Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. että oivaltaisi, mohis.
  2. itse kertonut, ihan viime aikoina, täällä palstalla että on joutunut bedofiiliepäillyksi oikeuteen kun kävi alaikäisten kimppuun ja yhdeltä otti housut pois ja hakkasi remmillä. Oli heille omasta tahdostaan "tukihenkilö".
    Se puhuu ihan itse raamatullisia kymmenyksiä vastaan eikä kuulu mihinkään seurakuntaan.
    Mistään katumuksesta hän ei tiedä mitään-päinvastoin hän kertoi että syyttäjä vaihtui kun hänet ajettiin oikeus-salista ulos.
    Tekisitkö...tai tekiskö Pe.ku jotain tällaista-hyökkäisi nuorien kimppuun tuolla tavalla? Itse hän puhuu lankeemisesta. Lankeasisitko sinä uskovana tuolla tavalla? Pikkujuttunako tuollaiseen kuuluu asennoitua ja kehua vaan suurta sankaria?
    Lisäksi hän kirjoittelee (mulle)tekaistuilla nimmareilla"Jukan ystävä"ja "lakimies".
    En usko kun hän väittää että on kertonut ystävilleen sen paikkakunnan jossa asun ja nimeni, niin kuin nyt väittää. Ja jos olisi niin miksi ihmeessä?! näitä tapahtu ennen kun ees luin että oli pieksänyt ne nuoret.
    Jukka valehtelee...ja eikö se ole synti myös, jos Jeesuksen jumaluuden kieltäminenkin on.
    No...nytpä hän ei tähän ainakaan omalla nikillä vastaa, kun teki sen taas minkä aina jokaisessa ketjussa...ilmoitti ettei enempää keskustele kun pitää lähteä.
    Mullakin on töitä nyt...palaan illemmalla koneelle.
    sen vaan kirjotan äkkiä kun kirjoitit Jukan teoista etteivät ne kuulu Pe.kulle-kyllä ne ihan julkisia juttuja ovat ja vielä aika ajankohtasia(viime viikolla tekojaan muisteli)ja näin ollen kuuluvat kaikille jotka tätä palstaa lukevat.
    Mitään mukavia asioita ne ei ole. Mä oon tosi järkyttynyt että mitä vaan saa näköjään tehdä.
    siunausta.
  3. Pyhä Henki.
    Minä täytyin Pyhällä Hengellä 19-vuotiaana. En ollut silloin vielä muuta kuin tavallinen ev.lut.nuori ja minulla oli paljon ongelmia parisuhteessa ja muutenkin. Rukoilin yhdessä vaikeassa hetkessä Jumalaa auttamaan minua ja yllätyin kun sain vastaukseksi taivaasta aivan ihmeellisen rauhan sisimpääni.
    Se rauha täytti koko huoneen ja oli niin ihmeellisen suuri etten pystynyt kuin "lepäämään"siinä kaikilta ajatuksiltanikin.
    Ilman sitä kokemusta en olisi lähtenyt uskovien matkaan kokouksiin ym.kun sitä (vuosien päästä)ihmiset minulta odottivat.
    ...En minä tarkoittanut pahaa sinusta kun vastasin "provoilijoiden"kysymyksiin. Ajattelin ettet ehkä vastaa...mutta sinähän vastasit, joten unohda tämä koko juttu.