otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Aikansa lapsi ~
. Mikä on sinun arvosi... kolmekymmentä hopearahaako vai kappale tyhjyyttä kahden pimeyden välillä tyhjän päällä roik6101Otakoppi: Lähimmäinen
Minä ymmärrän olen Jumalalle rakas . Se on joskus vaikea ymmärtää sinäkin olet . ja sinä . tommonen . . https://www.you0101Otakoppi: 10 käskyä on hyvä !
Johdanto: Hyvää sapattia näin lauantaina Juutalaisille ja Adventisteille toivotan ! __________ 10 käskyn laki on tärkeä89100~ Entinen ~
~~ ♥ Jos kaikki muistoni ovat kyynelten jättämiä jälkiä niin mitä minä muistelisin muistelisin sinusta... ~~ ♥ Ezkim1100~ Dejavuu ~
~`♥`~ Oletko sinä Ihminen jonka pöytään toiset ei tule istumaan Ihminen jolla on mutta sinä et sitä löydä Outona ka299~ Tänään ~
~♥♥~ Pikku paholaiset ne päässämme valssia tanssivat kuitenkaan eivät ne rytmissä pysyne aivan askel jo soljuvi vika299~ Ihme ~
~♥♥~ Kun olen sanoitta hiljaa näen värien uomat sen voiman, piilotetun Hiljaisuus rukoilee kanssani nähdä taivas, taiv699Eläköön Charles Darwin ;)
http://vivas.fi/jos-kaikki-elaimet-pystyisivat-parittelemaan-keskenaan-ihan-miten-sattuu-35-hauskaa-kuvaa/599Otakoppi: ~ Ihmisen tie ~
~~ ♥ . Olen kuoleman ja elämän välissä katson nyt suuntaan ja toiseen . Mittanauha kaartuu alusta loppuun . Onko tämä on399~ Hiomaton timantti ~
~~ ♥ Päivien kimallus paistaa paineessa hiessä hioutuu Kimmeltää kyynelten katveessa illassa hämärtyvässä istuu kynny099~ Skenaario ~
~~ ♥♥ ~~ ~ Jos itsekkyys osaisi Rakastaa niin mihin tämä maailma menisi ~ ~~ ♥♥ ~~ Universe-Wołanie przez ciszę...298~ Vanha ystävä ~
~~ ♥ Se mulle kertoi, oi vanha ystäväni et nuori et oo enää sä sydämeni luopuisit jo sä tuosta kaipuusta iänikuiseen K498~ Float ~
~~♥ Sormeni hamuaa hitaasti lipuen auringonsäteitä verkkokalvoilla veden pinnalla, häikäisee vaimeahkot äänet o298~ Paljon ~
~♥♥~ Ai kuinka ihanaa on ajatella, että toinen ajattelee toista ei siihen tarvita paljon silti tarvitaan Ja se palj398~ Kuvastin ~
~ Kun aamu jälleen sarastaa hiljaa kiiruhtaen keskipäivään niin muistan sadan sen neljännesosan sen takaisen tuskan ha29824 Suomessa
Kehitys kehittyy (väli) Minä en *** Ja biisi ;) https://www.youtube.com/watch?v=GMB103x-j0I198Kysymykseen: Mikä on Toisenlainen Evankeliumi !?
Ns. "toisenlainen evankeliumi" luottaa Lakiin ! Vrt Gal 1:6 "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä2397~ Matkalla ~
~~ ♥ Päästä perille löytää maaliin se on tässä ja nyt mutta sittenkään en ole valmis vaan keskeneräinen matkalla jonnek097~ Matkalla ~
~♥♥~ Kolme sanaa, ja olet astronautti ja edessäsi koko universumi tähtitarhoineen ~♥♥~ http://www.youtube.com297~ Auto ~
~ ;D Saan ajaa koska olen, puhaltanut nollaa ~ ;D ~ http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEjK8k197