Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

  1. No munhan se oli.
    Tarina on muuten totta! Sen verran voi mennä vikaan totuudesta, että en ole ihan varma tulinko töistä silloin vai hyppäsinkö kyytiin jostain matkan varrelta. Mehevä muisto tämäkin matkan varrelta :)
  2. töitä teen...!
  3. toisillemme.