Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Oikein ~

~♥♥~ Oikea sinua tässä käsivarsillasi sua suutelemassa kevään kukka rinnallani terälehtiin tatuoitu kaulallasi suude
    Rakkausrunot
    0
    44
  2. Ottakaa oppia...

Paljon huomioitavaa... http://areena.yle.fi/tv/1968841?ref=leiki-arp
    Adventismi
    2
    44
  3. ~ Tulevaisuus ~

~~ ♥ Se on kaunis ja huomaavainen edustava ja ystävällinen ja vastaa kysyttäessä ... Kyllä rakas Jos haluat palv
    Rakkausrunot
    2
    43
  4. ~ Ajatuksia ~

~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä
    Runot
    0
    43
  5. ~ Juomia ~

~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo
    Runot
    1
    43
  6. SUOMALAISTA RAAMATUN KÄÄNNÖSTÄ V.1548

Johanneksen evankeliumia: Joh 1:1 Algusa oli Sana/ Ja se Sana oli Jumalan tykene/ Ja Jumala oli se Sana/ Joh 1:2 Teme
    Jeesus
    2
    43
  7. Karismaattisuus...Epätervettäkö ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi u
    Adventismi
    2
    43
  8. ~ Pimeän takaa ~

~~ ♥ Minä haluaisin olla verho huoneessasi että voisin valon taittaa ja tuoda sen säteen huoneesi pimeyteen Aukaista i
    Rakkausrunot
    0
    42
  9. ~ Kevääseen ~

~~ ♥ Elämä on resuinen pikaruokala martainen marraskuu lehdetön puu Räntäinen hiutale suutelee katukiviä kovaksi kulun
    Rakkausrunot
    0
    42
  10. 9. KÄSKY ! (2.0)

9 KÄSKY ! 2 Moos 20:16 "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi." ! ______________________ Jos Jeesus sanoo Luuk
    Adventismi
    7
    42
  11. ~ Baabelin torni ~

. Mikä ilo se on olla taitolentäjä multaa suussaan .
    Runot
    0
    42
  12. ~ Kaupungin valot ~

~~ ♥ Voi jos tänä päivänä tietäisimme Voi jos tänä päivänä näkisimme Mutta nyt se on meidän silmiltä salattu pimitett
    Kirjallisuus
    1
    42
  13. ~ Syksy ~

~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty
    Rakkausrunot
    0
    41
  14. ~ Kuolema ~

~~ ♥ Kuolema ei ole luonnollinen asia se on synnin seuraus Kuolema, missä on sinun pistimesi ? missä sinun otasi Se o
    Kirjallisuus
    0
    41
  15. Otakoppi: Kaikuja

~ Kun menneisyys tulee tulevaisuuden edelle olen matkalla taaksepäin . Kaadu eteenpäin . Katseessasi on harhaa kaihissa
    Runot
    0
    41
  16. ~ Vuoritimantti ~

~♥♥~ Sinä olet taiteilija sielu minä olen arki olkapää siinä sinä saat levätä ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=
    Runot
    0
    39
  17. ~ Myrskytuuli ~

~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla
    Runot
    1
    39
  18. ~ Muukalainen ~

~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon
    Runot
    1
    38
  19. ~ Lahja ~

~♥♥~ Taivaan lapsi sylissäni vielä kapaloissa rakkaani ajatuksissani jo aikuinen nainen hymyilevät kasvot suutelevat
    Rakkausrunot
    0
    38
  20. Otakoppi: Onko synnissä iankaikkista elämää ?

Vastaus: Ei ole ! . Synnissä ei ole iankaikkista elämää mutta Karitsan veressä on ! . Ilm 7:14 "Ja minä sanoin hänelle:
    Kristinusko
    33
    38