otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Avohakkuu ~
~ ~ ~ . Turhan takana asuu tyhjyys se lepattaa puhurin lailla . Syöksee kidastaan kaasua joka pilaannuttaa kedon kukkas068~ Minä Minä Minä ~
~~ ♥ Sinä sanot minä, minä minä sitä, minä tätä minulle sitä ja tätä Minulta puuttuu minä haluan ja minä huudan Rakas268~ Uskoton elämä ~
~~ * Hän huusi, Syöttäkää ! Me emme voineet Me huusimme, Palaa takaisin ! Hän ei palannut... Hän eli elämänsä pait067~ Kerran ~
~~ ♥ Vastaatko vielä vaikka päivät ovat menneet... kuluneet... Kuun valossa kiertoratamme kerran kohdanneet jälleen267~ Pisaroina ~
~~ ♥ ...Ilta hämärtyy.. .... usva laskeutuu.. ..... yökaste lisääntyy.... ...Ja sinä siinä edessäni alast067~ J and You ~
~♥♥~ Sarastuu silmät aamunkajo hellii kaiken yön usvan laiturin sillan enää ei o kiire vaikka kuinka vielä leikkisi k367~ Magma label ~
~♥♥~ Jylhänä huutaa minussa kosketuksesi lantiosi lennossa on tulivuoresi vyöryvä kiihko Lähdetään nyt rajuun lentoon267Jumalan omaisuuskansa palaa diasporasta !
Aamos 9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa KAIKKIEN KANSAIN SEASSA, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvää667~ Kaipaus ~
~~ ♥ Kunnes kuolema meidät erottaa... ... niin suuri on Rakkaus kaikki sen alle on halpaa uusittua eron tuskaa kadeh066~ Outo lintu ~
~~ ♥ Mies käveli metsässä tietämättä kuinka toimia maksuttoman naisen kanssa ~~ ♥ Jippu - Kuka teki minusta tän n266~ Ankkalampi ~
~~# Menneet ovat heille onnen keväät enää ei hersytä, ei helkytä alhaalla rouvasmaan Umpilampi Sorsien valtakunta kui066~ Kultaseni ~
~♥♥~ Kauneuden tämän kun saisin aina pitää kantaa luoksesi ja nousta ylemmäksi kuin koskaan ennen Sinun kanssasi voi266~ Mies ~
~~ ♥ Mikä sinusta on tullut elämän pelko ajaa takaa Tiedätkö minne olet menossa vai pakenetko elämääsi Tyhjän takana065~ Varpunen jouluaamuna ~
~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel065~ A4 ~
~~ ♥ Taas tyhjä sivu ja uusi vuosi ja se tuijottaa minua ikäänkuin olisit minua varten Täytä minut, se sanoo tee minus265~ Piikkilankaa ~
### Joskus vain täytyy vaikka kuinka pelottaisi joskus vain täytyy juosta piikkilankoja päin sulkea silmät ja mennä165~ Etusivu ~
~♥♥~ Etusivu täyttyy uutisista joka kolmas pakolla hoitoon maailma on hyvin erilainen paikka laajuudesta ei tiedetä365~ Kuolema ~
~♥♥~ Olen veitseni viiltoa tulevaisuudessa yhdellä riuhtaisulla sinä sen teit kastoit minut verelläsi kuoleman porti265~ Opaste ~
~ ♥♥ ~ Etuajo-oikeus kohdattaessa takaa täyden tien ~ ♥♥ ~ http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs265~ Logos ~
~~ ♥ Sinä synnyit tähtien takana alkusi jo ammoisista ajoista ihmisten suussa, sieluissa tietoisuudessa Sinua on vihat565