otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
- 078
.. Poiema ..
~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra077~ Lanteilla ~
♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni077~ On se vaan hyvä ~
~~ ♥ On se vaan hyvä... ..että on sen verran likinäköinen jotta kaikkia ilkeitä supattelijoita ei huomaa... On se v075~ Piirtänyt ~
~~♥ Olen piirtänyt sinua kuljettanut sormeani kehosi ääriviivoja pitkin Kiertänyt hiuksiasi keräksi suudellut poskipäi075Otakoppi: Luomiskertomuksesta vähän
Luomiskertomuksesta ja ns. "nuoren maan kreationismista" vähän... . Vrt. 1 Moos 2:13 "Toisen joen nimi on Gihon. Se k875~ Strange ~
~~ ♥ Live is strange... Famous person dies.. everyone cries... Million africans dies.. not one person cries... But w974~ Dejavuu ~
~`♥`~ Oletko sinä Ihminen jonka pöytään toiset ei tule istumaan Ihminen jolla on mutta sinä et sitä löydä Outona ka274~ Kaupungin valot ~
~~♥ Hälyt kaupungin laantuvat hiljaisuus on astunut kaduille silkkiverhoilla peitetyt ikkunat Himmeneviin valoihin on174~ Etsin ~
~ ♥♥ ~ Taas silmäni kun mä avasin ja mieleni luukun, kätkön salaisen niin siinähän sinä taas edessäni niin kuin aina174~ Sitä itteesä ~
~~ En tykkää juhlapäivistä koska en tiedä mitä juhlia Jos en tietäisi mikä on pahasta ymmärtäisinkö silloin hyvää173~ Silkkiin ~
~♥♥~ Laineet liplattaa märkää kaislaa Minä katselen sitä, sivusta Maistan jokaisen liikkeen, heilahduksen jokaisen määr373~ Logosi on Jeesus ~
~ Alussa oli Sana Sana oli Jumalan tykönä Sana tuli lihaksi Asui keskellämme Me emme tunteneet häntä Kuka ? Kuka373~ Ihme ~
~♥♥~ Kun olen sanoitta hiljaa näen värien uomat sen voiman, piilotetun Hiljaisuus rukoilee kanssani nähdä taivas, taiv673~ Mitä väliä ~
~~ ♥ Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi himossa ei Himo ei osaa yhtyä rakkauteen Se on rakkauden impotentti Välitänkö s473~ Kidutin ~
~♥♥~ Rakastan sua niin paljon, että mun on kohta lähdettävä, unikouluun ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=cjogx5172Pelastaako kirkkokuntasi ?!
Minä henkilökohtaisesti en tunne kuin yhden seurakunnan ja se lukee uskonnollisena vakaumuksenani myös Facebookissa eli:1172Kysymykseen: Mikä on Toisenlainen Evankeliumi !?
Ns. "toisenlainen evankeliumi" luottaa Lakiin ! Vrt Gal 1:6 "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä2372JAHVE JHWH
. Minä olin Minä olen Minä olen oleva . Mennyt aika tämä aika tuleva aika . Sinun katseesi käsittämätöntä . Sinun olemuk072~ Avohakkuu ~
~ ~ ~ . Turhan takana asuu tyhjyys se lepattaa puhurin lailla . Syöksee kidastaan kaasua joka pilaannuttaa kedon kukkas071