Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

32

1. Miten saa HP Pavilionin käynnistymään dvd-asemalta

HP Pavilion 17 Notebook 64 bit win 8.1 ei suostu käynnistymään dvd-asemalta vaikka se on biosissa määritetty ensimmäisek
    Kannettavat
    6
    216
  2. Iltasanomien viseot eivät näy

Iltasanomien videot eivät toistu Firefoxin selaimella, vaikka olen väliaikaisesti sulkenut kaikki tietoturvaohjelmani. M
    Yleistä internetistä
    0
    151
  3. Iltasanomien videot ei näy

Iltasanomien videot ei näy vaikka olen väliaikaisesti sammuttanut Avastin virustorjunnan ja Adblock Plussan käytöstä. Mi
    Yleistä internetistä
    1
    97
  4. Pienoiskokoisia rakennuksia. Esim eduskuntatalo

Kävin joskus 70 ja 80 lukujen vaihteessa jossainpäin itäsuomea ja siellä oli muistaakseni jonkin retkeilyalueen kupeessa
    Pienoismallit
    5
    258
  5. Windows Media Playerin Rajoitus?

Onko Windowsin media playerissä jokin rajoitus kuinka monta kappaletta voi pistää soittolistaan?
    2
    45
  6. Internet Explorer9, Windows 7 ja gmail ActiveX-virhe

Kun yrittää kirjautua GMailiin tulee virheilmoitus, löysin ohjeet googlelta, mahtaako toimia myös Windows 7:ssa Active
    Verkkoselaimet
    0
    193
  7. Acer Aspire E300, Onko tietoa?

Sain aikoinani veljeltäni kyseisen koneen, hän sanoi sen toimineen epävakaasti alusta asti. Minulla kone on ollut sivuss
    Yleistä tietokoneista
    7
    129
  8. Muistien tunnistus?

Miten kun toisissa myynti ilmoituksissa mainitaan lopussa ECC tai NON ECC, tarkoittaako kyseinen pariteetin tarkistusta?
    Yleistä tietokoneista
    2
    162
  9. yhteysnopeus

Onko olemassa jotain ohjelmaa joka näyttäisi reaaliaikaisesti yhteysnopeuden?
    Verkkoselaimet
    1
    424
  10. Kiukuttaa luukuttaa

Olen taistellut luukun sähköpostiohjelman kanssa kauan. Ensin vaimon ja sitten oman osoitteeni kanssa, roskapostin suhte
    Sähköposti
    1
    173
  11. Taitaa olla kalastelusivu?

Käsiini tuli ns. kloonikone jossa oli ongelmana ollut alunperin, ettei siihen voinut asentaa XP:n sp2:sta. Jos sen teki
    Yleistä tietokoneista
    6
    271