otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
849
Kommenttia
198
~ Tulevaisuus ~
~~ ♥ Se on kaunis ja huomaavainen edustava ja ystävällinen ja vastaa kysyttäessä ... Kyllä rakas Jos haluat palv267~ Keskellä ~
~~ ♥ Osta tyhjyys mitä jäljelle jää Sinä kuulet minua silti huulesi ei tavoita Hymysi, se raastaa sydämeni irti Kat067~ Näkymä ~
~♥♥~ Matkalla avaruuteen matkalla maailmankaikkeuteen matkalla rakkauteen Ja pysäkillä sinä, oikeankäden peukalo067~ Hattarataivas ~
~♥♥~ Toisen hattaran päällä istuu toinen hattara kunnes ne sulautuu ja katoaa auringon loisteessa on tullut rakkauden267~ Kevääseen ~
~~ ♥ Elämä on resuinen pikaruokala martainen marraskuu lehdetön puu Räntäinen hiutale suutelee katukiviä kovaksi kulun066~ Näkökulma ~
~~ ♥ Ikuisuus katsoo sinua suurilla pyöreillä silmillään Elämän matka lyhyt tai pitkä aivan sama Suurempi kokonaisuus166~ Sosiaalietuuksia ~
~~ Köyhyyden etu kukaan ei huoli kuin rakkaudesta Köyhyyden haitta kukaan ei huoli ~~ Esa Pakarinen - köyhä mä066~ Ihme ~
~~ ♥ Rakkaudesta rohtuneet huulet yhä etsivät arvoitusta Sydämet rikki revityt yhtyvät katseiden alla aseettomaan glad066~ Ilman sinua ~
~♥♥~ Ilman sua en olis mitään en ehjä en täysi ilman sinua kenelle nauraisin kenelle itkuni itkisin suruni salatuim066~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)266~ Ilotulite ~
~~ ♥ Olkaatten onnellisia kaik te joil rakkaus on tuokaatten esillen kaik ilot ja tulitteet riemuna taivaal ratketkaha165~ Ja niin on...
~~ ♥ Tilttaileeko koneesi Onko siinä viruksia kenties haittaohjelmia Palauta tehdasasetukset Lue Raamattua ! ~~ ♥065~ Pikkujoulua ~
~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~065~ Kuivuus ~
~~ Lämpimät huulet kutsuvat seksikaupan ovella Sinun napajääsi ei sinne ulotu ovelle Mies 50v vailla mitään astuu ov065~ Kummetuksia ~
~~ Taputat poikaa olkapäälle olet pedofiili Sanot miehelle pidän sinusta olet homo Kehut naisen sääriä olet pervo S065~ Juomia ~
~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo164- 264
~ 7 miljardia ~
~~ ♥ Mikä olen minä ihminen, että Sinä minua muistat ja mikä olet sinä sinä, joka minut unohdat Ja kuitenkin aina jälk264Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !
Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j964Otakoppi: Mielenkiintoinen kohta "on taivaassa" !
Johdanto: Jeesus puhuu: Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun064