Tietääkö kukaan paljonko siellä maksaa keskimäärin koirat? :)
Onko kellään kokemuksia löytöeläinkodista hankituista koirista?
Kertokaa onko sopeutunu hyvin kotiin ym...kaikenlainen tieto tervetullutta.
Löytöeläinkodin koirat.
3
319
Vastaukset
Nyt on neiti ollut minulla runsaan kuukauden,Viipurista tuli Olgan koiratarhalta,isohko ei mikään kaunotar,mutta mitä ihanin luonne.150e.HYvin ottavat nää koira ihmiset asiakseen ja auttavat.Apulan sivuilta löytyy kaikenlaista.Meillä on nyt kaikki rokotukset ja loishäädöt tehty,ne tuli maksamaan 130e,menin yksityiselle kun piti pian saada nää rokotukset.Hyvää jatkoa....
- Suomestakin
Löytöeläinkodeissa on Suomessakin koiria,jotka etsivät uutta kotia.Miksi mennä merta edemmäs kalaan.Jokainen tehköön tahtonsa mukaan kuitenkin.
- ja vaikka
niitä suomestakin löytyy niin silti muualta saattaa löytyä just se oikea itselleen.
Meit on moneen junaan, onneksi. Raahataanhan sitä rotukoiriakin ulkomailta, jättäis sinne vaan kun saahan niitä Suomestakin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997