Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. "Olisi kotona kotirvana"

Miten olla kotirvana?
  2. Sairasta.
  3. kyllä saa katsoa.
  4. ps. tytär käy tukinainen-nimisessä ryhmässä puhumassa vertaistensa kanssa. Ongelma on laaja, seksuaalisesti hyväksikäytettyjä, kauniita naisia on paljon.
    Muistan kun kerran kun yöllä olin tulossa kokouksesta edelläni käveli mies, jonka näin piiloutuvan alikulkusillan taakse odottamaan minua. Olin kiinnittänyt häneen huomiota jo aiemmin kun hän lähti metsässä lähtenyt seuraamaan minua teille.
    VAlitin asiasta vastaantuleville miehille jotka sanoivat asiasta ko tyypille joka ei kieltänyt asiaa vaan kääntyi takasin sinne mistä oli tulossa ja jätti seurailun sikseen.

On miehiä kuten tämä mikko ainasoja joka syyttää naisia viettelystä jos he pukeutuvat nätisti, jotka katsovat vain naisen ulkonäköä ja kuvittelevat ett nainen häntä varten on laittautuvat.

Asia on vakava.

Tyttäreni menetti neitsyytensä hyvin traumaattisella tavalla.

Sanoin hänelle että miehet on sellaisia lähes kaikki.

Siksi tämä aloitus. Miettikää vähän, miehet.

Omani ei sellainen ole. Voin luottaa tähän täysin. Hän ei reagoi hameenhelmojen heilahduksiin vaan kuuntelee naista eli ihmistä tasavertaisena oliona.:)

Jotkut tajuaa mitä tarkoittaa kun tyttö sanoo että lopeta. Suurin osa ei tajua, luulevat ettei nainen tarkoita onhan hän nätti.

Helluntaiseurakunnissa on paljon sovinisteja.

Eräs ulkomaanlähetti on yrittänyt raiskata erään 17-vuotiaan tytön.

Tyttö pääsi pakenemaan ja valitti asiasta minulle.

Miksi te miehet teette tuollaista?

En sano että kaikki, mutta aika yleistä se on.

Kun mies katsoo vain tissejä kun pitäisi katsoa rehellisesti silmiin.