Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Otakoppi: Konmari

~ Sinä olet pienentänyt minä olen pienentynyt . Joka lisää se vähentää ~
    Runot
    0
    78
  2. .. Poiema ..

~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra
    Runot
    0
    77
  3. ~ Lanteilla ~

♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni
    Rakkausrunot
    0
    77
  4. ~ On se vaan hyvä ~

~~ ♥ On se vaan hyvä... ..että on sen verran likinäköinen jotta kaikkia ilkeitä supattelijoita ei huomaa... On se v
    Rakkausrunot
    0
    75
  5. ~ Piirtänyt ~

~~♥ Olen piirtänyt sinua kuljettanut sormeani kehosi ääriviivoja pitkin Kiertänyt hiuksiasi keräksi suudellut poskipäi
    Rakkausrunot
    0
    75
  6. Otakoppi: Luomiskertomuksesta vähän

Luomiskertomuksesta ja ns. "nuoren maan kreationismista" vähän... . Vrt. 1 Moos 2:13 "Toisen joen nimi on Gihon. Se k
    Adventismi
    8
    75
  7. ~ Strange ~

~~ ♥ Live is strange... Famous person dies.. everyone cries... Million africans dies.. not one person cries... But w
    Rakkausrunot
    9
    74
  8. ~ Dejavuu ~

~`♥`~ Oletko sinä Ihminen jonka pöytään toiset ei tule istumaan Ihminen jolla on mutta sinä et sitä löydä Outona ka
    Rakkausrunot
    2
    74
  9. ~ Kaupungin valot ~

~~♥ Hälyt kaupungin laantuvat hiljaisuus on astunut kaduille silkkiverhoilla peitetyt ikkunat Himmeneviin valoihin on
    Rakkausrunot
    1
    74
  10. ~ Etsin ~

~ ♥♥ ~ Taas silmäni kun mä avasin ja mieleni luukun, kätkön salaisen niin siinähän sinä taas edessäni niin kuin aina
    Rakkausrunot
    1
    74
  11. ~ Sitä itteesä ~

~~ En tykkää juhlapäivistä koska en tiedä mitä juhlia Jos en tietäisi mikä on pahasta ymmärtäisinkö silloin hyvää
    Rakkausrunot
    1
    73
  12. ~ Silkkiin ~

~♥♥~ Laineet liplattaa märkää kaislaa Minä katselen sitä, sivusta Maistan jokaisen liikkeen, heilahduksen jokaisen määr
    Rakkausrunot
    3
    73
  13. ~ Logosi on Jeesus ~

~ Alussa oli Sana Sana oli Jumalan tykönä Sana tuli lihaksi Asui keskellämme Me emme tunteneet häntä Kuka ? Kuka
    Runot
    3
    73
  14. ~ Ihme ~

~♥♥~ Kun olen sanoitta hiljaa näen värien uomat sen voiman, piilotetun Hiljaisuus rukoilee kanssani nähdä taivas, taiv
    Rakkausrunot
    6
    73
  15. ~ Mitä väliä ~

~~ ♥ Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi himossa ei Himo ei osaa yhtyä rakkauteen Se on rakkauden impotentti Välitänkö s
    Rakkausrunot
    4
    73
  16. ~ Kidutin ~

~♥♥~ Rakastan sua niin paljon, että mun on kohta lähdettävä, unikouluun ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=cjogx5
    Rakkausrunot
    1
    72
  17. Pelastaako kirkkokuntasi ?!

Minä henkilökohtaisesti en tunne kuin yhden seurakunnan ja se lukee uskonnollisena vakaumuksenani myös Facebookissa eli:
    Jeesus
    11
    72
  18. Kysymykseen: Mikä on Toisenlainen Evankeliumi !?

Ns. "toisenlainen evankeliumi" luottaa Lakiin ! Vrt Gal 1:6 "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä
    Adventismi
    23
    72
  19. JAHVE JHWH

. Minä olin Minä olen Minä olen oleva . Mennyt aika tämä aika tuleva aika . Sinun katseesi käsittämätöntä . Sinun olemuk
    Runot
    0
    72
  20. ~ Avohakkuu ~

~ ~ ~ . Turhan takana asuu tyhjyys se lepattaa puhurin lailla . Syöksee kidastaan kaasua joka pilaannuttaa kedon kukkas
    Rakkausrunot
    0
    71