Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Hän on uskonut teitä uskovaiset että jumala pitää hänen toimiaan vääränä. Vapautumalla sinunlaisista uskovista hän olisi onnellinen.

Sateenkaarimessut on kristityille homoille.
  2. ps. Alussa kirjoitit että olet seksuaalisesti poikkeava "jos sitä sanaa voidaan nykyaikana enää käyttää."

Kyllä voi. Homoja on vain muutama prosentti kansasta, vaikka heistä pidetäänkin nykyään meteliä ja voi vaikuttaa että niitä olisi enemmäkin.

Sanoit olevasi ollut homo 40 vuotta. Siis sinäkin aikana kun olit naisen kanssa.

Hyväksy homoutesi ja ala käymään sateenkaarimessuissa. Ne on teikäläisille tarkoitettuja.

Tuo sinun itseruoskintasi miellyttää hellareita. Saavathan ne olla nyt oikeassa.

Luovuta.

Sinä olet homo ja sillä selvä. Hyväksy se.

Sinä siis olet seks.poikkeava 40 vuotta.

Minä olen ollut seks.poikkeava 10 vuotta. Rakastuin mieheen jonka mielestä nainen on valtijatar jonka kuuluu käskeä. Hän aina sanoo"Käske mun imeä sun varpaita."

Olen aivan tavallinen perushetero. Minulla ei 10 vuotta sitten ollut kokemusta kuin tavallisesta heteroseksistä.

Meni kymmenen vuotta ennen kuin opin nauttimaan miehestäni. Joka haluaa olla orjani.

Meni vuosia kun vain kapinoin, enkä halunnut olla mikään käskyttäjä. Minusta tuntui että hän käski minua käskemään vaikken halunnut.

Tein kumminkin kuten hän halusi.

Vertaan sinun exvaimoasi minuun. Kuinka vaikeaa se on hyväksyä toisen erilaisuus.

Miltä tuntuu ajatella että joku toinen joka on seksuaalisesti samanlainen olisi miehelle parempi.

Kuten sinä unelmoit toisista miehistä vaimostasi välittämättä.

Nyt olen oppinut rakastamaan miestäni myös sängyssä. Rakastan häntä kaikkinensa.

10 vuottta siihen meni.

Luulempa että sinun vaimosi rakasti sinua mutta sinä vain haikailit muualle, jonka sitten sanot toteuttaneesi.

Me jatketaan vielä. Yksinäinen taisteluni ja sen miettiminen mikä minä olen kun käsken miestäni jatkuu.

Uskon kuintenkin että pahin on tällä saralla jo käyty.

ME emme eroa, koskaan. Se on lupaus jonka mieheni antoi minulle ja se tuntuu hyvältä.

Meilläkin on salaisuus. Ette tekään varmaan paljastanut asioiden todellista laitaa ulkopuolisille.

Se lähentää.
  3. Etsivä homo. Miltä siitä sinun ex-vaimosta tuntui olla miehen kanssa joka unelmoi vain toisista miehistä?
    Ehkä jopa hyväksikäytetyltä. Sait lapset sitähän halusit.
    Vai rakastitko vaimoasi aidosti? Nautitko hänen kanssaan seksistä.
    Tuskin mutta sellainen kuuluu hyvään avioliittoon.

Sinä hylkäsit vaimosi ensin henkisesti monta kertaa valiten toiset miehet. Sitten teit vain kuten sydämesi sanoi otit toisen homon.

Sinä luultavasti rikoit tuon naisen. Pilasit hänen elämän sillä et pystynyt rakastamaan kuten naista kuuluu rakastaa-sydämessäsi.

Kyllä vaimo aina tietää rakastetaanko häntä aidosti vai platonisesti.

Pakotit itsesi heteroseksiin.

Sitten huomasit ettet pysty siihen vaan halusit nauttia miehen kanssa.

Olit suhteessa 9 vuotta miehen kanssa. Sanot että sitten tuli ero.

Sen minkä minä homoja tunnen, ja tunnen monta, niin ei heillä ole yleensä noinkaan pitkiä parisuhteita.

Osaat sitoutua. VArmaan sinulle oli suhteessasi tärkeää rakkauden tunne.

Se että olet elänyt naisen kanssa 14 vee on aika tavallinen tarina homolla.

Täällä netissä olet jo toinen homo joka kertoo olleensa aluksi naisen kanssa. Live elämässä tunnen myös erään homon jolla on naisen kanssa tehty lapsi.

Mutta mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsisi.

Homo mikä homo.

Sanot himoasi toisiin miehiin helvetillisisiksi. Mutta mikä helvetti naisellasi oli kun tiesi ettet halua häntä?

Ajattelepa sitä.

Ajattele kerrankin exvaimosi tunteita omiesi tunteiden sijasta.

Älä ota uutta naista hyväksikäytettäväksi, kokeilukappaleeksi.

Yritä päästä tuosta ajatuksesta että homoutesi on helvetillistä.

Se on sitä vain sairaan uskosi takia.

Uskosi vuoksi ajattelet homoutesi pahana.

Tavallaan olet uskonnon uhri.

Rikki olet, hae apua.
  4. Minä tiedän monta homoa. Jokainen, vain yhtä poikkeusta lukuunottamatta, on perustanut perheen heteronaisen kanssa jotta saisi lapsia.
    Ja jokainen heistä on eronnut naisestaan ja ryhtynyt olemaan miehen kanssa.

Olenkin sitä mieltä että homo ei voi muuttua, mutta hän kyllä pystyy olemaan naisenkin kanssa jos vain haluaa.

Ihmiset osoittavat varsinkin uskovat hyväksyntää sellaiselle homolle joka elää naisen kanssa.

Täysin vaiettua on miltä näistä homon vaimoina elävistä naisista tuntuu, kun mies on toisiin miehiin päin. Siinä on unohdettu kokonaan sen vaimon tarpeet, kun ylistetään homoja jotka pakottavat itsensä olemaan sen naisen kanssa.

Tälläkin palstalla on tällä hetkellä eräs homo joka on tehnyt kaksi lasta naisen kanssa. Avioliitto on kestänyt 14 vuotta. Sitten vaimon lopullinen hylkääminen ja seksisuhde 9 vuoden ajan toiseen homoon.

Kaikilla homoilla, siis todella yhtä poikkeusta lukuunottamatta, on lapsia.

Miltä heistä tuntuu nähdä miten äiti hylätään ja otetaan mies tilalle, se hylkääminen on ensin tapahtunut homon sydämessä ties monta kertaa jo aiemmin. Nyt se vain toteutuu käytännössä. VAimo hylätään ensin henkisesti koska toinen mies vain herättää ne himot.

Sitten jo -vuosien taistelujen jälkeen-jo fyysisesti. JA tilall otetaan mies.

Homo joka pakottaa itsensä naisen kanssa elämiseen pilaa tuon naisen koko elämän.

Hylättynä hän sitten itkee kun tuli hyväksikäytetyksi. Homo sai mitä halusi: lapset ja nyt ollaan sitten vain toisen homon kanssa.

Homo joka pakottaa itsensä naisen kanssa olijaksi on itsekäs. Hän vain haluaa naiselta jotakin. Hyväksikäyttö.

Eräskin homo jota sanotaan homokariksi täällä päin kertoi minulle että hänellä on poika, ja hän on elänyt naisen kanssa.

Hämmästyin sillä hän on nyt erottuaan niin homo kuin olla voi.
  5. "Mutta sinulle haluan sen sanoa, että vaikka sinä olet kokenut kovia ja vääryyksiä ja varsinkin seksuaalisuuden alueella erittäin väärää toimintaa seurakunnissa niin älä silti usko ihan kaikkea, siis osa muiden ihmisten kertomuksista voi olla sepitystä ja panettelua ja valhettakin. Siis toivon vain, että et omien huonojen kokemuksiesi anna myrkyttää mieltäsi niin, että uskot aina ja kaikista vain pahinta !"

En minä ole kokenut vääryyttä seksuaalisuuden alueella vaan minulle on kerrottu esm raiskausyrityksestä, jolloin se uhri on ollut ihan toinen ihminen mitä minä.

Ja en minä ajattele heti pahinta ja pahin olisi juurikin se että minulle valhedellaan. Sinä itse ajattelet heti pahinta kerran uskot että sinulle ihmiset puhuvat valheita.

Uskon edelleen että aloittaja on aito uskovainen rouvashenkilö joka on käynyt uskonfoorumeilla. Ateistit ei sellaiseen yhteisöön herkästi ajaudu.

Ateistit on rehellistä porukkaa, ja he kyllä uskaltavat sanoa suoraan mitä esm petristä ajattelevat.

Ei kellään siis ole mitään tarvetta keksiä peitetarinaa petrin maineen lokaan saattamiseksi.

Sitä paitsi ei aloituksessa käy petristä muuta ilmi kuin että hän ei masturboi. Jos siis sattuu tietämään tuon uskonyhteisön jonka aloittaja mainitsee.

Suurin osa ateisteista ei varmastikkaan tiedä koko yhteisöä tai uskovistakaan.

Ainakaan minä en tiedä.

Aloittaja on luultavasti hyvin nuori.

Hän on monen lailla sokea omille toimilleen. Uskovaiset lukijat ovat samaten sokeita.

Aloitus kuuluu"Mistä saisin puhtaan aviomiehen seksuaalisest". Mistä siis aloittajalle uusi mies, sellainen joka ei runkkaa...

Aloituksessa paistaa se ettei ap rakasta nykyistä puolisoaan vaan on valmis vaihtamaan hänet toiseen mieheen.

Hän ihailee ko uskonyhteisön miehiä pitäen heitä parempina kuin oma mies.

Ko liitto ei tule olemaan kovin pitkäikäinen. Asioista ei keskustella vaan heti otetaan ratkaisuksi toinen mies.

Jos vaikka se olisikin provo niin kuten kerroin minä tiedän elävästä elämästä paljon esimerkkejä vastaavanlaisista tilanteista uskovaisten kohdalla.

Siksi asiasta on tärkeää puhua.

Monet uskovaiset antavat naiselle ohjeeksi olla enemmän aktiivinen seksuaalisesti.

Siinä tilanteessa kun häntä mies loukkaa seksuaalisuuden saralla.

Se on väärä neuvo. Keskustelu olisi oikeampi tapa hoitaa asiaa.

Miksi mies tekee niin kuin tekee. Se tuskin on naisen vika. Se on sen miehen vika.

Haluaako hän kenties loukata vaimoaan?

Hän ei tee sitä salassa kerran vaimo tietää.
  6. Ikävä kyllä tässä taitaa olla tositilanne. Ei ateisti mistään uskonaskelfoorumista ja sen valvojista tietäisi yhtään mitään.
    Mulla oli peruskouluajoista saakka ystävänä eräs nainen. Hän meni töihin vasta kolmekymppisenä. Hän on mielenterveyshoitaja.
    Hän kuuluu entisistä helluntailaisista koostuvaan eläväuskosrk:aan ja maksaa sinn kymmennykset sekä on koulutettu sielunhoitaja, ja häntä arvostetaan seurakunnissa.
    Hän käy kapakoissa ja miehet vaihtuvat useasti.
    Minä olin myös jonkin aikaa suhteessa onewaymissionin erääseen mieheen joka teki seurakunnassa töitä.
    Hän halusi että suhteemme salataan, josta loukkaannuin ja erosimme.
    Eräs Lohjan helluntaiseurakunnan jäsen silloin 17 vee halusi että ko seurakunnan ulkomaanlähetti asetetaan syytteeseen raiskausyrityksestä. Tämä mies oli naimisissa, ja yritti raiskata tytön.
    jne.jne. esimerkkejä elävästä elämästä löytyisi millainen uskova on seksuaaliasioissa.
    Tokihan ne tahdotaan salata jottei kulissit murru.
    Siltä pohjalta en ollenkaan epäile etteikö aloittaja olisi tosissaan.

"Mistä löytäisin puhtaan miehen?"hän kysyy, toivoten löytävän toisen miehen.

VAikka tuo olisikin provo niin uskovien piireissä ko ajattelu on tavanomaista, ja siksikin sitä olisi hyvä ihan vakavasti pohtia.

Missä kohtaa uskova saa alkaa suunnittelemaan uutta parisuhdetta? Eikö niin että vasta kun edellinen on oikeasti ohi pettämisen takia.

Tämä lukee raamatussa. Itseni mielestä väkivalta ja juurikin pettäminen on asioita joiden edessä kannattaa alkaa miettimään uusia tuulia.

Itsetyydytys suhteessa tottakai loukkaa. Mutta pettäminen ei ole sopivaa siitä syystä.

Jos rakastaa niin asiasta keskustellaan kahden kesken. Eikä tulla nettipalstoille pillittämään ja itkemään moista runkkaamista.

Totta kai se loukkaa, mutta ihminen senkin teon takana on ja aloittajan pitäisi etsiä se ihminen.

Se hyvä hellarimies. Ap sanoi miehen olevan muuten hyvä.