~~
Kävelen illassa tummuvassa
horjuvien ihmisten joukossa
ja tunnen olevani ulkoavaruudesta
Olenko menettänyt jotain
hauskan hunnun kenties
vai saanut jotain sen tilalle
Piilotettu tuska ja ahdistus
kiertää toreilla ja turuilla
katsellen kenet saisi niellä
Pakenevat ihmisjoukot
musiikin tahdissa
Suuntaan avaruusalukselleni
ja menen pois
~~
http://www.youtube.com/watch?v=h97JNo59NYg
~ Lähden yössä ~
8
128
Vastaukset
- Jaana K
Hyvä runo, tykkäsin tyylistäsi.
Lämmin kiitos...nyt 29C... ;)
- * maia *
Hieno runo, niin kuin muutkin runosi !
Noh Maijapas on ollut aktiivisena liikenteessä tänään... :D
ja kehujakin satelee.. mikä sinänsä on minulle perin outo asia...
Mutta paljon valoa toivottelen sinun marraskuuhusi :))
http://www.youtube.com/watch?v=4ri7W40lAYE
- *laudi*
Kun taivaltaa pitkin selkosia, rauhottuu. Nyt tuomisena kova flunssa :(
Pidin runostasi..sen sanomasta. Kiitos, ja turvallista huomista :))
http://www.youtube.com/watch?v=PO_xBpgKU_M&feature=relatedNo hei Laudi !
Sitä kuulemma lapissa hiihdetään ja etelässä pelataan golfia...niin se elämä heittelee...Että maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
Mutta kaiketi se on niin kuin joku filosofi on sanonut,että " viisain on se ihminen joka parhaiten ymmärtää sitä elämää mitä elämään on asetettu...
Kuulakkaita päiviä sinulle sinnenii :))
- * maia *
Kyllä, olin aktiivisena liikenteessä ! :)
Luin aikani kuluksi runoja ja huomasin, kuinka hyviä täällä on, eikä
kukaan tai harva antaa palautetta. Halusin tuoda " ylös " näitä
runoja, kun alkoi harmittaa jokapäiväinen " kusta kaivossa yms. "
Valoa Sinunkin marraskuuhusi, älä lopeta kirjoittamista !" Missä paljon sanoja siinä tyhmä äänessä "...
Mutta joo... eihän sitä
kirjoittamista lopettaa saa mutta ainahan runo on kuitenkin jonkinlainen prosessi elämää, josta se syntyy jos on syntyäkseen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
