Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Noh, kaikkeen saa näillä palstoilla tottua.
    Minun paasto meni mönkään ja lihoin yhtenä päivänä 75->77 kg eli kaksi kiloa. Nyt olen pudottanut noin yhden kilon siitä jo pois ja painan 75,7 kg.
    Tänään aloittelen uudestaan, toisenlaisin suunnitelmin.
    Rankaisen itseäni kahden päivän täyspaastolla. Ostan kaupasta vitaseiskaa(Biotta)ja olen nälässä.
    Tavoite sunnuntaiaamuksi -700g vähintään. 57,0 kg, jolloin olisin siinä missä leikin pistin poikki. Sakkokierros tehtynä.
    Minulla on liikunnanohjaajani tapaaminen 7.4.
    Tavoite siihen päivään mennessä 72 kg eli -4 kg.
    Siihen on kolme viikkoa.
  2. Aha, no siinä tapauksessa pyydän sinulta vilpittömästi anteeksi. Onneksi sinun ei käynyt kuinkaan. Taidat olla aika vahvaa sorttia, ajattelin nimittäin että loukkaannut ja jätät vastaamatta.

Kiva, kun vastasit vielä, vaikken sitä ihan ansaitse.

Asiaan:"Todisteiden valossa asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että Jumala ja metsäpeiko ovat täsmälleen yhtä todennäköistä."

Sinä olet pessimisti. Kaikkien ihmisten tavoin toivot tai olet joskus toivonut että Jumala on olemassa, vai olenkö väärässä?
    "En näe mitään eroa siinä, että uskooko Jumalaan vai metsänpeikkoon. 1800-luvulla uskottiin vielä yleisesti peikkoihin ja tonttuihin. Maaseudulla niille vietiin jopa ruokaa iltaisin."
    Mä asun Hiidenrannassa. Et tiedä paikkaa eikä se olekkaan pointti. Pointti on Hiisi. Täällä Hiisi on yleinen paikan tai kauppaliikkeen nimi. Tällä seudulla on palvottu hiittä ja uskottu maahisiin. Pienenä minä kuulin täällä lasten lorun joka kertoi Hiidestä.
    Täällä myös järjestettiin vesihiiden lepyttäjäisiä muotomenoin järven rannalla kuten ennen muinoin.
    Enää ei.
    Kristinusko on tappanut kaikki muinaisuskonnot ja se on surku.

"Vaikka Raamatussa kaikki olisi hyvää, se ei siltikään olisi todiste Jumalan olemassa olosta, joten siinä mielessä on yhdentekevää onko Raamatussa hyviä tai huonoja asioita."

VAikka itselleni Raamattu on tärkeä niin sanon että oikeassahan sinä olet nimittäin eihän se ole jumala vaan pelkkä kirja. Paperia ja nahkaa. Katoavaista.
  3. Villin luonnon sanoit. Luonto ei ole aina kaunis. On vaikka mitä ötököitä ja myrkkykäärmeitä.
    Ihmisen elo on usein tuskaa viruksien ja kasvainten ja muiden sairauksien takia.

Jos ihmiseen tulee joku paha sairausbakteeri on onnenkauppaa voittaako ihmismielen kehittelemä antibiootti tuhota sen vai tuleeko resistenssi ja paha sairaus voittaa ja kuolet.

Luonto ja sen eliöt ei millään lailla kannusta luottamaan hyvään jumalaan.

Jimiltä olen katsonut useamman kerran miesten seikkailuita mutaisilla vesillä metsästämässä rumia tappajakrokoja. Kerran he huomasvat hukkuneen ihmisen.

Sitä katsoassani aina mietin että missä ihmeessä se jumala on.

Yksi ratkaisumalli olisi kääntää kanavaa ja katsoa jotain kivaa kissa tai heppaohjelmaa. Tai kukista kertovaa pihaohjelmaa.

No, sinnekin tulisi ne mehiläiset. Joiden pistoon on moni kuollut.

"Tekeväthän ne hunajaa"voisin ajatella ja sulkea silmäni kaikelta rumalta mitä olen nähnyt. Unohtaisin vain ja olisin että kaikki on loistavasti.

Voisin ajatella että "elän ikuisesti, kiitos jeesuksen". Tosiasia on että en tahdo kuolla, en usko niin vahvasti.

Kuolen silti joskus ja jumala sallii sen. Ties mikä hel-vetti mun on käytävä läpi ennen kuolemaani, jokin sairaus ehkä syöpä.

Kuten huomaat uskoni on aika heikkoa. Olen nähnyt liikaa pahuutta.

Sitä on raamatunkin lehdillä.

Mutta ei kannata heittää lasta pesuveden mukana. Siellä on paljon aidosti ja rehellisesti hyvääkin.

Usko on elämäntapa.

Sinä kritisoit jotain muuta kuin miun elämän tapaani joten en osaa sanoa kritiikkisi muuta kuin sen että joulutontut sun muut ei ole verrattavissa maailmankaikkeuden luojaan.