Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Se ensimmäinen ~

~~ ♥ Sinun huulesi kuin aamunkaste niin puhdas, helmeilevä ja mansikan makuinen paljaat vaaleat rintasi, hymysi odotta
    Rakkausrunot
    0
    64
  2. ~ Varpunen jouluaamuna ~

~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel
    Rakkausrunot
    0
    64
  3. ~ A4 ~

~~ ♥ Taas tyhjä sivu ja uusi vuosi ja se tuijottaa minua ikäänkuin olisit minua varten Täytä minut, se sanoo tee minus
    Rakkausrunot
    2
    64
  4. ~ Keskellä ~

~~ ♥ Osta tyhjyys mitä jäljelle jää Sinä kuulet minua silti huulesi ei tavoita Hymysi, se raastaa sydämeni irti Kat
    Rakkausrunot
    0
    64
  5. ~ Piikkilankaa ~

### Joskus vain täytyy vaikka kuinka pelottaisi joskus vain täytyy juosta piikkilankoja päin sulkea silmät ja mennä
    Runot
    1
    64
  6. ~ Etusivu ~

~♥♥~ Etusivu täyttyy uutisista joka kolmas pakolla hoitoon maailma on hyvin erilainen paikka laajuudesta ei tiedetä
    Kirjallisuus
    3
    64
  7. ~ Tänään ~

~♥♥~ Pikku paholaiset ne päässämme valssia tanssivat kuitenkaan eivät ne rytmissä pysyne aivan askel jo soljuvi vika
    Rakkausrunot
    2
    64
  8. ~ Stoikheo ~

~ ♥♥ ~ Kadulla kävelee vastaan toinen ihminen Vihollinen Selätä tai tule selätetyksi Kuumana hohkaa asfaltti on kesä
    Rakkausrunot
    1
    63
  9. ~ Kummetuksia ~

~~ Taputat poikaa olkapäälle olet pedofiili Sanot miehelle pidän sinusta olet homo Kehut naisen sääriä olet pervo S
    Runot
    0
    63
  10. ~ Ennustusten itkumuuri

####### Vain kiviä, vain kiviä Missä on kaikki ? Se loisto, se temppeli Jumalamme Kuinka kauan vielä jatkuu käden mu
    Runot
    6
    63
  11. ~ Näkymätön ~

~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s
    Rakkausrunot
    1
    63
  12. Otakoppi: Kuka on kenenkin MAMU ?

Johdanto: . 5 Moos 10:17 "Sillä Herra, teidän Jumalanne, on jumalain Jumala ja herrain Herra, suuri, voimallinen ja pelj
    Adventismi
    24
    63
  13. JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !

Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu
    Helluntailaisuus
    27
    62
  14. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Helluntailaisuus
    2
    62
  15. ~ Ajatuksia ~

♥ . Eilen oli yksi tänään vain yksi monista - Laulun kait siitäkin - mutta nyt en laula. . ♥ . https://www.youtube.com
    Rakkausrunot
    1
    62
  16. ~ Toivo ~

~~ ♥ Sinä olet syystuulissa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi Talven laduiksi lakeuksi
    Rakkausrunot
    1
    62
  17. ~ Entinen ~

~~ ♥ Jos kaikki muistoni ovat kyynelten jättämiä jälkiä niin mitä minä muistelisin muistelisin sinusta... ~~ ♥ Ezkim
    Rakkausrunot
    1
    62
  18. ~ Liberaali-ihme ~

Päivisin ovat yliopistojen ovet auki kirkkojen ovet ei Jumaluusoppia opiskelevalta odotetaan sinä olet ylioppilas Mutt
    Runot
    0
    62
  19. ~ Kolikko ~

~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si
    Rakkausrunot
    5
    62
  20. ~ 8-Pallo ~

~~O Sä sanot Laita enemmän kierrettä vaan Tasapokallako taivaaseen ? Tylsyyksien roviolle sä kyllä sillee meet meet, s
    Runot
    0
    62