otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~
♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli054~ Lähelläsi ~
~♥♥~ Kun avaat huoneesi oven kuljet rappukäytävään ja mietteissäsi kävelet, ulko-ovelle ilmassa henkii kevyt parfyymi254~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)254Kuinkas täällä luetaan ?
Johdanto: Onnea Veskulle 70v. Vesku laulaa Eino Leinon myötä, että " Meill' ukkoina jo syntyy sylilapset" ! Tästä sa754~ Erämaa ~
~ Lanteitten välissä hetken himossa rakastaa rakkaus . Rakastaako ? . Kiintyvätkö lanteitten lautat, rakastavatko ne t153.. Poiema ..
~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra053~ Olispa ~
♥ ~~ Voi kuinka kaipasin sitä kun sanoit minulle Rakas, oot tärkee Voi kuinka kaipasin kun kerroit kuinka välität min153~ Tänään ~
~♥♥~ Pikku paholaiset ne päässämme valssia tanssivat kuitenkaan eivät ne rytmissä pysyne aivan askel jo soljuvi vika253~ Mies ~
~~ ♥ Mikä sinusta on tullut elämän pelko ajaa takaa Tiedätkö minne olet menossa vai pakenetko elämääsi Tyhjän takana052~ Kolikko ~
~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si552~ 8-Pallo ~
~~O Sä sanot Laita enemmän kierrettä vaan Tasapokallako taivaaseen ? Tylsyyksien roviolle sä kyllä sillee meet meet, s052~ Sivistynyt ~
~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistynyttä... ~052~ Sweet Home ~
~ Tää ei toimi tää lagaa Mul on nälkä mikä vittu tää on Oota mä tiskaan Olkaa hiljaa turpa kiinni Nyt tää lataa Os052~ Tilaisuus ~
~ Kävin kirkossa oli juhlat, muttei ei häät siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? näin siellä ihmisiä monta1052~ Iloitse ~
~ ♥♥ ~ Elämä on lahjaa jonka Herra meille antaa Lopulta aika lyhyt seikkailu päällä maan Kaikki ne hetket edessämme f252~ Oletko tuntenut ~
~♥♥~ Oletko tuntenut Sydämesi liikkeen illan hämärässä kipuna, niskassa tapahtuvana aivoverenvuotona Oletko tuntenut352MITÄ SINUSSA LUKEE ?
Lukeeko sinussa... " MADE IN U.S.A " ! vai lukeeko sinussa..." MADE IN HEAVEN " !352~ Ravistus ~
~~ # Se on kaaosta se kun tunne vie pimeään lamauttaa syvyyden kuiluihin pelkoihin pois pääsemättömiin Huuda, sinua ei252~ Se ensimmäinen ~
~~ ♥ Sinun huulesi kuin aamunkaste niin puhdas, helmeilevä ja mansikan makuinen paljaat vaaleat rintasi, hymysi odotta052HYVÄ PAIMEN !
Vrt. Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät652