tromssalainen

tromssalainen profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

lupsakka lapin tyttö Suosikkibändit/artistit: Anna Puu, Kirka, juha tapio, Finlanders Suosikkileffat: yksi lensi yli käenpesän Lempikirjat: ------------- Vapaa-aikanani: ulkoilu, lukeminen, Karaoke, vap.eht.työ Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, Uutiset, dokumentit Kotieläimet: ------------- En pidä: ylimielisistä ihmisistä Ruoka & juoma: norm.kotiruoka, kalaruuat Linkit: http://www.suomi24.fi/sypressi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: ammattikouluja 2kpl Ammatti: Muu Työskentelen: ----------- Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Hakusanat: lappi, hellä, kiltti, herrasmies, huumorintajuinen

Liittynyt 19v sitten
0 aloitusta · 4 kommenttia
Minulla on ollut juuri samanlainen vatsa jo 40 vuotta,on tähystetty vatsaa ja peräsuolta useita kertoja,on häädetty helicobakteeria kolme kertaa,on syötetty kaikenmaailmam refluksilääkkeet ym. ym..Sanotaan vaan,että se on ärtyvä paksusuoli ja pitää oppia sen kanssa elämään.Se aiheuttaa paniikkia,täytyy oppia katsomaan ensimmäisenä aina vessa,kun kulkee jossain jne. Tällä hetkellä on tilanne jotenkin hallussa,kun olen jo sairaseläkkeellä,eikä tyohommat enää haittaa.Minua auttaa Gastronel +mrkkinen maitohappobakteerikapseli,jonka otan joka ilta ennen nukkumaanmenoa,syön yhden Lanzo-nimisen happosalpaajan joka päivä,en syö ruisleipää,en juo kahvia vaan vihr.teetä,juon ainakin 1,5 litraa vettä päivässä,en syö paljon raakoja vihanneksia vaan ennemmin keitettyjä ja minun kyllä kestää syödä hyla-viiliä ja olo-jugurttia.Sellaisena päivänä ,kun on tärkeetä menoa.otan Temesta(vatsahermoja rauhoittava) puoli tai kokonaisen tabl.,jota saa lääkäriltä,niin se rauhoittaa vatsaa,eikä tarvi juosta koko ajan vessassa ja jännittää ja voi siten keskittyä olennaiseen.Kyllä sinulla nuorella ihmisellä on paljon kärsimystä edessä mutta koeta löytää joitakin selviytymiskeinoja niinkuin minäkin niin kyllä sen kanssa pärjää,ja yritä saada ajatuksesi pois välillä sen vatsan ympäriltä niin eiköhän sitä päivä kerrallaan mennä!!!!