Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Avohakkuu ~

~ ~ ~ . Turhan takana asuu tyhjyys se lepattaa puhurin lailla . Syöksee kidastaan kaasua joka pilaannuttaa kedon kukkas
    Rakkausrunot
    0
    68
  2. ~ Minä Minä Minä ~

~~ ♥ Sinä sanot minä, minä minä sitä, minä tätä minulle sitä ja tätä Minulta puuttuu minä haluan ja minä huudan Rakas
    Rakkausrunot
    2
    68
  3. ~ Uskoton elämä ~

~~ * Hän huusi, Syöttäkää ! Me emme voineet Me huusimme, Palaa takaisin ! Hän ei palannut... Hän eli elämänsä pait
    Runot
    0
    67
  4. ~ Kerran ~

~~ ♥ Vastaatko vielä vaikka päivät ovat menneet... kuluneet... Kuun valossa kiertoratamme kerran kohdanneet jälleen
    Rakkausrunot
    2
    67
  5. ~ Pisaroina ~

~~ ♥ ...Ilta hämärtyy.. .... usva laskeutuu.. ..... yökaste lisääntyy.... ...Ja sinä siinä edessäni alast
    Rakkausrunot
    0
    67
  6. ~ J and You ~

~♥♥~ Sarastuu silmät aamunkajo hellii kaiken yön usvan laiturin sillan enää ei o kiire vaikka kuinka vielä leikkisi k
    Rakkausrunot
    3
    67
  7. ~ Magma label ~

~♥♥~ Jylhänä huutaa minussa kosketuksesi lantiosi lennossa on tulivuoresi vyöryvä kiihko Lähdetään nyt rajuun lentoon
    Rakkausrunot
    2
    67
  8. Jumalan omaisuuskansa palaa diasporasta !

Aamos 9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa KAIKKIEN KANSAIN SEASSA, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvää
    Adventismi
    6
    67
  9. ~ Kaipaus ~

~~ ♥ Kunnes kuolema meidät erottaa... ... niin suuri on Rakkaus kaikki sen alle on halpaa uusittua eron tuskaa kadeh
    Rakkausrunot
    0
    66
  10. ~ Outo lintu ~

~~ ♥ Mies käveli metsässä tietämättä kuinka toimia maksuttoman naisen kanssa ~~ ♥ Jippu - Kuka teki minusta tän n
    Rakkausrunot
    2
    66
  11. ~ Ankkalampi ~

~~# Menneet ovat heille onnen keväät enää ei hersytä, ei helkytä alhaalla rouvasmaan Umpilampi Sorsien valtakunta kui
    Rakkausrunot
    0
    66
  12. ~ Kultaseni ~

~♥♥~ Kauneuden tämän kun saisin aina pitää kantaa luoksesi ja nousta ylemmäksi kuin koskaan ennen Sinun kanssasi voi
    Rakkausrunot
    2
    66
  13. ~ Mies ~

~~ ♥ Mikä sinusta on tullut elämän pelko ajaa takaa Tiedätkö minne olet menossa vai pakenetko elämääsi Tyhjän takana
    Rakkausrunot
    0
    65
  14. ~ Varpunen jouluaamuna ~

~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel
    Rakkausrunot
    0
    65
  15. ~ A4 ~

~~ ♥ Taas tyhjä sivu ja uusi vuosi ja se tuijottaa minua ikäänkuin olisit minua varten Täytä minut, se sanoo tee minus
    Rakkausrunot
    2
    65
  16. ~ Piikkilankaa ~

### Joskus vain täytyy vaikka kuinka pelottaisi joskus vain täytyy juosta piikkilankoja päin sulkea silmät ja mennä
    Runot
    1
    65
  17. ~ Etusivu ~

~♥♥~ Etusivu täyttyy uutisista joka kolmas pakolla hoitoon maailma on hyvin erilainen paikka laajuudesta ei tiedetä
    Kirjallisuus
    3
    65
  18. ~ Kuolema ~

~♥♥~ Olen veitseni viiltoa tulevaisuudessa yhdellä riuhtaisulla sinä sen teit kastoit minut verelläsi kuoleman porti
    Rakkausrunot
    2
    65
  19. ~ Opaste ~

~ ♥♥ ~ Etuajo-oikeus kohdattaessa takaa täyden tien ~ ♥♥ ~ http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs
    Rakkausrunot
    2
    65
  20. ~ Logos ~

~~ ♥ Sinä synnyit tähtien takana alkusi jo ammoisista ajoista ihmisten suussa, sieluissa tietoisuudessa Sinua on vihat
    Rakkausrunot
    5
    65