otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Oikein ~
~♥♥~ Oikea sinua tässä käsivarsillasi sua suutelemassa kevään kukka rinnallani terälehtiin tatuoitu kaulallasi suude044- 244
~ Tulevaisuus ~
~~ ♥ Se on kaunis ja huomaavainen edustava ja ystävällinen ja vastaa kysyttäessä ... Kyllä rakas Jos haluat palv243~ Ajatuksia ~
~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä043~ Juomia ~
~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo143SUOMALAISTA RAAMATUN KÄÄNNÖSTÄ V.1548
Johanneksen evankeliumia: Joh 1:1 Algusa oli Sana/ Ja se Sana oli Jumalan tykene/ Ja Jumala oli se Sana/ Joh 1:2 Teme243Karismaattisuus...Epätervettäkö ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi u243~ Pimeän takaa ~
~~ ♥ Minä haluaisin olla verho huoneessasi että voisin valon taittaa ja tuoda sen säteen huoneesi pimeyteen Aukaista i042~ Kevääseen ~
~~ ♥ Elämä on resuinen pikaruokala martainen marraskuu lehdetön puu Räntäinen hiutale suutelee katukiviä kovaksi kulun0429. KÄSKY ! (2.0)
9 KÄSKY ! 2 Moos 20:16 "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi." ! ______________________ Jos Jeesus sanoo Luuk742- 042
~ Kaupungin valot ~
~~ ♥ Voi jos tänä päivänä tietäisimme Voi jos tänä päivänä näkisimme Mutta nyt se on meidän silmiltä salattu pimitett142~ Syksy ~
~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty041~ Kuolema ~
~~ ♥ Kuolema ei ole luonnollinen asia se on synnin seuraus Kuolema, missä on sinun pistimesi ? missä sinun otasi Se o041Otakoppi: Kaikuja
~ Kun menneisyys tulee tulevaisuuden edelle olen matkalla taaksepäin . Kaadu eteenpäin . Katseessasi on harhaa kaihissa041~ Vuoritimantti ~
~♥♥~ Sinä olet taiteilija sielu minä olen arki olkapää siinä sinä saat levätä ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=039~ Myrskytuuli ~
~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla139~ Muukalainen ~
~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon138~ Lahja ~
~♥♥~ Taivaan lapsi sylissäni vielä kapaloissa rakkaani ajatuksissani jo aikuinen nainen hymyilevät kasvot suutelevat038Otakoppi: Onko synnissä iankaikkista elämää ?
Vastaus: Ei ole ! . Synnissä ei ole iankaikkista elämää mutta Karitsan veressä on ! . Ilm 7:14 "Ja minä sanoin hänelle:3338