otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Kohti ~
~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet670~ Ilman sinua ~
~♥♥~ Ilman sua en olis mitään en ehjä en täysi ilman sinua kenelle nauraisin kenelle itkuni itkisin suruni salatuim070~ Myrskytuuli ~
~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla170~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)270~ 7 miljardia ~
~~ ♥ Mikä olen minä ihminen, että Sinä minua muistat ja mikä olet sinä sinä, joka minut unohdat Ja kuitenkin aina jälk270~ Näkymä ~
~♥♥~ Matkalla avaruuteen matkalla maailmankaikkeuteen matkalla rakkauteen Ja pysäkillä sinä, oikeankäden peukalo069~ Ja niin on...
~~ ♥ Tilttaileeko koneesi Onko siinä viruksia kenties haittaohjelmia Palauta tehdasasetukset Lue Raamattua ! ~~ ♥068~ Pikkujoulua ~
~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~068~ Suuntimet ~
~~ ♥ Rakkaudessa olen turvassa vaikka olen keskeneräinen Kuinka kukaan voisi tietää eheän jollei olisi hajotettu rikki067~ Kaisla ~
~♥♥~ Kuin kaisla taipuu tuulessa ikävöiden sinun jokaista kosketustasi hentoa ääntäsi hiljaista suhinaa joka kantautu067~ Syksy ~
~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty067Otakoppi: Kaikuja
~ Kun menneisyys tulee tulevaisuuden edelle olen matkalla taaksepäin . Kaadu eteenpäin . Katseessasi on harhaa kaihissa066~ Paratiisi ~
~ Vastakappale ikään kuin vastaan kuin ruuvi ja mutteri Nainen ja Mies Yksin vailla kaksin yhdessä toisiaan vastaan k066~ Erilaisia ihmisiä ~
~~¤ Toiset urheilee toiset penkkiurheilee Toiset laulaa lauluja toiset kuuntelee lauluja Toiset kirjoittaa kirjoja to066~ Ajatuksia ~
~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä065Karismaattisuus...Epätervettäkö ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi u265- 265
Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !
Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j965~ Muukalainen ~
~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon164~ Yhdeksi ~
~♥♥~ Ei ole helppoa kahden tulla yhdeksi Ei ole helppoa kun olet ihminen Luonto saattaa yhteen eläimet ja linnut henk063