piti uusia tai oli jotain muuta vikaa,joten se siitä.

Eipä tännekkään kovin usein ole tullut kirjoiteltua eikä mihinkään muuallekkaan, aloituksia vain joskus.

Kyllähän täällä pirtissäkin puuhaa riittää, voitte olla vakuuttuneita, että nurkkakaapin sisältö pysyy monipuolisena ja riittävänä.
    Paikkakunnan alkoholitehtaan ylijäämävarastossa laatua ja määrää on.

Luulen,että Kyöpelivuoren reissu on lähes paketissa, ei nyt kuitenkaan lähtölaskentaa vielä kannata aloittaa, kunhan kaikki vain hommaavat rekvisiitat valmiiksi.

Skillan sanoi katselleensa tv:n kuolemasta puhuvaa keskustelua, niin minäkin, jokaiselle se meillekkin oma vuoro tulee, lähellä se minullakin on monta kertaa ollut, tässä nyt kuitenkin kahdella sormella naputtelen.
    Saan kiittää hyvää terveydenhuoltoa ja läheisiäni, jotka ovat auttaneet minua.

En minä kuolemaa pelkää, enemmän sitä jos kauan joutuu kitumaan ja sairaalassa makaamaan ja kuitenkaan ei enään voi mitään tehdä.

Olen minä ollut läsnä kun äitini kuoli, oli hyvä olla kun tosiaan sain pitää kädestä kiinni ja kiittää äitiä meistä lapsiensa huolenpidosta.
    Rauhallisesti nukkui pois.
    Äiti tosiaan tuntui rakkaimmalta, sillä isäni kuoli kun olin 3 v, enkä muista muuta kuin hautajaiset.

No "tuppenvaara" munkkikahvit aion juoda, täytyy tänään käydä kaupassa ja ajaa kierros jotta näkee onko kevät edistynyt.

Eiköhän se saa lisävauhtia kunhan aurinko alkaa taas paistaa.
    Arvelee Late
  2. Eihän tuo Britannian jäsenmaksuasia mikään uusi asia ole, aikonaan kun Britanniaa houkuteltiin EU:n jäseneksi, muut vanhat EU maat lupasivat maksaa osan Britannian jäsenmaksuista jos se tulee EU : jäseneksi.

Liekö Soinikin ollet jo silloin eduskunnan jäsen, ainakin joku persu oli.

Kumma kun kansan pitäisi sekin tietää ja persut vasta nyt huomaavat.
    Onhan se niin väärin, liekö Lipponen sen muiden porvarien kanssa silloin junaillut asian suomen osalta.

Mitähän se kansa tietää, kun persutkaan ei tiedä.

Terv: Late