Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Sä olet vainoharhainen. En minä vihaa. Enkä ole rasisti. Oletko siis ruotsalainen?
    Mulla asuu sukulaisia Ruotsissa. Puhuvat suomea kyllä paremmin kuin mitä sinä puhut.
  2. Paitsi mikko ainasoja.
  3. Jatko. Tyttäreni häpesi tapahtunutta. Ei se ollut hänen vika niin kuin sanot, mutta hän syyllisti itsensä. Hän oli niin masentunut että harkitsi itsemurhaa.
    Mies ei tajua tänä päivänä tehneensä mitään väärää. Hän oli ja on täysin sokea ja kuuro sille kun tyttäreni sanoi ein.
    Tytär on joutunut käymään kaikenlaisissa gynegologisissa tutkimuksissa joissa on todettu ettei tyttäreni ole enään neitsyt.
    Hän on ahdistunut näistä tutkimuksistakin.
    Ja mies vain porskuttaa tyytyväisenä kun sai mitä halusi.

Tulee päivä kun tuo nilkki joutuu ajattelemaan mitä hän teki. Asiasta on tehty rikosilmoitus.
    Syyte saattaa lieventyä oikeudessa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta yhtä kaikki mies joutuu kyllä miettimään sitä mitä hän on tehnyt.
    Hän tulee saamaan tuomion.

Kovassa koulussa tytär on. Hän on käynyt tukinainen-nimisessä vertaistukiryhmässä, ja jutellut toisten seksuaalisesti hyväksikäytettyjen naisten kanssa.
    Vika on miehissä.

Mies on tyhmä otus joka elää valheessa kun kuvittelee että naisen vaatetus ja ystävällisyys ovat viettelemistä.

Olen joutunut itsekkin sen huomaamaan omalla kohdallani useasti.

Minulle on mm sanottu seurakunnassa että miesten perässä olit vain...ja minut on erotettu haureuden takia.

Tyhmät vanhat läskit miehet ovat luulleet että minä olen ollut vain kiinnostunut heistä.

Tilanne oli se että aviopuolisoni vaihtoi minut uuteen. Baptistit sanoivat myös että minun pitäisi pyhittää loppuelämä tuon petollisen miehen vuoksi.

Se ei ollut mielestäni raamatunmukaista. Mieshän petti minua.

Huoraksi alkoivat haukkua kun minäkin otin sitten uuden.

Tämä uusi oli uskossa, ja korosti sitä miten minun kuuluu alistua hänelle. Kun en alistunut otti nyrkit avuksi alistaakseen.

Raamatun mukaan väkivalta ei ole syy eroon.

Niimpä luovuin Raamatusta kun tämä toinen aviomies hakkasi.

Enkä ole ainut joka on tällaista miesten taholta kokenut.
  4. Olen samaa mieltä.
  5. Olen huomannut saman.