Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. Jumalan omaisuuskansa palaa diasporasta !

Aamos 9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa KAIKKIEN KANSAIN SEASSA, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvää
    Adventismi
    6
    85
  2. ~ Mies ~

~~ ♥ Mikä sinusta on tullut elämän pelko ajaa takaa Tiedätkö minne olet menossa vai pakenetko elämääsi Tyhjän takana
    Rakkausrunot
    0
    85
  3. ~ Aivoerektio ~

~~ ♥ Ihminen maan kamaralle luotu Etsii rakkautta kohdusta hautaan Etsii vaan ei löydä Kokee muttei voi koskettaa I
    Rakkausrunot
    0
    85
  4. ~ Kuolema ~

~♥♥~ Olen veitseni viiltoa tulevaisuudessa yhdellä riuhtaisulla sinä sen teit kastoit minut verelläsi kuoleman porti
    Rakkausrunot
    2
    85
  5. ~ Logosi on Jeesus ~

~ Alussa oli Sana Sana oli Jumalan tykönä Sana tuli lihaksi Asui keskellämme Me emme tunteneet häntä Kuka ? Kuka
    Runot
    3
    85
  6. ~ Aika ~

~~ ♥ Kun ihmisyys loppuu loppuu aika Aika, joka meille on annettu .. aika rakastaa Kun aika loppuu jää jäljelle rakka
    Rakkausrunot
    1
    84
  7. ~ A4 ~

~~ ♥ Taas tyhjä sivu ja uusi vuosi ja se tuijottaa minua ikäänkuin olisit minua varten Täytä minut, se sanoo tee minus
    Rakkausrunot
    2
    84
  8. ~ Piirtänyt ~

~~♥ Olen piirtänyt sinua kuljettanut sormeani kehosi ääriviivoja pitkin Kiertänyt hiuksiasi keräksi suudellut poskipäi
    Rakkausrunot
    0
    84
  9. ~ Kumma ~

~ Olla olematon kuitenkin läsnä näkymätön Tuulenvire Se kesähelteellä hellii poskipäitä kipristää pakkasella Saisiko
    Runot
    1
    84
  10. Kuinkas täällä luetaan ?

Johdanto: Onnea Veskulle 70v. Vesku laulaa Eino Leinon myötä, että " Meill' ukkoina jo syntyy sylilapset" ! Tästä sa
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    84
  11. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Helluntailaisuus
    2
    84
  12. ~ Uskoton elämä ~

~~ * Hän huusi, Syöttäkää ! Me emme voineet Me huusimme, Palaa takaisin ! Hän ei palannut... Hän eli elämänsä pait
    Runot
    0
    84
  13. ~ Ravistus ~

~~ # Se on kaaosta se kun tunne vie pimeään lamauttaa syvyyden kuiluihin pelkoihin pois pääsemättömiin Huuda, sinua ei
    Rakkausrunot
    2
    83
  14. ~ Minä Minä Minä ~

~~ ♥ Sinä sanot minä, minä minä sitä, minä tätä minulle sitä ja tätä Minulta puuttuu minä haluan ja minä huudan Rakas
    Rakkausrunot
    2
    83
  15. ~ Kolikko ~

~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si
    Rakkausrunot
    5
    83
  16. ~ Mulier Prudens ~

~~♥ Katsoessani sinuun näen ainutlaatuisen naisen, kuvaksi luodun Etsiessäni sinua ihaillessani, avaruuttasi
    Rakkausrunot
    0
    83
  17. ~ Liekki ~

~ ♥♥ ~ Tämä päiväkin olkoon elävä, näkymätön todiste hiljaisuudessa, kun aivoni ajattelevat kaiken aikaa sinua ~
    Rakkausrunot
    2
    83
  18. ~ Routainen grafitti ~

~~ ♥ Särkyneiden sydänten kadulla ihmisjoukossa vaihtuvat katseet Haavat veressä tyrehtyneet ikiarvet ajassa virtaav
    Rakkausrunot
    2
    82
  19. ~ Varpunen jouluaamuna ~

~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel
    Rakkausrunot
    0
    82
  20. ~ ebrius ~

~♥♥~ Kissa tömistelee linnut karjuvat puissa jossain höyhen jysähtää lattialle en ole maistanut mutta silti, varjon
    Rakkausrunot
    1
    82