ragmilla
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
28
the sims 3 tilettää!!
eli mun peli tilettää aina ku pelitilassa rupeen esim. peilin kautta muokkaa simiä; kone ei tottele mtn nappulaa ja jumi0204Mieheni on palkkionmetsästäjän "tunnari"
hei, haluaisin tietää mikä on kyseisen laulun nimi,joka soi mieheni on palkkionmetsästäjän alussa. ja saisko sitä jostai4318Perhe/ ja Talo säilyisi?
aion asentaa simssin uudestaan, ja haluaisin säilyttää pari perhettä, niin voiko niitä esim. tallentaa jonnekin jotta ne3221Time Splitters Future Perfect
Kuinka time splittersiin voi kirjoittaa koodit? minulla on yksi koodi jota haluaisin käyttää, ja mistä löytyisi time spl0175Mistä pelejä kotisivulleni?
Elikkäs, haluaisin jonkun pelin omille kotisivuilleni. Olen laittanut pelejä aapelin Pelilainaamoista. Tietäisittekö mit2216Perhe ja Talo säilyisi?
Elikkäs, minulla on taas ongelma. Tai, on ollut jo pidemmän aikaa. Haluaisin asentaa simssin uudestaan, kun se pätkii, j3274Meikkipiste Ongelma
Elikkäs, yksi teini meikkasi toisen teinin siinä ankanpojan meikkipisteessä, ja no se toheloi. Ja sille toiselle tuli pu1282Allergiasta ja hamsterin hankinnasta
Elikkäs olen halunnut/ haaveillut kauan kissaa mutta en ole saanut (4 vuotta) ja nyt olen kääntynyt vähän pienemmän lemm4408EyeToy kamera ja Play sports
nii sitä vaan et onko kellään tota peliä play sports jota pelataan sil kameralla? ja tietääkö kukaan LUOTETTAAVAA nettik0232pikkuveljelle mopoa
hei, tietäisittekö mitään kauppaa nettiosoitetta jossa olisi myytäviä lasten mopoja? veljeni on 8 vuotias, joten mopon e2353Pelko karkaa käsistä(KO)
Hei.Tämä on alkanut jo monta vuotta sitten.olen aina pelännyt olla yksin.ykkösluokasta lähtien.mutta kun menin 6 luokall0538Käy kattoo
www.rautleinvideot.blogspot.com siellä ne parhaat videot on! sinne on lähiaikoina tulossa simsvideo.. löysin vaa tä1246rintaan pistää
Moi, mulla on jo 5 päivää pistäny rintaan väh. 5 kertaa päivässä katkottain.joskus on pistänyt yli vartin.sitten on taas0282hamsterii
Elikkä, olen hankkimassa hamsteria, tietäisikö kukaan mitään sivustoa jossa olisi hamstereiden nimiä?ja osaisiko kukaan5449hiuksia ja sensurointi koodi
Elikkä, mistä voisi ladata ilman rekistöröintiä hienoja hiuksia? oon ladannu jtn sims 2 virallisilta kotisivuilta. ja on3651