luckyloser

luckyloser profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Moro olen olen reissussa viihtyvä nuori mies simosta ja nyt päätin laittaa kuvia tänne aikuisten irc;iin kun on muotia nykyään eikä sitä tiedä vaikka täältä jotain löytys... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 18v sitten
1 aloitusta · 2 kommenttia
hulluja tuommoset itse poltan ja ehkä joskus lopetan mutta että tuommonen laki suistaa valtion pahempaan lamaan kun se tupakka vero on vaan pieni osa siitä mitä valtio menettää. mutta aloin tässä miettimään että eikö eduskunta yms ole töissä suomen valtiolla ja jos meinaavat tämmösen lain runnoa läpi niin se on heidän työnantajan etua vastaan ja siitä voisi minusta seurata irtisanominen. mutta toisaalta mehän olemme suomen kansa eli valtio silloin kansa on esimies asemassa päättäjiin nähden ja kun he eivät kuuntele esimiehiään siitä pitäisi seurata irtisanominen, näi ainakin minulle käy ja varmaan suurimmalle osalle muistakin suomalaisista ja sit tuli mieleen et voitas lomauttaa ne arkadianmäen pukumiehet niin valtiolla ois sit vara pitää oikeita työntekijöitä jotka saavat jotain aikaan. lisäksi minun mielestäni pitäisi mennä tulos palkkaus järjestelmään eli jos tulosta ei tule ei tule rahaakaa, sitten katottaisiin et mitä lupaavat vaalien alla sit sinne vois tulla semmosia ihmisiä jotka oikeesti tekevät jotain hyvää.