harri.pulkkinen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
32
Miten saa HP Pavilionin käynnistymään dvd-asemalta
HP Pavilion 17 Notebook 64 bit win 8.1 ei suostu käynnistymään dvd-asemalta vaikka se on biosissa määritetty ensimmäisek6216Iltasanomien viseot eivät näy
Iltasanomien videot eivät toistu Firefoxin selaimella, vaikka olen väliaikaisesti sulkenut kaikki tietoturvaohjelmani. M0151Iltasanomien videot ei näy
Iltasanomien videot ei näy vaikka olen väliaikaisesti sammuttanut Avastin virustorjunnan ja Adblock Plussan käytöstä. Mi197Pienoiskokoisia rakennuksia. Esim eduskuntatalo
Kävin joskus 70 ja 80 lukujen vaihteessa jossainpäin itäsuomea ja siellä oli muistaakseni jonkin retkeilyalueen kupeessa5258Windows Media Playerin Rajoitus?
Onko Windowsin media playerissä jokin rajoitus kuinka monta kappaletta voi pistää soittolistaan?245Internet Explorer9, Windows 7 ja gmail ActiveX-virhe
Kun yrittää kirjautua GMailiin tulee virheilmoitus, löysin ohjeet googlelta, mahtaako toimia myös Windows 7:ssa Active0193Acer Aspire E300, Onko tietoa?
Sain aikoinani veljeltäni kyseisen koneen, hän sanoi sen toimineen epävakaasti alusta asti. Minulla kone on ollut sivuss7129Muistien tunnistus?
Miten kun toisissa myynti ilmoituksissa mainitaan lopussa ECC tai NON ECC, tarkoittaako kyseinen pariteetin tarkistusta?2162yhteysnopeus
Onko olemassa jotain ohjelmaa joka näyttäisi reaaliaikaisesti yhteysnopeuden?1424Kiukuttaa luukuttaa
Olen taistellut luukun sähköpostiohjelman kanssa kauan. Ensin vaimon ja sitten oman osoitteeni kanssa, roskapostin suhte1173Taitaa olla kalastelusivu?
Käsiini tuli ns. kloonikone jossa oli ongelmana ollut alunperin, ettei siihen voinut asentaa XP:n sp2:sta. Jos sen teki6271