Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. Ns. "Kristityt Puskat" SoMessa !

Minä tuossa jokin aika sitten kuuntelin tuolta Radio Deiltä sellaisen keskustelun jossa oli Patmos järjestöstä Pasi Turu
    Adventismi
    14
    92
  2. JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !

Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu
    Helluntailaisuus
    27
    91
  3. ~ Mielikuva ~

~~ ♥ Saippuakuplan sisällä ei ole kulmia ei särmiä Se venyy ja se antaa periksi kunnes puhkeaa ~~ ♥ Jippu & Samuli
    Rakkausrunot
    0
    91
  4. ~ Etsin ~

~ ♥♥ ~ Taas silmäni kun mä avasin ja mieleni luukun, kätkön salaisen niin siinähän sinä taas edessäni niin kuin aina
    Rakkausrunot
    1
    90
  5. ~ Toivo ~

~~ ♥ Sinä olet syystuulissa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi Talven laduiksi lakeuksi
    Rakkausrunot
    1
    88
  6. ~ Demonien valssia ~

~~ ♥ Varjo elämä lääkkeitä, pakoa persoonallisuuden muutosta Amerikkalainen unelma kauneus, nuoruus, menestys Unelmat
    Rakkausrunot
    3
    88
  7. ~ Kerran ~

~~ ♥ Vastaatko vielä vaikka päivät ovat menneet... kuluneet... Kuun valossa kiertoratamme kerran kohdanneet jälleen
    Rakkausrunot
    2
    88
  8. ~ Rakkauden kaipuu ~

~~ ♥ Rakkauden kaipuu ajaa ihmistä ratkaisuihin vääriin Tieltään eksyneet huutavat yössä kotona ja taksijonoissa Kene
    Rakkausrunot
    0
    88
  9. ~ Lanteilla ~

♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni
    Rakkausrunot
    0
    88
  10. ~ Kidutin ~

~♥♥~ Rakastan sua niin paljon, että mun on kohta lähdettävä, unikouluun ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=cjogx5
    Rakkausrunot
    1
    88
  11. ~ Korkeus ~

~~ ♥ Puun latvoissa siintää auringonvaloa kuultaa takaa taivaansine Niin korkealla niin tavoittamattomissa Se osuu si
    Rakkausrunot
    6
    88
  12. 9. KÄSKY ! (2.0)

9 KÄSKY ! 2 Moos 20:16 "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi." ! ______________________ Jos Jeesus sanoo Luuk
    Adventismi
    7
    87
  13. ~ Äääh ~

~~ ♥ Voihan Nainen... Taas lenkillä oli kivi kengässä ja kun sen vihdoin pois sain Ni jo kohta taas Saisvat putsata
    Rakkausrunot
    3
    86
  14. ~ Etusivu ~

~♥♥~ Etusivu täyttyy uutisista joka kolmas pakolla hoitoon maailma on hyvin erilainen paikka laajuudesta ei tiedetä
    Kirjallisuus
    3
    86
  15. ~ Voiles de mariage ~

~♥♥~ Hiljaisuuden takana on huntu Ja sen takana on ikuisuus Silkkiverho mikä erottaa aidon, epäaidosta Huntu, jonka
    Rakkausrunot
    3
    86
  16. ~ AlkuSana ~

~ ♥♥ ~ Rakkaus kulkee, leijuu paratiisin kaduilla Syleilee elottomia patsaita ja huutaa " Missä olet " ! ~ ♥♥ ~
    Rakkausrunot
    3
    86
  17. Pelastaako kirkkokuntasi ?!

Minä henkilökohtaisesti en tunne kuin yhden seurakunnan ja se lukee uskonnollisena vakaumuksenani myös Facebookissa eli:
    Jeesus
    11
    86
  18. ~ Kohti ~

~~ ♥ Rakkaus kulkee vastustamattomasti kohti kohti läpi lukkojen ja salpojen Kaivaa esiin sydämen riipaisee sen kämmen
    Rakkausrunot
    3
    86
  19. ~ Logos ~

~~ ♥ Sinä synnyit tähtien takana alkusi jo ammoisista ajoista ihmisten suussa, sieluissa tietoisuudessa Sinua on vihat
    Rakkausrunot
    5
    86
  20. Otakoppi: Konmari

~ Sinä olet pienentänyt minä olen pienentynyt . Joka lisää se vähentää ~
    Runot
    0
    86