otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Voitelua ~
~~ ♥ Kummallista Naisten takaa-ajoa pyssyt selässä Lyhyt matka ja heti eväät lopussa Ja lopulta Naiset levittäytyv13131~ Rakas ~
~♥♥~ Tämä tunnelma mitä nyt tunnen en tiedä olenko koskaan kokenut ennen Tämä on ihmeellistä ja sangen vaikeaa käsittä4129..Yhteys..
~~~ . Se mitä puhun ei ole minua . Se mitä sinä puhut ei ole sinua . Miksi siis keskustelemme . sanomattomia sanoja . Tä0129Jumalallinen Rakkaus ♥
Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl6128"Elävänä kivenä" Uuden Liiton Temppeliin !
Mitä tarkoittaa nyt Uuden Liiton "Pyhäkkö" ja mitä tarkoittaa ns."elävä kivi" ?! Johdantona: Jes 8:14 "Ja hän on ole6128Valot sammuu
. Tuhatta kuuskymmentä leijuu ilmassa pää pilvissä meressä outoja valoja . muovikasseissa tyhjää kolinaa mies jalat maa0128Hetkiä aikajanalla
~~~ . Muistoja sirpaleina lyötynä katuun . tummat pilvet täyttyvät . kyyneleitä virtaa katuojaan . pienikin viety tyhjy0128~ Lähden yössä ~
~~ Kävelen illassa tummuvassa horjuvien ihmisten joukossa ja tunnen olevani ulkoavaruudesta Olenko menettänyt jotai8128~ Huoneessa ~
~~ ♥ Huoneessani asuu valkeus niin luulin Siivosin niin liat pois ikkunat kaikki ei pölyä missään En nähnyt Oli jo p8128~ Pulse ~
~♥♥~ Sinun sisimpäsi katseen alla tunnen itseni saastaiseksi Se viiltää irti minusta vuosien karstaa puhdistaen kuin3128~ Kunnioitus ~
~~ ♥ Kunnioitusta ei voi ostaa. Se pitää ansaita. Nimi ei tee miestä, vaan mies tekee nimen. Rakkautta ei voi ostaa.0128~ To be or not to be ~
~~ ♥ Hetki rauhaa kukaan ei pauhaa Ei samaa kaavaa ei ainaista draamaa Minä ketään miellytä en osaa... Miellyttää V0128~ Silta ~
~~ ♥ Jos sulle kertoisin kaikki ne ajatukseni pilviin piirretyt pienet kosketukset unet häilyväiset Jos tietäisit tunt9127~ Väärässä valossa ~
~~ ♥ Maailman tuulen takana itkee ihminen väärässä valossa ehken saan lainata sitä sinulle lainata pieneksi hetkeksi0127~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~
♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli0127~ Kirje ~
~♥♥~ Rakas Batseba, Iisebel on puhunut taas pahaa, selkäsi takana silloin kun tanssimme muistatko siellä oli myös Salo8127Jeesus Messias on Uuden liiton PYHÄKKÖ !
Johdanto 1938 käännös: Jes8:13 "Herra Sebaot pitäkää pyhänä, häntä te peljätkää ja kauhistukaa. 8:14 Ja hän on olev5127Heijastuksia
*** Enemmän Martta kuin Maria käveli räntäsateessa jalkakäytävää pitkin ja mietti siinä ajatuksissaan... `Mistä olen0127~ Kiitoradalla ~
_______________________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KIITORADALLA ~ Kiitoradalla rakkauden etääntyy katsee0126Mielenkiintoinen "Mal...Poro"-Mies :O
...Kaikenlaista sitä Jeesuksen nimissä opetetaan nälkäpalkalla... Katso: Reggie Yates: Etelä-Afrikan nuoret Jakso 3 ht1126