otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Se ensimmäinen ~
~~ ♥ Sinun huulesi kuin aamunkaste niin puhdas, helmeilevä ja mansikan makuinen paljaat vaaleat rintasi, hymysi odotta064~ Varpunen jouluaamuna ~
~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel064~ A4 ~
~~ ♥ Taas tyhjä sivu ja uusi vuosi ja se tuijottaa minua ikäänkuin olisit minua varten Täytä minut, se sanoo tee minus264~ Keskellä ~
~~ ♥ Osta tyhjyys mitä jäljelle jää Sinä kuulet minua silti huulesi ei tavoita Hymysi, se raastaa sydämeni irti Kat064~ Piikkilankaa ~
### Joskus vain täytyy vaikka kuinka pelottaisi joskus vain täytyy juosta piikkilankoja päin sulkea silmät ja mennä164~ Etusivu ~
~♥♥~ Etusivu täyttyy uutisista joka kolmas pakolla hoitoon maailma on hyvin erilainen paikka laajuudesta ei tiedetä364~ Tänään ~
~♥♥~ Pikku paholaiset ne päässämme valssia tanssivat kuitenkaan eivät ne rytmissä pysyne aivan askel jo soljuvi vika264~ Stoikheo ~
~ ♥♥ ~ Kadulla kävelee vastaan toinen ihminen Vihollinen Selätä tai tule selätetyksi Kuumana hohkaa asfaltti on kesä163~ Kummetuksia ~
~~ Taputat poikaa olkapäälle olet pedofiili Sanot miehelle pidän sinusta olet homo Kehut naisen sääriä olet pervo S063~ Ennustusten itkumuuri
####### Vain kiviä, vain kiviä Missä on kaikki ? Se loisto, se temppeli Jumalamme Kuinka kauan vielä jatkuu käden mu663~ Näkymätön ~
~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s163Otakoppi: Kuka on kenenkin MAMU ?
Johdanto: . 5 Moos 10:17 "Sillä Herra, teidän Jumalanne, on jumalain Jumala ja herrain Herra, suuri, voimallinen ja pelj2463JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !
Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu2762Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S
S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"262~ Ajatuksia ~
♥ . Eilen oli yksi tänään vain yksi monista - Laulun kait siitäkin - mutta nyt en laula. . ♥ . https://www.youtube.com162~ Toivo ~
~~ ♥ Sinä olet syystuulissa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi Talven laduiksi lakeuksi162~ Entinen ~
~~ ♥ Jos kaikki muistoni ovat kyynelten jättämiä jälkiä niin mitä minä muistelisin muistelisin sinusta... ~~ ♥ Ezkim162~ Liberaali-ihme ~
Päivisin ovat yliopistojen ovet auki kirkkojen ovet ei Jumaluusoppia opiskelevalta odotetaan sinä olet ylioppilas Mutt062~ Kolikko ~
~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si562~ 8-Pallo ~
~~O Sä sanot Laita enemmän kierrettä vaan Tasapokallako taivaaseen ? Tylsyyksien roviolle sä kyllä sillee meet meet, s062