~♥♥~
Pohjoisen tuulen
sen äänet mä kuulen
vaikka et näekään
minua nyt
olen hiljaa vierelläsi
mutta en ole yksin
olet vihollisen
piirittämä
sinut näkee hän
joka sanoo,
olen ystäväsi
mutta ei ole
olet avoimella
koston kentällä
ja suojapaikkasi on
minä
ole varovainen
kun astelet kohti,
meitä yhdessä
häiritsevät tuulet
yrittää hävittää
polkua, sotkea
mutta älä huolehdi
minä seison
rinnallasi, takanasi
kaikkialla
Olen läsnä
ja näen
kaiken
Sinun rakkaasi
aina
~♥♥~
http://www.youtube.com/watch?v=M8EzuOTWVOY
~ Kohti ~
6
70
Vastaukset
- Rakkaudesta runoiksi
Kiitos sinulle tästä runosta.
Täytyy sanoa että kosketti ja lohdutti..
jotain tuttua tässä oli..
ihana biisi valinta vielä..Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua
Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...
Biisi on kyllä minustakin hyvä...
Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...- Illan jatkoja..
Kopittelija007 kirjoitti:
Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua
Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...
Biisi on kyllä minustakin hyvä...
Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan. - kops1
Illan jatkoja.. kirjoitti:
Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan.ok
kops1 kirjoitti:
ok
Tuumailin tässä itsekseni, että
kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥
Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
kun minäkin nyt olen...
Tekis mieli lentää lankoja pitkin
sun syliin...
oot mun mielessä koko ajan...
Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥- kops1
Kopittelija007 kirjoitti:
Tuumailin tässä itsekseni, että
kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥
Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
kun minäkin nyt olen...
Tekis mieli lentää lankoja pitkin
sun syliin...
oot mun mielessä koko ajan...
Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥...tää tuntuu ihan että lähtee järki päästä... tai on kai se lähtenyt aikoja sitten
mutta että loputkin...mut jotenkin niin kokonaisvaltaista että ei niiku
sanat riitä kertomaan...kaikki tunnetilat on niin kuin ihan liipasimella...
suru, ilo, murhe, huoli.. kaikki
tää Ihan jotenkin käsittämätöntä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
