Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Aamu ~

~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma
    Rakkausrunot
    1
    48
  2. Minun Jumala vs Raamatun Jumala

~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    48
  3. ~ Suuntimet ~

~~ ♥ Rakkaudessa olen turvassa vaikka olen keskeneräinen Kuinka kukaan voisi tietää eheän jollei olisi hajotettu rikki
    Rakkausrunot
    0
    47
  4. ~ Reunalla ~

~ Horjuen käy askeleet tiedon rippeet verihaavoina iholla väärät valinnat ja suuri haaveiden kylmä sydän kehän reuna
    Runot
    1
    47
  5. ~ Ilman sinua ~

~♥♥~ Ilman sua en olis mitään en ehjä en täysi ilman sinua kenelle nauraisin kenelle itkuni itkisin suruni salatuim
    Runot
    0
    47
  6. ~~¤ Tavislaatikko ¤~~

~~ ¤ Jos pelkäät tulla leimatuksi mene tavislaatikkoon siellä sinut tunnetaan olet turvassa joukossa ihmisturvassa Mut
    Kirjallisuus
    1
    46
  7. ~ Kannustinloukku ~

~~ ♥ Onko toinen kannustin vai loukku Siinäpä pulma Ja sinulle uusi näkökulma ~~ ♥ http://www.youtube.com/w
    Rakkausrunot
    1
    46
  8. ~ Sosiaalietuuksia ~

~~ Köyhyyden etu kukaan ei huoli kuin rakkaudesta Köyhyyden haitta kukaan ei huoli ~~ Esa Pakarinen - köyhä mä
    Rakkausrunot
    0
    46
  9. ~ Matkalla ~

~♥♥~ Kolme sanaa, ja olet astronautti ja edessäsi koko universumi tähtitarhoineen ~♥♥~ http://www.youtube.com
    Rakkausrunot
    2
    46
  10. ~ Kyyhky ~

~♥♥~ Oi Sinä, minun pieni kallion kätkemä kuinka olenkaan halunnut silittää siipiäsi suipponokkaasi rientää tuulen l
    Rakkausrunot
    0
    46
  11. ~ Kyhäelmä ~

~♥♥~ Kuka kumma Kallion kolosta liitelee pääni ympärillä Kuka kumma No nii Nyt joku höyhen kutittaa nenää Tsiu !
    Runot
    1
    46
  12. ~ Hattarataivas ~

~♥♥~ Toisen hattaran päällä istuu toinen hattara kunnes ne sulautuu ja katoaa auringon loisteessa on tullut rakkauden
    Rakkausrunot
    2
    46
  13. Ns. "Kristityt Puskat" SoMessa !

Minä tuossa jokin aika sitten kuuntelin tuolta Radio Deiltä sellaisen keskustelun jossa oli Patmos järjestöstä Pasi Turu
    Adventismi
    14
    46
  14. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Helluntailaisuus
    2
    45
  15. ~ Ihminen ~

~~ ♥ Minulla on paljon naisia ne hymyilevät suloisesti minulle Niitä on kaupan kassoilla veikkauspisteissä, apteekeiss
    Rakkausrunot
    0
    45
  16. ~ Erilaisia ihmisiä ~

~~¤ Toiset urheilee toiset penkkiurheilee Toiset laulaa lauluja toiset kuuntelee lauluja Toiset kirjoittaa kirjoja to
    Runot
    0
    45
  17. ~ Ilotulite ~

~~ ♥ Olkaatten onnellisia kaik te joil rakkaus on tuokaatten esillen kaik ilot ja tulitteet riemuna taivaal ratketkaha
    Rakkausrunot
    1
    44
  18. ~ Taka uma ~

♥ ~~ Siivet erilaiset elää elämäänsä ulkopuolella riippumatta salattu onni mitä se onkaan jaettu onni todellinen sano
    Rakkausrunot
    0
    44
  19. ~ Yhdeksi ~

~♥♥~ Ei ole helppoa kahden tulla yhdeksi Ei ole helppoa kun olet ihminen Luonto saattaa yhteen eläimet ja linnut henk
    Rakkausrunot
    0
    44
  20. ~ Tulevaisuus ~

~~ ♥ Se on kaunis ja huomaavainen edustava ja ystävällinen ja vastaa kysyttäessä ... Kyllä rakas Jos haluat palv
    Rakkausrunot
    2
    44