Mikä olisi kevyt sähköinen ruohotrimmeri naisihmiselle, ehdottakaa merkkiä ja mallia!
Mielellään hyvinkin tehokas.
Ehdottakaa kevyttä sähkötrimmeriä leidille!
8
162
Vastaukset
- turhavaiva
Oot sen verran laiska, että et jaksa ettiä itse joten turha on sun trimmailla mitään.
- Sahkotrimmeriavailla
^^ uskomatonta ilkeilyä ja hyökkäystä nimim. turhavaivalta. Toivottavasti aurinko paistaa sinunkin risukasaan joskus.
- Bosch18V
Minä olen suunnitellut hankkivani seuraavaksi jonkun kestävän akkukäyttöisen trimmerin. Sähköjohtojen kanssa on aina hankalaa, kun niitä pitää levitellä ja keräillä pitkin pihoja. Akkukoneella pääsee kauemmaksikin. Ja akullisella leikkaa aika pitkään ennen uutta latausta.
- leidille
Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.
leidille kirjoitti:
Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.
Minkä merkkinen trimmerisi on? Itse olen myös haeskellut netistä, mutten tiedä mikä olis käyttökelpoinen.
- Tarhurisi
Sheivaamiseen on parempikin laitteita, kuin trimmeri, vai onko pöheikkö päässyt TOSI pahaan kuntoon?!
- Senior
Ilkeily näköjään jatkuu ! HÄVETKÄÄ !!!!!
Pojalla akkukäyttöinen Boshi, sanoi että akkua saa olla alvariinsa varaamassa.
Tässä yksi merkki Stihl josta näyttää olevan kaksi eri mallia
Ikävä kyllä laturin ja akun joutuu ostaan erikeen, mtta josta on akun tehovalintoja.
http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/Ruohotrimmerit-ja-raivaussahat/01612/Akkukäyttöiset-trimmerit.aspx
On myös Makitaa ym. - Seniorr
Menisikö nyt suoraan
http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/0200/Ruohotrimmerit-ja-raivaussahat.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061