Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ragmilla
profiilit
ragmilla
ragmilla
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mut ei ne hirveenä sitä rahaa saa.voit hakea töitä, mutta ne ovat "alhaisempia" kuin aikuisella.suunnilleen saman tasoisia kun teinillä.eikä niistä saa paljon palkkaa.joku alle 100 simelonia päivässä.
12.07.2007 09:23
no, mulla on kaikki lisäosat ja glamour.ei ehkä kannata ostaa kauppa-auki -lisäosaa.ostasin sinuna yliopiston, koska Bon Voyage on kamasetti.ja yleensä ne on aika peestä.ei kama setteis tuu paljo mitää.eli sanon A.
12.07.2007 09:20
elikkä mene ostotilaan ja kirjoita moveobjects on
ja valitse roska ja poista se.helppoa!
12.07.2007 09:14
maxmotives=tarpeet nousee vihreiksi
motherlode=50 000 simelonia
kaching= 1000 simelonia
moveobjects on/off= voit poistaa osto tilassa simejä ja liikuttaa kaikki tavaroita kummallisesti.
intProp censorGridSize 0/8 = jos laittaa 0, simillä ei ole sensurointia jos 8, on.ei toimi yöelämässä.
forcetwins
Spawn ...
Kill...
Make all Happy
Make me everyone
Teleport here = sit nää ne toimii semmosella yhellä koodilla.jota ei kannata käyttää=hidastaa peliä.
12.07.2007 09:10
kyl ne aina saa kukkia.jos treffit onnistuuu mahtavasti, saat ruusukimpun.jos sitten hyvin niin ruusun.ja jos sitten muistaakseni jos menettelee jonkun kirjeen.mut sitte jos menee huonosti saatat saaha portaillesi vihaviestin tai palavan paperipussin.mut joskus saattaa saaha myös jonku käyttötavaran.ite oon saanu jonkun mehikasvin vampyyriltä, ja tavalliselta similtä jalkalampun.mut mun kaveri sano et se oli kerran saanu porealtaan!!!!
12.07.2007 09:05
kannattaa vaa yrittäää monesti.kyl se tullee.paitsi, yhesti yritin yhel ukol ja akal koko ajan mut ei tullu, jouduin adoptoimaan.ehk jossain tapauksis ne ei voi saada lapsii (?) mut yritä salas jos et haluu pilata niitte lesbosuhdetta xD
20.06.2007 09:44
kannattaa kattoo thesimssin virallisilta kotisivuilta.ja rekisteröidä itsensä sisään.sitte valittee sieltä ladattavat ja siel on kaikkenlaisia simejä ja niitte mukana tulee ihonvärejä.
18.06.2007 13:01
mulla on lemmikkielämä ja en pysty kuttuu kylään koko perhettä.
18.06.2007 12:19
2 / 2