Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Minä kun olen noita vasemmanlaidan ihmisiä siirsin tuota kirjoitustakin piirunverran vasemmalle.

En oikein tiedä mistä olen kotosin, isä oli Hämeestä ja äiti Savosta, kuitenkin ikäni asunut täällä A Kiven Pmaisemissa. emmeköhän kaikki ole samaa rotua vaikka syntyisimmekin vaikka Perähikiällä.
    Sodan jälkeen meidän kulmille muutti paljon karjalaisia, heidänkin tapansa ja kielensä tuli tutuksi,mutta ei ne minuun tarttunut. Äitini puhui lähinnä kirjakieltä isästä en sano mitään, kuoli kun olin 3 v.
    Taisin yli 40 vuotta kulke töissä Helsingissä, siellä pärjäsi kyllä tällä omalla kotimaisellakin. Tuntemaan siellä tuli ihmisiä kaikkialta Suomesta,paras työkaverini oli kaukaa Lapista.
    Armeijan kävin Santahaminassa, samoin siellä porukka oli eri puolilta, kuitenkin savolaisia ja hämäläisiäkin oli mukana,ei tosin sukulaisia.

Suomi on tullut aika tutuksi, on tullut kierreltyä vuodesta 66 lähtien, silloin ensimmäinen Lapinreissu, jossa lähes joka vuosi kerran, joskus kaksikin. En tiedä missä on Suomen kaunein paikka, niitä on ympäri Suomea, kun vain katsoo sillä silmällä. Mutta aina on kiva tulla kotiin, vaikka tänne A Kiven maisemiin.

Siitä tämä pirtti on mukava paikka, kun huomaamme olevamme eripuolilta Suomea ja saamme tietoa ja tapoja
    eri puolilta.
    No eiköhän tämäkin riitä joten moikka t: Late