Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~

♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli
    Rakkausrunot
    0
    54
  2. ~ Lähelläsi ~

~♥♥~ Kun avaat huoneesi oven kuljet rappukäytävään ja mietteissäsi kävelet, ulko-ovelle ilmassa henkii kevyt parfyymi
    Rakkausrunot
    2
    54
  3. ~ Aforismi ~

~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)
    Runot
    2
    54
  4. Kuinkas täällä luetaan ?

Johdanto: Onnea Veskulle 70v. Vesku laulaa Eino Leinon myötä, että " Meill' ukkoina jo syntyy sylilapset" ! Tästä sa
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    54
  5. ~ Erämaa ~

~ Lanteitten välissä hetken himossa rakastaa rakkaus . Rakastaako ? . Kiintyvätkö lanteitten lautat, rakastavatko ne t
    Rakkausrunot
    1
    53
  6. .. Poiema ..

~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra
    Runot
    0
    53
  7. ~ Olispa ~

♥ ~~ Voi kuinka kaipasin sitä kun sanoit minulle Rakas, oot tärkee Voi kuinka kaipasin kun kerroit kuinka välität min
    Rakkausrunot
    1
    53
  8. ~ Tänään ~

~♥♥~ Pikku paholaiset ne päässämme valssia tanssivat kuitenkaan eivät ne rytmissä pysyne aivan askel jo soljuvi vika
    Rakkausrunot
    2
    53
  9. ~ Mies ~

~~ ♥ Mikä sinusta on tullut elämän pelko ajaa takaa Tiedätkö minne olet menossa vai pakenetko elämääsi Tyhjän takana
    Rakkausrunot
    0
    52
  10. ~ Kolikko ~

~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si
    Rakkausrunot
    5
    52
  11. ~ 8-Pallo ~

~~O Sä sanot Laita enemmän kierrettä vaan Tasapokallako taivaaseen ? Tylsyyksien roviolle sä kyllä sillee meet meet, s
    Runot
    0
    52
  12. ~ Sivistynyt ~

~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistynyttä... ~
    Runot
    0
    52
  13. ~ Sweet Home ~

~ Tää ei toimi tää lagaa Mul on nälkä mikä vittu tää on Oota mä tiskaan Olkaa hiljaa turpa kiinni Nyt tää lataa Os
    Runot
    0
    52
  14. ~ Tilaisuus ~

~ Kävin kirkossa oli juhlat, muttei ei häät siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? näin siellä ihmisiä monta
    Runot
    10
    52
  15. ~ Iloitse ~

~ ♥♥ ~ Elämä on lahjaa jonka Herra meille antaa Lopulta aika lyhyt seikkailu päällä maan Kaikki ne hetket edessämme f
    Runot
    2
    52
  16. ~ Oletko tuntenut ~

~♥♥~ Oletko tuntenut Sydämesi liikkeen illan hämärässä kipuna, niskassa tapahtuvana aivoverenvuotona Oletko tuntenut
    Runot
    3
    52
  17. MITÄ SINUSSA LUKEE ?

Lukeeko sinussa... " MADE IN U.S.A " ! vai lukeeko sinussa..." MADE IN HEAVEN " !
    Adventismi
    3
    52
  18. ~ Ravistus ~

~~ # Se on kaaosta se kun tunne vie pimeään lamauttaa syvyyden kuiluihin pelkoihin pois pääsemättömiin Huuda, sinua ei
    Rakkausrunot
    2
    52
  19. ~ Se ensimmäinen ~

~~ ♥ Sinun huulesi kuin aamunkaste niin puhdas, helmeilevä ja mansikan makuinen paljaat vaaleat rintasi, hymysi odotta
    Rakkausrunot
    0
    52
  20. HYVÄ PAIMEN !

Vrt. Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät
    Adventismi
    6
    52