otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
843
Kommenttia
198
~ Reunalla ~
~ Horjuen käy askeleet tiedon rippeet verihaavoina iholla väärät valinnat ja suuri haaveiden kylmä sydän kehän reuna163~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)263~ Näkökulma ~
~~ ♥ Ikuisuus katsoo sinua suurilla pyöreillä silmillään Elämän matka lyhyt tai pitkä aivan sama Suurempi kokonaisuus162~ Ilman sinua ~
~♥♥~ Ilman sua en olis mitään en ehjä en täysi ilman sinua kenelle nauraisin kenelle itkuni itkisin suruni salatuim062~ Kaupungin valot ~
~~ ♥ Voi jos tänä päivänä tietäisimme Voi jos tänä päivänä näkisimme Mutta nyt se on meidän silmiltä salattu pimitett162Otakoppi: Mielenkiintoinen kohta "on taivaassa" !
Johdanto: Jeesus puhuu: Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun062otakoppi: Oletko sinä Hurskas ?
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus es4261~ Tulevaisuus ~
~~ ♥ Se on kaunis ja huomaavainen edustava ja ystävällinen ja vastaa kysyttäessä ... Kyllä rakas Jos haluat palv261~ Salaisuus ~
~ ♥ Kuvansa kadottanut Jumalallinen eläin Etsii taivasta varjoista maan Raiskattu minuus huutaa ihmisten jouk061~ Pikkujoulua ~
~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~061~ Suuntimet ~
~~ ♥ Rakkaudessa olen turvassa vaikka olen keskeneräinen Kuinka kukaan voisi tietää eheän jollei olisi hajotettu rikki061~ Paratiisi ~
~ Vastakappale ikään kuin vastaan kuin ruuvi ja mutteri Nainen ja Mies Yksin vailla kaksin yhdessä toisiaan vastaan k061~ Hattarataivas ~
~♥♥~ Toisen hattaran päällä istuu toinen hattara kunnes ne sulautuu ja katoaa auringon loisteessa on tullut rakkauden261~ Kaisla ~
~♥♥~ Kuin kaisla taipuu tuulessa ikävöiden sinun jokaista kosketustasi hentoa ääntäsi hiljaista suhinaa joka kantautu060Karismaattisuus...Epätervettäkö ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi u260~ Ilotulite ~
~~ ♥ Olkaatten onnellisia kaik te joil rakkaus on tuokaatten esillen kaik ilot ja tulitteet riemuna taivaal ratketkaha159~ Ajatuksia ~
~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä059- 259
Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !
Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j959Otakoppi: Kaikuja
~ Kun menneisyys tulee tulevaisuuden edelle olen matkalla taaksepäin . Kaadu eteenpäin . Katseessasi on harhaa kaihissa058