Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

28

  1. the sims 3 tilettää!!

    eli mun peli tilettää aina ku pelitilassa rupeen esim. peilin kautta muokkaa simiä; kone ei tottele mtn nappulaa ja jumi
    The Sims
    0
    185
  2. Mieheni on palkkionmetsästäjän "tunnari"

    hei, haluaisin tietää mikä on kyseisen laulun nimi,joka soi mieheni on palkkionmetsästäjän alussa. ja saisko sitä jostai
    Viihde ja kulttuuri
    4
    292
  3. Perhe/ ja Talo säilyisi?

    aion asentaa simssin uudestaan, ja haluaisin säilyttää pari perhettä, niin voiko niitä esim. tallentaa jonnekin jotta ne
    The Sims
    3
    203
  4. Time Splitters Future Perfect

    Kuinka time splittersiin voi kirjoittaa koodit? minulla on yksi koodi jota haluaisin käyttää, ja mistä löytyisi time spl
    Playstation
    0
    145
  5. Mistä pelejä kotisivulleni?

    Elikkäs, haluaisin jonkun pelin omille kotisivuilleni. Olen laittanut pelejä aapelin Pelilainaamoista. Tietäisittekö mit
    Tietotekniikka
    2
    199
  6. Perhe ja Talo säilyisi?

    Elikkäs, minulla on taas ongelma. Tai, on ollut jo pidemmän aikaa. Haluaisin asentaa simssin uudestaan, kun se pätkii, j
    The Sims
    3
    252
  7. Meikkipiste Ongelma

    Elikkäs, yksi teini meikkasi toisen teinin siinä ankanpojan meikkipisteessä, ja no se toheloi. Ja sille toiselle tuli pu
    The Sims
    1
    262
  8. Allergiasta ja hamsterin hankinnasta

    Elikkäs olen halunnut/ haaveillut kauan kissaa mutta en ole saanut (4 vuotta) ja nyt olen kääntynyt vähän pienemmän lemm
    Hamsterit
    4
    388
  9. EyeToy kamera ja Play sports

    nii sitä vaan et onko kellään tota peliä play sports jota pelataan sil kameralla? ja tietääkö kukaan LUOTETTAAVAA nettik
    Pelit
    0
    214
  10. pikkuveljelle mopoa

    hei, tietäisittekö mitään kauppaa nettiosoitetta jossa olisi myytäviä lasten mopoja? veljeni on 8 vuotias, joten mopon e
    Mopot
    2
    307
  11. Pelko karkaa käsistä(KO)

    Hei.Tämä on alkanut jo monta vuotta sitten.olen aina pelännyt olla yksin.ykkösluokasta lähtien.mutta kun menin 6 luokall
    Pelot ja jännitys
    0
    511
  12. Käy kattoo

    www.rautleinvideot.blogspot.com siellä ne parhaat videot on! sinne on lähiaikoina tulossa simsvideo.. löysin vaa tä
    The Sims
    1
    228
  13. rintaan pistää

    Moi, mulla on jo 5 päivää pistäny rintaan väh. 5 kertaa päivässä katkottain.joskus on pistänyt yli vartin.sitten on taas
    Kysy terveydestä
    0
    260
  14. hamsterii

    Elikkä, olen hankkimassa hamsteria, tietäisikö kukaan mitään sivustoa jossa olisi hamstereiden nimiä?ja osaisiko kukaan
    Hamsterit
    5
    434
  15. hiuksia ja sensurointi koodi

    Elikkä, mistä voisi ladata ilman rekistöröintiä hienoja hiuksia? oon ladannu jtn sims 2 virallisilta kotisivuilta. ja on
    The Sims
    3
    629