Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. tuleeko sinulle?
  2. Tuo kielilläpuhuminen oli ihan ehdoton juttu. Siihen kyllä melkein pakotettiin. Kyllä minäkin siihen pystyin, mutta vähän aina mietin, että miksi mä näin teen.
    Luin juuri äsken tuolta ateismipalstalta erään helluntailaiskodin nuoren kertomuksen miltä hänestä ne kokousten touhut oli näyttäneet. Hän kirjoitti, että "kaikki puhuvat kielillä ja sairaat paranivat, paitsi että kukaan ei puhunut mitään oikeaa kieltä ja yksikään sairas ei oikeasti parantunut."

Hän valitteli kaiken valheellisuutta ja niin minäkin ikäväkseni teen.

Eli kyllä - on ihan juuri niin kuin kirjoitit tuosta vallasta ja johtajista. Tuon perheen vanhemmat pitivät että saarnaaja Leo Meller tiesi kaiken mitä täytyy yleensä tästä maailmasta tietää. Hankalaa nuorelle, jonka täytyy opiskella lukiossa evoluutioteoriaa ja opetella todisteet ym.

Kyllä se on vaan niin. Se on jo klisee helluntailaisilla tuo sokea usko, että täytyy heittää järki romukoppaan... Että vaan "usko" merkitsee.

Se on onni niille ihmisille, joilla on esim.huumeidenkäyttöä, väkivaltarikoksia ym.taustalla. Täällä netissäkin on yksi ent.murhaaja, nykyisin helluntailainen. Heidän elämä voi hyvin muuttua vakaaksi hell.seurakunnan ilmapiirissä. He ovat aina eräänlainen"armon testi". Heitä kohdellaan jopa nöyremmin kuin meitä "taviksia"jotka tarvitsemme vähemmän sitä armoa(=rakkautta).

Siksihän he ovat usein juuri niitä johtajia. Ikävä kyllä se raaka luonne on jäänyt pysyväksi, vaikka he kuinka puhuvat "uudestisyntymästä". Usein he ovat miehiä. Sitä se mitä sanoit"karismaattisuus"sitten on.

Kuulostan varmaan kyyniseltä ja sitä olenkin. Mutta lähinnä eniten itseäni kohtaan. Että meninkin lankaan...

Nas.se(=ateisti)minua lohdutti,että suruaika on aikanaan ohi. Jotenkin hän ymmärtää, mikä on ihme...

Jollakin toisella on varmaan toisenlaisia näkökulmia helluntailaisuuteen ja uskoon ja mielenterveyteen, mutta mun henk.koht.kokemukset on sellaisia etten saa niitä oikein sovitettua yhteen.
  3. kirjoitat hyvin.
  4. on varmaan viisainta.
  5. Sieltä enterologian osastolta lähetettiin ylilääkärin allekirjoittama paperi jossa lukee:"Kuuluu siihen pieneen ryhmään, jolta virus on spotaanisti parantunut." "..eikä siis virusta ole".Jotakin oli ohjeita siitä että minut on poistettava tartuntatauti-luokasta...

-Kuulemma,sitten kun vein paperin omalääkärille, kaikkia ihmisiä kohdellaan "tartuttajina". Sitä tautia kun on aika monella niin etteivät he sitä itsekkään tiedä.

-Itse en koskaan tartuttanut ketään. se oli sellainen heikko virus-genotyyppiä, niin kuin kerroit. Kiitokset viesteistäsi.
  6. olemalla olemassa. sorry