Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Kohti ~

~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet
    Rakkausrunot
    6
    70
  2. ~ Ilman sinua ~

~♥♥~ Ilman sua en olis mitään en ehjä en täysi ilman sinua kenelle nauraisin kenelle itkuni itkisin suruni salatuim
    Runot
    0
    70
  3. ~ Myrskytuuli ~

~♥♥~ Ennen nukuin yöt kun ei ollut mitään ajateltavaa Nyt usein herään ja valvon ajatukseni kieppuu kuin raviradalla
    Runot
    1
    70
  4. ~ Aforismi ~

~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)
    Runot
    2
    70
  5. ~ 7 miljardia ~

~~ ♥ Mikä olen minä ihminen, että Sinä minua muistat ja mikä olet sinä sinä, joka minut unohdat Ja kuitenkin aina jälk
    Rakkausrunot
    2
    70
  6. ~ Näkymä ~

~♥♥~ Matkalla avaruuteen matkalla maailmankaikkeuteen matkalla rakkauteen Ja pysäkillä sinä, oikeankäden peukalo
    Rakkausrunot
    0
    69
  7. ~ Ja niin on...

~~ ♥ Tilttaileeko koneesi Onko siinä viruksia kenties haittaohjelmia Palauta tehdasasetukset Lue Raamattua ! ~~ ♥
    Rakkausrunot
    0
    68
  8. ~ Pikkujoulua ~

~~ ♥ Sinä et ymmärtänyt minua olin kännijulio ja sanoin minä tahto räkästä sinua Miksi... et ymmärtänyt minua ~~
    Rakkausrunot
    0
    68
  9. ~ Suuntimet ~

~~ ♥ Rakkaudessa olen turvassa vaikka olen keskeneräinen Kuinka kukaan voisi tietää eheän jollei olisi hajotettu rikki
    Rakkausrunot
    0
    67
  10. ~ Kaisla ~

~♥♥~ Kuin kaisla taipuu tuulessa ikävöiden sinun jokaista kosketustasi hentoa ääntäsi hiljaista suhinaa joka kantautu
    Rakkausrunot
    0
    67
  11. ~ Syksy ~

~~ Vessan seinässä lukee mitä naisista kunhan on kaljaa Pöydässä tuumaa nainen mitä miehistä kunhan on kaljaa Kerätty
    Rakkausrunot
    0
    67
  12. Otakoppi: Kaikuja

~ Kun menneisyys tulee tulevaisuuden edelle olen matkalla taaksepäin . Kaadu eteenpäin . Katseessasi on harhaa kaihissa
    Runot
    0
    66
  13. ~ Paratiisi ~

~ Vastakappale ikään kuin vastaan kuin ruuvi ja mutteri Nainen ja Mies Yksin vailla kaksin yhdessä toisiaan vastaan k
    Runot
    0
    66
  14. ~ Erilaisia ihmisiä ~

~~¤ Toiset urheilee toiset penkkiurheilee Toiset laulaa lauluja toiset kuuntelee lauluja Toiset kirjoittaa kirjoja to
    Runot
    0
    66
  15. ~ Ajatuksia ~

~♥♥~ Missä on paljon sanoja siinä tyhmä äänessä toisaalta hiljaisuus ei tee ketään sen viisaammaksi Yksinäisyydessä
    Runot
    0
    65
  16. Karismaattisuus...Epätervettäkö ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi u
    Adventismi
    2
    65
  17. Ottakaa oppia...

Paljon huomioitavaa... http://areena.yle.fi/tv/1968841?ref=leiki-arp
    Adventismi
    2
    65
  18. Otakoppi: Pyhä kolminaisuus !

Hebr 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; j
    Adventismi
    9
    65
  19. ~ Muukalainen ~

~~ Pudistan pölyt jaloistani ei toivottu kantabaarin pikkujoulun Vielä vuosia sitten ei tätä uskonut ois kun ei uskon
    Runot
    1
    64
  20. ~ Yhdeksi ~

~♥♥~ Ei ole helppoa kahden tulla yhdeksi Ei ole helppoa kun olet ihminen Luonto saattaa yhteen eläimet ja linnut henk
    Rakkausrunot
    0
    63