Miksi työkaverini ei tykkää siitä että tulen aikaisemmin häntä töihin?? Ihmettelen...
Olen ollut todella väsynyt pitkän aikaa ja tullut töihin liukuman viimeisillä minuuteilla ja nyt
olen piristynyt ja olo on hyvä, eli pääsen hyvin sängystä ylös ja töihin mutta työkaverini ei siitä tykkää.
Nyt on alkanut ihan jännittää mennä aikasin töihin että mitä ivailua ja ihme käytöstä tulee pitkin päivää.
Minulla on kyllä omat teoriani tästä mutta haluaisin kuulla mitä muut tämmöisestä ajattelevat.
Onhan se väärin että pitää miettiä viittiikö mennä aikaisin ja ajoissa töihin pilaamaan päivänsä.
Mitenhän voisin toimia järkevästi tällaisessa tilanteessa etten hermostu tuollaiseen käytökseen?
Menen tietenkin samaan tapan töihin mutta riski hyvästä päivästä on iso...
Ymmällä tästä...
5
210
Vastaukset
sitä työkaverilta itteltään?
Saisit varmaan siltä oikeemman vastauksen kun näistä meidän arpajaisista.
No arvon kuitenkin, ehkä se haluaa rauhassa palstailla duunin koneella aamuisin ;)- Kirjoittaja
Se olikin mielessäni mutta jos kysyn niin hän kieltää sen...kuka nyt tuollaista myöntäisi.
Mutta kiitos vastauksesta :)
seuraavanlainen (arvottu tämäkin kait :D) Työtoverisi on olettanut olevansa työnantajan silmissä ns tunnollisempi työntekijä aloittaessaan työt ennen sinua ja nyt hän kokee sinut uhkaksi kuvitellulle asemalleen. Onko työpaikallanne mahdollisesti leijumassa lomautuksen, irtisanomisten tai supistamisten uhkaa?
- Kirjoittaja
Kiitos sinullekkin vastauksesta.
Tätä itsekkin ajattelin, halusin tukea päätelmiini ja uskon sen olevan oikea myös...tänään muuten sama juttu, huomaan sen vaikka yrittää piilotella sitä ja "kostoa" voin vain odotella:) Oikeesti
Lapsellista vanhemmallata työntekijältä, nämä ei ole ensimmäisiä kertoja, siksi tiedän mitä odottaa. Kirjoittaja kirjoitti:
Kiitos sinullekkin vastauksesta.
Tätä itsekkin ajattelin, halusin tukea päätelmiini ja uskon sen olevan oikea myös...tänään muuten sama juttu, huomaan sen vaikka yrittää piilotella sitä ja "kostoa" voin vain odotella:) Oikeesti
Lapsellista vanhemmallata työntekijältä, nämä ei ole ensimmäisiä kertoja, siksi tiedän mitä odottaa.että miksi sun tai sun työtoverin pitäisi mennä aikaisemmin töihin kuin tarpeen on ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337407- 434433
- 294070
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893519- 132623
- 302525
- 442222
- 302181
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise371416