aion asentaa simssin uudestaan, ja haluaisin säilyttää pari perhettä, niin voiko niitä esim. tallentaa jonnekin jotta ne säilyisi tai estää niitä "katoamast"? kiitos vastauksista
Perhe/ ja Talo säilyisi?
3
265
Vastaukset
- Janttu62
Naapurustossa napsautat taloa, jossa perhe asuu, ja valitset siitä kohdan, "pakkaa tontti tiedostoon". Tontti löytyy pakattuna työpöydältä, pelin asennuksen jälkeen purat tiedoston, niin se löytyy talo varastosta, kaikki sukulais- ja muut suhteet taitaa kyllä kadota. Sukulaiset kannattaa laittaa samaan taloon ennen pakkaamista.
- -usko pois mä tiedän tän-
Otappa turvakopio pelitilanteesta. Eli sehän on helppoa, kun kopioit vaan työpöydälle sen kansion ... /tiedostot/EA-Games/SIMS2 ja sitten kun peli on asennettu uudelleen, niin palautat sen.
Talon voi tyhjillään pakata kyllä, mutta simejä ei saa siirtää tonttivarastoon eikä naapurustosta toiseen talojen mukana. Se on Very Bad Thing! Mutta sen sijaan simit voi kloonata SimPE:llä ja pakata sitten BodyShopissa. Se on parempi menettely.- Kookospallo
...simejän talon mukana naapurustosta toiseen lukemattomia kertoja ilman mitään ongelmia. Yleensä sitä ei saisi tehdä, koska voi syntyä pelitiedostojen sisäisiä kloonitiedostoja. Vain pari kertaa on tullut Sim hahmoon sellainen bugi että hahmo on pitänyt poistaa mutta siitäkin on jo pari vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181986
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561814- 821453
- 1761428
- 211399
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091397Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981015Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62994Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349884