Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Kirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba, Iisebel on puhunut taas pahaa, selkäsi takana silloin kun tanssimme muistatko siellä oli myös Salo
    Kirjallisuus
    8
    101
  2. Lain tehtävä !

Gal 3:21 Onko sitten laki vastoin Jumalan lupauksia? Pois se! Sillä jos olisi annettu laki, joka voisi eläväksi tehdä, n
    Adventismi
    30
    100
  3. Parakletos

~~~ . Minun mukaani, puolelleni kutsuttu kiitos, että mestarin lailla seisot vierelläni kaikki huoleni päällesi sälyttäe
    Runot
    0
    99
  4. # Mihin mä nyt tulin #

################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,
    Runot
    0
    99
  5. ~ Aika ~

~~ ♥ Aika tuo suruja ja murheita aika tuo iloja ja nauruja aika tuo ihastuksia... rakkautta Mutta aikaa ei voi pysäytt
    Rakkausrunot
    4
    99
  6. Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    99
  7. Ihmisen persoonallinen nimi !

JOHDANTO: Silloin kun puhutaan jonkun ihmisen henkilökohtaisesta nimestä, niin silloin puhutaan PERSOONASTA joka on ta
    Jeesus
    6
    99
  8. ~ Taka uma ~

♥ ~~ Siivet erilaiset elää elämäänsä ulkopuolella riippumatta salattu onni mitä se onkaan jaettu onni todellinen sano
    Rakkausrunot
    0
    98
  9. ~ Tunne harhaa ~

~~ ♥ Jumala on Rakkaus Minun rakkaus on epäjumala tunnepako ihmisen suuri harhakuvitelma Se tunne ei tunne sääntöjä s
    Rakkausrunot
    6
    98
  10. ~ Sinä ~

~♥♥~ Voi kuinka kaunis ja herkkä sisin katsoo minua suoraan silmiin ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=HF7v6GMu
    Rakkausrunot
    3
    98
  11. MITÄ SINUSSA LUKEE ?

Lukeeko sinussa... " MADE IN U.S.A " ! vai lukeeko sinussa..." MADE IN HEAVEN " !
    Adventismi
    3
    98
  12. Klemensin Phoenix lintu ?

Aika mielenkiintoista, että apokryfinen "Klemensin kirje Korinttolaisile" esittelee meille kristityille "Egyptiläisiä ta
    Adventismi
    0
    98
  13. ~ Tyhjät huoneet ~

~~ ♥ Mitä minä talolla ja tavaroilla puutarhalla kauneimmalla niiden sisällähän asuu tyhjyys Kauniit kulissit vailla i
    Rakkausrunot
    5
    98
  14. ~ Vaskikäärme ~

~~ ♥ Kiitävien päivien huminassa menneisyys huutaa kannoissa kaislikon suhinassa Kuinka soutaisin pois avaraan, syviin
    Viihde ja kulttuuri
    2
    98
  15. ~ Näkymätön tarina ~

~~ ♥ Vapauden varassa riippuu näkymätön side istuu katon reunalla ja katsoo alas Se on outo taru taru kauniin maan se
    Rakkausrunot
    4
    98
  16. ~ Keiju ~

~~♥ Syntynyt outoon sinuun todeksi satuun, satumetsän Iloisin ajatuksin keiju lentää, liitää sinne missä tuuli pysähty
    Rakkausrunot
    0
    97
  17. ~ Räpyläkäsi ~

-- O Kolmospesällä huudetaan Älä tule PAHA KOPPI Tule HYVÄ KOPPI ! -- O http://www.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZ
    Runot
    4
    97
  18. Hetkiä aikajanalla

~~~ . Muistoja sirpaleina lyötynä katuun . tummat pilvet täyttyvät . kyyneleitä virtaa katuojaan . pienikin viety tyhjy
    Rakkausrunot
    0
    97
  19. Outoa opetusta... :O

Johdanto: Minä tuossa kuuntelin tuota Aimo Helmisen raamattukoulua (nro4 1.10min) ja korvaani kalskahti hänen tunnin pä
    Kristinusko
    35
    96
  20. ~ Yksi meistä ~

♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä
    Rakkausrunot
    0
    96