Vapaa kuvaus

Nohh. Just Ok Helppo Aivan ihana Nainen Näin Aikunen (varattu) Miks esittelyssä muka pitäs olla jotain viisasta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

2

Kommenttia

12

1. Kiitos tosiaan kaikille jotka viitsivät asiaa vastata.

Mutta tuota ruohonleikkuri asiaakin olen miettinyt, kun tässä talossa on käytössä vain nuo ekoleikkurit, eli työnnetään niin se rauta/leikkaaja pyörii samalla :D Ja itse kun asuimme tuolla keskellä taloa, kannoimme aina leikkurin sisä kautta, kun eivät mitään isoa kokoa kuitenkaan loppu peleissä ole. Mukavaa kyllä olisi jos lupa kysyttäisiin. Harvoin olemme kyllä näin kesällä kotona, että sillä aikaa varmaan kulkevatkin, mutta kun alkaa jo nurmeen jälki jäämään niin sitten mielestäni voisi jo kaksi kertaa miettiä.
    Otin nyt oikeutta vähä omiin käsiin ja kävin eilen puutarhanarulla tekemässä "aidan" tuohon päätyyn. Tai siis en ihan talon päätyyn, sehän ei meille ainakaan kuulu, mutta asunnon terassin viereen kuitenkin. Vuokraisäntä on leppoinen kaveri, että jos haittaa niin varmaan ihan ystävällisesti sanoo. Ettei heti tuu häätöä tai haukkuja.

Pihojemme vierestä menee pyörätie joten mielestäni sielätkin kautta kyllä pääsisi ihan hyvin isompien leikkureiden kanssa.