alokasmonni

Koulutus: Ammattikoulu
Ammatti: Muu
Työskentelen: Rakennusmiehenä
Siviilisääty:
Messenger: ei
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 12 kommenttia
- Saunalahti ollut täälläkin reilun vuoden..
- Boikotoidaan tämä ja vaidetaan muuhun... Esim. Licechat on yks hyvä paikka vaihtaa ajatuksia toiseten kanssa sosiaalisessa mediassa.. Suomi24 on menny kokonaan luotto nyt!!!!
- Sama tunne tuli mullekin, että boikotti on menossa Saunalahtea vastaan...miten se muuten toimis toisilla operaattoreilla..Kerran yksjukkiskin on tutkinut asiaa noinkin perusteellisesti! :) "Yksjukkis" jos ois hommissa tällä palvelimella, ei ongelman ratkaisuun pitkään menis :))) Yläpito ollut aika hiljaa asian suhteen, mikä on aika epäkohteliastakin!!!!!
- Hidasta toimintaa...Ei voi olla todellista enää...Jos oikeesti joku korjaa tuollaista vikaa "ammattilaiset" se saatas kuntoon minuuteissa..mutta ei taida olla niin petevää henkilökuntaa tällä foorumilla!!!!!!!!!!!! Ps. Suom24 vaihto edessä
- Ok. Kiitti! Odotellaan korjausta!!!
- Sain ylläpitäjiltä 2 sähköpostia, joissa oli ohjeet vaihtaa selain/ kokeilla toisella koneella..sen jälkeen ollu hiljasta..Luotto menny tämän sivuston henkilökuntaan täysin! Kai siellä on joku palkattu auttamaan käyttäjiäkin ongelma tilanteissa!!! Saunalahden tikku toimii moitteettomasti, paitsi täällä suomi24:ssä!
- Kahta konetta olen kokeillut. Saunalahden tikku mullakin, voisko olla Saunalahden ip ongelma sitten tämä? Miten vika korjata, muuten kun hankkia toinen yhteys??
- Ei ainakaan ylläpidota apua heru!! eivät edes tähän viestiketjuun vastaa...Samaa tehnyt kohta viikon jo...normaalisti ois jo "normaali" palvelimen henkilökunta auttanut käyttäjiään...!!!
- Sama jatkuu täälläkin, jo 5-6 päivää tehnyt. pitkään saa odottaa vastauksia ylläpitäjiltä!!! :(
- Mistähän vikaa vois hakea, ??? taitaa olla tämän Suomi24 palvelimen ongelma? ylläpitokin on niin hyvä ettei edes viesteihin vastaa!!! Taitaa tulla palvelun vaihto jos vika ei korjaannu.:(
- Pari päivää tehnyt samaa mullakin... luulin että vika oli minun koneessa...Taitaa ollakin palvelimen puolella.
- Moi! kysyn tässä ylläpidolta..mitä tulee tehdä, chatti herjaa kokoaikaa tätä..Virhe käyttäjän tunnistamisessa!!!
Kirjoitan muutaman sanan niin lennän ulos..mistä johtuu? olen käyttänyt pitkään palvelinta ja nyt tekee sitä.