Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. ~ Kyyhky ~

~♥♥~ Oi Sinä, minun pieni kallion kätkemä kuinka olenkaan halunnut silittää siipiäsi suipponokkaasi rientää tuulen l
    Rakkausrunot
    0
    51
  2. ~ Erilaisia ihmisiä ~

~~¤ Toiset urheilee toiset penkkiurheilee Toiset laulaa lauluja toiset kuuntelee lauluja Toiset kirjoittaa kirjoja to
    Runot
    0
    51
  3. ~ Vuoritimantti ~

~♥♥~ Sinä olet taiteilija sielu minä olen arki olkapää siinä sinä saat levätä ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=
    Runot
    0
    51
  4. SUOMALAISTA RAAMATUN KÄÄNNÖSTÄ V.1548

Johanneksen evankeliumia: Joh 1:1 Algusa oli Sana/ Ja se Sana oli Jumalan tykene/ Ja Jumala oli se Sana/ Joh 1:2 Teme
    Jeesus
    2
    51
  5. Ottakaa oppia...

Paljon huomioitavaa... http://areena.yle.fi/tv/1968841?ref=leiki-arp
    Adventismi
    2
    51
  6. ~ Ilotulite ~

~~ ♥ Olkaatten onnellisia kaik te joil rakkaus on tuokaatten esillen kaik ilot ja tulitteet riemuna taivaal ratketkaha
    Rakkausrunot
    1
    50
  7. ~ Ihminen ~

~~ ♥ Minulla on paljon naisia ne hymyilevät suloisesti minulle Niitä on kaupan kassoilla veikkauspisteissä, apteekeiss
    Rakkausrunot
    0
    50
  8. ~ Pikkujoulua ~

~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~
    Rakkausrunot
    0
    50
  9. ~ Ajatuksia ~

~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä
    Runot
    0
    50
  10. ~ Baabelin torni ~

. Mikä ilo se on olla taitolentäjä multaa suussaan .
    Runot
    0
    50
  11. Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !

Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j
    Adventismi
    9
    50
  12. Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ?

Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tull
    Adventismi
    53
    50
  13. ~ Räppäri ~

~~ ♥ Kuis ois parempi Kävellä Herran huoneeseen lakki siististi kädessä mutta sydän niin kaukana Vai unohtaa lakki pä
    Kirjallisuus
    0
    49
  14. ~ Oikein ~

~♥♥~ Oikea sinua tässä käsivarsillasi sua suutelemassa kevään kukka rinnallani terälehtiin tatuoitu kaulallasi suude
    Rakkausrunot
    0
    49
  15. ~ Syksy ~

~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty
    Rakkausrunot
    0
    48
  16. ~ Juomia ~

~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo
    Runot
    1
    47
  17. ~ Myrskytuuli ~

~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla
    Runot
    1
    47
  18. Otakoppi: Mielenkiintoinen kohta "on taivaassa" !

Johdanto: Jeesus puhuu: Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun
    Adventismi
    0
    47
  19. ~ Kuolema ~

~~ ♥ Kuolema ei ole luonnollinen asia se on synnin seuraus Kuolema, missä on sinun pistimesi ? missä sinun otasi Se o
    Kirjallisuus
    0
    46
  20. ~ Muukalainen ~

~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon
    Runot
    1
    45