Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anselmus83
profiilit
anselmus83
anselmus83
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla oli rosentit miehet 60% ja naiset 80%. Oli ihan hauska kokeilla miten se toimii :-)
02.02.2009 19:50
Ihmisillä on hyvin paljon kapasiteettia. Sen suuntaaminen vaihtelee huomattavasti. Tunteetttomia ei tosiaan ole olemassa. Itselläni paljon vaikeuksia tulkita omia tunteitani. Tunneäly silti erinomainen. Kylmempi ihminen voi hahmottaa tunteiden logiikan monesti jopa paremmin kuin tunteellinen. Siitä päästäänkin sitten jo manipulaatioon... Itse olen sitä mieltä että naisten ja miesten älykkyyttä ja ajatuksenjuoksua voidaan verrata keskenään. Kysymys huomattavan paljon yksilöistä... Monilta osin se on hyvin samanlaista. Pesäeron tekeminen naisen ja miehen välille kuulostaa siksi vähän hassulle. Keskustelunaloituksesi yleistykset ovat hyvin kärjistettyjä, joka lienee ollut tarkoituksesikin. Muuten tuskin koko viestiketju ei olisi saanut suosiota. Kannattaa ehkä silti kiinnittää huomiota enemmän yksilöihin kuin massaan. Viestiketju osaltasi kokonaisuutena vaikuttaa vähän ristiriitaiselta... Lieneekö syynä heikko ulosanti vai kärjistyksen tuottama illuusio..? Ehkä älykkyys oli itseltäni hieman väärä sanavalinta. Kyse ehkä enemmänkin viisaudesta.
"Siihen miten tunnemme ja otamme vastaan asiat vaikuttaa kaikki eletyssä elämässämme."
Totta. On silti hyvä taito osata ajatella asioita objektiivisesti. Moni ihminen ei koko elämänsä aikana pysähdy miettimään kysymystä miksi... Heille on usein ominaista muiden halveksinta koska eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan. Hyvä esimerkki on keskustelu uskovaisen ja tiedemiehen välillä. Se on hedelmätöntä...
24.03.2008 15:59
Moikka. Mielenkiintoisia näkemyksiä kaikenkaikkiaan. Voisin melkein jopa heittää pienen haasteen ilmaan. Jokaisen mielipiteisiin vaikuttavat pitkälti hänen aiemmat kokemuksensa. Täällä heitetään ilmaan "faktoja" ja puhtaita mielipiteitä. On totta että keskimäärin naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia kuin miehet. Keskustelet tietynlaisen provokaation avulla. Tekee huomattavasti helpommaksi näyttää olevansa ylempänä kuin joku toinen jos säilyttää malttinsa. Se ei liene kuitenkaan merkki älykkyydestä. Kannattaisi muistaa että "totuuksia" harvemmin on olemassa. Jos olet mielestäsi saanut varman vastauksen niin jossain meni pieleen. Asioihin on aina monta näkökulmaa ja poikkeusta. Oikeita vastauksia on useita yhtaikaa. Kysymykseen löytyy aina vastaukseksi kysymys joka johtaa uuteen kysymykseen jne... Jos sen ymmärtää, päästää kangistuneista mielipiteistään irti ja hyväksyy kaikkialla näkyvän kysymysmerkin, voi olla itseensä tyytyväinen. Tietysti joihinkin asioihin täytyy voida luottaa jotta elämä olisi mielekästä. On oltava sääntöjä kuten tiede. Tieteen kehittymisen kannalta on kuitenkin välttämätöntä että se kyseenalaistetaan. Järkyttävää niille jotka ottavat auktoriteetin totuutena eikä totuutta auktoriteettina. No mutta mitäs minä tietäisin. Minulla on lukihäiriö ;-)
Ps. Oli pakko kuitata tohon loppuun ku opetit tuossa kielioppia... :-)
24.03.2008 15:03
... sanooko noin suoraan. Itse suosisin hieman hienovaraisempaa lähestymistapaa. Jos kyseessä on enemmän järki- kuin tunneihminen, voi ahdistus muodostua tosiasiaksi. Siinä voi käydä niin et vaikka se tykkäis susta, toi lausahdus on liian voimakas. Ei tohon kysymykseen oo yksiselitteistä vastausta. Kaikki tai ei mitään :-) Toivotan onnea kävi miten kävi!!!
19.03.2008 15:51
Kumppanisi ei todnäk edes tiedä sanoneensa mitään loukkaavaa. Ei ymmärtänyt menevänsä herkälle alueelle. Jos ymmärsi niin hän on idiootti :-) Varmasti hän ei vain "tyydy" sinuun ainakaan tuon asian takia. Oma mieli tekee niin herkästi tepposet. Tota vois verrata vaikka siihen, että mun seuralainen kehuis jonkun miehen lihaksia (itse olen aika kevytrakenteinen). Ajattelisin sen takia et nyt se vaan "tyytyy" muhun. Sama asia. Eikö..? Se mitä jollain muulla on ei oo millään tavalla sulta pois. Kukaan meistä ei oo täydellinen. Kundi tykkää susta ja haluu olla sun kanssa. Seksikkyys ei meinaan ole synonyymi isoille rinnoille ;-)
Hölmöltä tuntuu näin sanoa kun tiedän et ei siitä kuitenkaan oo apua. Älä ajattele olevas kompromissi vaan etuoikeus. Varmasti monella tytöllä on isommat rinnat ja useat pojat niitä katselee. Mitä sitten? Varmasti monella miehellä on enemmän lihaksia ja paremmat raamit ku mulla. Mitä sitten? Ollaan sellasia ku ollaan ja niillä mennään :-)
05.03.2008 19:04
Tuo kumppanin valinta on monimutkainen juttu. Kaikki mitä kirjoitan perustuu omaan (miehen)subjektiiviseen käsitykseen asiasta, joten provosoituminen on turhaa. Ulkonäköön kiinitetään ensiksi huomiota PISTE! Tässä vaiheessa on mahdotonta muusta tietääkään. Silloin syntyy käsitys siitä, onko toisesta kumppaniksi vai pelkästään ystäväksi (onko viehättävä vai ei). "Normaalin" ulkokuoren omaava nainen koetaan usein helpommin lähestyttäväksi kuin superkaunis. Jos nainen on koettu jollakin tavalla viehättäväksi ja on miehen mielestä vieläpä mukava, alkaa nainen näyttää haluttavammalta ja seksikkäämmältä. Jos nainen ns. "ihannenainen" mutta täysin sisällötön lahopää, alkaa naisen kauneus muuttua miehen silmissä toiseen suuntaan. Nainen ei enää näytäkään niin hyvältä.
Rintoja suurentamalla voi varmasti parantaa urakehitystään, mutta saattaa huonolla tuurilla tehdä itsestään vaikeammin lähestyttävän/ alkaa kerätä lähelleen miehiä jotka haluavat pelkästään sänkyyn. Hyvin harva omassa ystäväpiirissäni ihannoi isoista rinnoista. Nekin jotka ihannoivat, tekevät sen lähinnä fantasian tasolla. Jos kaikki loksataa kohdalleen, rinnat näyttävät hyvältä olivatpa ne minkäkokoiset tahansa. Ovatpa yksinoikeudella miehen... Satunnaisissa säädöissä toinen on vain seksilelu, jolloin tilanne ehkä vähän eri. Ja makuja on monia. Luulen silti suurimman osan toimivan kuvailemallani tavalla. Ja mielestäni seksikkäimmät naiset ovat hyväksyneet ominaisuutensa ja ovat sinut itsensä kanssa. Sen huomaa jo kaukaa :-)
05.03.2008 15:55
käyppä lukemassa niiden arvostelut osoitteessa www.freddyandeddy.com. Se Cone ei muuten ole lelon tuote...
03.03.2008 14:25
1 / 1