Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. sanonta!
  2. normaali, mun mielestä.
  3. tuo on.
  4. kun tällä palstalla on eräs 31-vuotias mies, joka sairastui ALS:in. Elinaikaa 3-5vuotta.
    Tiedän hänestä vain sen, että A)hän tuskin lukee tämän.
    b)on ollut työelämässä tähän asti. Ei alkoholisti. Ei narkkari. Omakotitalo ja kaksi lasta.
    -Minkä synnin hän on tehnyt?
    Laitoit Raamatun kohdan.
    Miksi Jumala paransi hänet mutta tätä miestä ei paranna? Vai parantaako Jumala Hänet?
    Mitä tuo parannettu teki oikein? Oliko hän parempi ihminen vai mistä on kysymys?
    Katsoin TV:stä ohjelman "lajien synty". Siinä haastateltiin erästä prostituoitua joka oli tehnyt työtään 25 vuotta. Hän oli maannut Aids:ia sairastavien miesten kanssa, jotka olivat saaneet sen muilta ilotytöiltä.
    Hän ei ollut sairastunut. "Lajien synty"kertoi evoluutiosta. Asia nähtiin evoluution näkökulmasta(geenit muuntautuvat). Nainen itse uskoi että Jumala suojeli juuri häntä.
    Kerron vielä eräästä...miehestä. Hän asui äitinsä kanssa vaikka oli n.50vuotias. Johdatin hänet uskon tielle.
    Kerran kun kahden kesken juttelimme näistä uskon asioista hän kertoi että oli ollut elämässä aika että hän oli halvaantunut. Lääkäri oli kertonut että toivoa ei ole.
    Hän rukoili ja toipui hitaasti ennalleen.
    Hän uskoi Jumalan ääneen."Autuaita ovat hengessään köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta", eikö niin?
    Hän oli sellainen kylähullu. Ei koskaan retostellut ihmeestään kenellekkään. Minullekkin vain sivumennen kertoi, omintakeisella tyylillään, kun kerran tuli puheeksi.
    Miksi tämä nuori ALS-mies ei parane. Vaikka hänkin on kuullut ja nähnyt Kristuksen että parantaa.
    Hän elää tänään. Mutta entä vuoden päästä?