Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
erkki.palomaki
profiilit
erkki.palomaki
erkki.palomaki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinäpä oli pari asiallista ja asiantuntevaa kirjoitusta. Kiitos niistä! Itse olen tällä hetkellä tämmöinen "mokkulan" käyttäjä. Nopeus on tuo 384. Kyllä sillä pärjäilee aika mukavasti varsinkin näin aamuisin. Mutta illat ovat joskus tukkoisia. Nopeus putoaa välillä kiduttavan hitaaksi. Lisäksi nuo yhteyden katkeamiset kesken kaiken harmittavat. Operaattorikaan ei tähän ole oikein kunnon vastausta ananut. Ilmeiaeti prioriteetistä johtuen, jokin aikaraja ylittyy ja heittävät ulos. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan.
17.01.2008 06:24
Noissa peittoalueissa kannattaa olla tarkkana. Netin kartat näyttävät jotain, mutta totuus on toisenlainen. Kokeile ensin jos ei heti toimi palauta laitteet. Älä usko mihinkään yhtiöiden selvitys- ja suuntausjuttuihin. Sitä kestää odottaa. Kokeile suosista seuraavaa toimittaja. Itse onnistuin saamaan kohtuullisen yhteyden toisella kertaa.
16.01.2008 06:25
Ostin ensin ELISA:n, mutta eipä kuulunut kunnolla, vaikka oli kartan mukaan G3 kuuluvuusalueella. No sitten vihdoin Soneraan. Toimii paremmin, mutta iltaisin heittelee välillä ulos. Sonera selvittää. Muuten nopeus siedettävä, mutta liikkuva kuva ei näillä nopeuksilla kummoinen. Pysähtyilee. Kysymys? Onko muilla ollut samoja ongelmia Soneran liittymällä.
15.01.2008 06:13
1 / 1