Mikä olisi kevyt sähköinen ruohotrimmeri naisihmiselle, ehdottakaa merkkiä ja mallia!
Mielellään hyvinkin tehokas.
Ehdottakaa kevyttä sähkötrimmeriä leidille!
8
87
Vastaukset
- turhavaiva
Oot sen verran laiska, että et jaksa ettiä itse joten turha on sun trimmailla mitään.
- Sahkotrimmeriavailla
^^ uskomatonta ilkeilyä ja hyökkäystä nimim. turhavaivalta. Toivottavasti aurinko paistaa sinunkin risukasaan joskus.
- Bosch18V
Minä olen suunnitellut hankkivani seuraavaksi jonkun kestävän akkukäyttöisen trimmerin. Sähköjohtojen kanssa on aina hankalaa, kun niitä pitää levitellä ja keräillä pitkin pihoja. Akkukoneella pääsee kauemmaksikin. Ja akullisella leikkaa aika pitkään ennen uutta latausta.
- leidille
Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.
leidille kirjoitti:
Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.
Minkä merkkinen trimmerisi on? Itse olen myös haeskellut netistä, mutten tiedä mikä olis käyttökelpoinen.
- Tarhurisi
Sheivaamiseen on parempikin laitteita, kuin trimmeri, vai onko pöheikkö päässyt TOSI pahaan kuntoon?!
- Senior
Ilkeily näköjään jatkuu ! HÄVETKÄÄ !!!!!
Pojalla akkukäyttöinen Boshi, sanoi että akkua saa olla alvariinsa varaamassa.
Tässä yksi merkki Stihl josta näyttää olevan kaksi eri mallia
Ikävä kyllä laturin ja akun joutuu ostaan erikeen, mtta josta on akun tehovalintoja.
http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/Ruohotrimmerit-ja-raivaussahat/01612/Akkukäyttöiset-trimmerit.aspx
On myös Makitaa ym. - Seniorr
Menisikö nyt suoraan
http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/0200/Ruohotrimmerit-ja-raivaussahat.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663035
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251564Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021