Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdistys
Siellähän fakta itsenäisyydestä on.
Ainoastaan perustuslakia pitää seurakunnan noudattaa.
Yhdelläkään ulkopuolisella ei ole oikeutta puuttua seurakunnan asioihin ja ulkopuolisia on kaikki toisetkin seurakunnat jäsenineen.
27.05.2007 12:19
Taas täytyy muistuttaa helluntailaisia tärkeimmästä asiasta.
Seurakunnat on itsemnäisiä yhdistyksiä joten be tekee itse mitä haluaa ja he eivät ole tiedotusvelvollisia toisille seurakunnille tai niiden jäsenille.
Tuo yksinkertainen tosiasia on näemmä aika vaikea ymmärtää helluntailaisen.
27.05.2007 11:49
Tarkoitin että minun viestiäni ei pidä yleistää kun se itseltä unohtui aluksi sanomatta.
Eihän noissa helluntailaisten kirjoituksissa eri foorumeilla ja sivustoilla seurakuntia nimeltä mainita.
Rahaahan tulee paremmin kun ilmoittaa kassan olevan tyhjä ja sitähän menee kun evankelistat kiertää maailmaa kuten eräskin ilmeisesti entinen palstalainen oli käynyt kolmessakymmenessä eri maassa ja monissa useita kertoja.
Helluntailaisten kymmenyspakko on voimassa ja sen opin seurakunnat on ottaneet suoraan raamatusta.
27.05.2007 00:29
Seurakunnathan on itsenäisiä yhdistyksiä ilman ylempää organisaatiota joten helluntailainenkaan ei voi tietää mitä tosessa seurakunnassa tapahtuu.
Itse perustan väitteeni siihen mitä olen helluntailaisten kirjoituksia lukenut eri sivustoilla.
27.05.2007 00:00
Juu se on kymmenys pruttopalkasta ja jos ei maksa on varkaan kirjoissa.
Ja nimenimaan tuon hyvän tulolähteen takia helluntaiseurakunnat on itsenäisiä yhdistyksiä ja silloin seurakunnan vanhimmat ja saarnamiehet voi laittaa rahat mihin huvittaa.
Jos helluntailaisilla olis ylempi organisaatio niin tulot olis tarkemmin kontrollisssa ja ylempi organisaatio lohkaisisi valtaosan potista.
26.05.2007 23:39
Sinun mielestä siis pikkulapset on syntisiä ja ruoskiminen on lievä rankaistus heille.
26.05.2007 16:15
Se oli Jumalan pilkka josta Jeesus tuomittiin.
Sinä Väität perineesi syntisi Aadamilta.
Mulla ei ole kontollani kenenkään Aadamin velkoja ja eikä kellään muullakaan.
26.05.2007 01:27
luterilais-vainajillakaan.
(juttu Hyvinkään uutisissa 26.4.1994)
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen.
Ei ole työttömilläkään helppoa.
(ilmoitus Miilussa 8.3.1995)
Sonkajärven Työttömien ruokala on toistaiseksi kiinni työvoimapulan vuoksi.
26.05.2007 00:25
Ensimmäiset todisteet ihmeparantumisista.
Valtavan suuri enemmistö, yli 80 % invalideista kokee ihmeparantumisen astuessaan ulos invapaikalle pysäköidystä autostaan.
LÄHDE YTV, PYSÄKÖINNINVALVONTAOSASTO
1981 Homojen ihmeparantuminen
Suomessa koetaan ihmeparantuminen. Kymmenettuhannet ihmiset tulevat terveiksi, kun sosiaalihallitus poistaa homoseksuaalisuuden virallisesta tautiluokituksesta.
26.05.2007 00:04
Miksi helluntailaiset ei tee jääpaloja?
Niillä on resepti hukkunut.
25.05.2007 23:36
Et sä Todé ajatellut kelle vitsin kerroit.
Ritari osaa vain irvistellä huumorille.
Olipahan kerran neljä helluntailaisherraa kuukahtanut.
He jonottivat taivaan portilla.
Pyhä Pietari sattui oleen iltavuorossa vahtina.
Pietari kysyi ovatko herrat koskaan onanoineet.
Kolme kättä nousi nopeasti pystyyn kun olettivat asian olevan kuitenkin tiedossa.
Asia selvä sanoi Pietari, te kolme helvetin tuleen ja sinä kuuro myös.
25.05.2007 23:29
Jeesuksen menneen itse ristille.
Se tosiaan oli tilaustyö.
Muuten et ole paljoa tänään ymmärrystä saanut palstalaisilta kun Ekivaarinkin solvasit perättömässä viestissäs.
Lopulta sentään tajusit poistaa sen viestis.
25.05.2007 18:40
Turha se on sinun rintakipuihin shamaaneilta apua toivoa kun ykskään ei ole koskaan heidän toimestaan parantunut.
Rintakivut voi joskus olla synnynnäisiä mutta yleensä ne on itse aiheutettuja.
Väärä ruokavalio ja liikkumattomuus on riskitekijöitä.
Itekin olet kertonut herkuttelevasi shipseillä, makkaranpaloilla, makaronilla ja lidlin pullovedellä.
On sullä pahanmakuiset ja epäterveelliset herkut.
Myös tressaantumises voi tuoda paremmin esiin oireita.
25.05.2007 12:16
Jumala on teiltä uskovilta kieltänyt moisen vehkeilyn useine avioliittoineen.
24.05.2007 00:51
Ei tiennyt ennalta millä ihminen ajattelee ja ymmärtää eikä tiennyt maan olevan pyöreä puhumattakaan kiertoradoista.
Osaatko selittää miksi Jumala laittoi sieniin myrkkyä?
24.05.2007 00:40
Paavalihan oli koko elämänsä ajan eri linjoilla Jeesuksen kanssa.
Paavalihan kehitti oman uskonnonkin ja kehitti oman Jumalan kuolleeesta vihollisestaan Jeesuksesta joka soveltui hyvin marttyyriksi.
Kuolleistahan ei Paavalille haittaa ollut ja Jeesus sopi siihen hommaan kuolleena kun piti saada juutalaisiakin porukkaan.
22.05.2007 23:44
Baltian jääjärveä ja sen purkautumista atlanttiin.
http://www.edu.lahti.fi/projektit/jaakausi/b-jaajarvi.html
Tuo kaikki tapahtui jo n. 5000 vuotta ennen kuin Jumala loi maailman.
Helsingin päälläkin oli n. 130 metriä vettä.
Tämän suuren osan suomea peittäneen järven vesi laski hetkessä 27 metriä ruotsin kautta (mahtoi siellä tanskalaisetkin saada vettä päälleen).
22.05.2007 23:29
Katos kun se on niin että säännöt ja oppi puuttuu ja joista vasta kirjoittelin ja kukaan helluntailaisista ie osannut sanoa niistä juurikaan mitään.
Yksi seurakunta tekee sitä ja toinen tietenkin tätä.
Seurakunnathan on täysin itsenäisiä yhdistyksiä joilla ei ole mitään ylempää organisaatiota.
Yhdistys voi päättää itse asioistaan kunhan noudattaa Suomen lakia.
Ja kuka vain voi perustaa helluntaiseurakunnan esim. vaikka minä.
22.05.2007 13:48
Niitä on kyllä helluntailaisuudessa keskimääräistä enemmän.
Enemmän siitäkin syystä että elämäntapa joka saa näkyä ulospäin itsestä on ahdasmielinen.
Ja enemmän siksi kun se ei ole heille rikollista hataran uskonoppinsa mukaan kun heidän milestään Jeesus on jo edeltäkäsin kärsinyt kaikki heidän entiset ja tulevat rikokset.
20.05.2007 22:49
Ihan Paavalin tekstiksi tuota väiteään kristittyjen toimesta.
Mitähän seurakuntaa arvelet Paavalin tarkoittaneen ja mistä Roomalaisten toimesta kirjoitat missä Ap Johannes oli viimeinen.
20.05.2007 19:53
1221 / 1222