otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
831
Kommenttia
198
~ Kyyhky ~
~♥♥~ Oi Sinä, minun pieni kallion kätkemä kuinka olenkaan halunnut silittää siipiäsi suipponokkaasi rientää tuulen l051~ Erilaisia ihmisiä ~
~~¤ Toiset urheilee toiset penkkiurheilee Toiset laulaa lauluja toiset kuuntelee lauluja Toiset kirjoittaa kirjoja to051~ Vuoritimantti ~
~♥♥~ Sinä olet taiteilija sielu minä olen arki olkapää siinä sinä saat levätä ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=051SUOMALAISTA RAAMATUN KÄÄNNÖSTÄ V.1548
Johanneksen evankeliumia: Joh 1:1 Algusa oli Sana/ Ja se Sana oli Jumalan tykene/ Ja Jumala oli se Sana/ Joh 1:2 Teme251- 251
~ Ilotulite ~
~~ ♥ Olkaatten onnellisia kaik te joil rakkaus on tuokaatten esillen kaik ilot ja tulitteet riemuna taivaal ratketkaha150~ Ihminen ~
~~ ♥ Minulla on paljon naisia ne hymyilevät suloisesti minulle Niitä on kaupan kassoilla veikkauspisteissä, apteekeiss050~ Pikkujoulua ~
~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~050~ Ajatuksia ~
~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä050- 050
Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !
Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j950Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ?
Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tull5350~ Räppäri ~
~~ ♥ Kuis ois parempi Kävellä Herran huoneeseen lakki siististi kädessä mutta sydän niin kaukana Vai unohtaa lakki pä049~ Oikein ~
~♥♥~ Oikea sinua tässä käsivarsillasi sua suutelemassa kevään kukka rinnallani terälehtiin tatuoitu kaulallasi suude049~ Syksy ~
~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty048~ Juomia ~
~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo147~ Myrskytuuli ~
~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla147Otakoppi: Mielenkiintoinen kohta "on taivaassa" !
Johdanto: Jeesus puhuu: Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun047~ Kuolema ~
~~ ♥ Kuolema ei ole luonnollinen asia se on synnin seuraus Kuolema, missä on sinun pistimesi ? missä sinun otasi Se o046~ Muukalainen ~
~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon145