Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kissu50
profiilit
kissu50
kissu50
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla viikon käytössä. Olin niin tuskainen kirvelystä ja kutinasta. Mutta nyt oireet on helpottunut. Mutta päänsärky ja väsyttää. Kolmen viikon päästä uudelleen gynelle kontrolliin. Hirveästi lukee haittavaikutuksia, mutta päätin kestää nämä 3 viikkoa ainakin.
20.09.2022 08:27
Voi+jukra.+Sakemannilla+menee+vettä+aivan+tolkuttomasti+ja+pissaaminen+tietysti+sen+mukaista.++Veden+saantia+en+ole+rajoittanut,+en+ole+uskaltanut.+Ajattelin+sen+vaikuttavan+jotenkin+munuaisten+toimintaan,.+Annoksia+pienennetään+jo+ja+toivottavasti+tuo+kakan+syöminenkin+loppuu+kun+lääkkeet+loppuu.+HUH
16.11.2019 06:37
Minkä merkkinen trimmerisi on? Itse olen myös haeskellut netistä, mutten tiedä mikä olis käyttökelpoinen.
27.08.2015 15:54
Kiitos rauhoittavasta viestistä,kyllä se tulee vielä varmaankin pestyä,kun tilanne taas kerran vaatii,huviksen tuota ei kyllä tuu pestyä.Muuten hyvä viipurin koira,mutta joitain asioita se miettii hartaasti ja pitkään,ei oo selvillä onko snautseria vai irlistä,mutta itteppäinen on.
16.11.2009 10:20
Niin ,viipurin löytökoira,isohko,on kyseessä,en ole pessyt kuin silloin taloon tullessa.Varmaan oli pesu pitkän matkan jälkeen kamala kokemus.Kyllä taidan pistää vävypojan asialle,kun tulee eteen taas sontakasa,missä täytyy pyöriä.Nyt on haju jo parempi,vaikka en saanu koissulia pesulle,veti itsensä valjaista läpi,joten apuvoimia,tarvitaan.VOIMAAkoiralla kuin pienessä kylässä.Nyt vaan nypitään ja harjataan.
09.11.2009 11:17
Kiitos vastauksista,en olisi itse kyllä osannut hakea näitä "juttuja"
17.07.2008 17:23
Nyt on neiti ollut minulla runsaan kuukauden,Viipurista tuli Olgan koiratarhalta,isohko ei mikään kaunotar,mutta mitä ihanin luonne.150e.HYvin ottavat nää koira ihmiset asiakseen ja auttavat.Apulan sivuilta löytyy kaikenlaista.Meillä on nyt kaikki rokotukset ja loishäädöt tehty,ne tuli maksamaan 130e,menin yksityiselle kun piti pian saada nää rokotukset.Hyvää jatkoa....
01.02.2008 16:32
kiitos kaikista neuvoista vielä kerran,viipurin tyttö kävelee kuin näyttelykoira(hm)jotka olette viipurin koirista kiinnostuneita,lukekaa viimeiset viipurinkoira uutiset,sain tytön itselleni 3 päivää aikaisemmin ennenkun tämä olgan koti meni.kyllä venla sai minulta pusun kun selvisi hengissä.
13.01.2008 19:19
suloisia neuvoja kaikki,kiitos
11.01.2008 16:04
tätä olen myös miettinyt,naisena,mihin se mielenkiinto lopahtaa,mulla o ollut 5v kaveri oli täällä 2viikkoo,seksi oli jees 2 krt,sitten tuli pasianssi,ajattelin,mene kämpilles pelaa,jutun aiheet vaan loppu,kaveri nuorempi kuin minä,otti itsetunnolle,joten kuitenkin elämä jatkuu,ehkä
11.01.2008 14:29
Viipurin tyttö sai pienemmän,pannaan,vaihdettiin.Tekee juuri niin,että peruuttaa itsensä pois,Mutta eiköhän opita,Ihana koira muuten
11.01.2008 12:15
hei ei kannata,oli se kivaa aikansa,sitten tuli mustasukkasuua ja avioero
06.01.2008 05:21
1 / 1