luotolase

hulluus on äärettömästi kiinnostavampaa kuin älykkyys, äärettömästi syvällisempää.
älykkyydellä on rajansa,
hulluudella ei minkäänlaisia.
(claude chabrol)
pieni, pyöreä, itsepäinen. that's me.
kuudenkympin ja kuoleman välissä.
SEITSEMÄN KUOLEMANSYNTIÄ (try to remember when you chat)
SEVEN DEADLY SINS
kateus
ylensyönti
ahneus
himo
ylpeys
laiskuus
viha
Envy = the desire to have an item or experience that someone else possesses
Gluttony = excessive ongoing consumption of food or drink
Greed or Avarice = an excessive pursuit of material possessions
Lust = an uncontrollable passion or longing, especially for sexual desires
Pride = excessive view of one's self without regard to others.
Sloth = excessive laziness or the failure to act and utilize one’s talents
Wrath = uncontrollable feelings of anger and hate towards another person
**********https://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus#Rajoitukset**********
sananvapauden rajoitukset kannattaa jokaisen chattailijan käydä lukemassa, ennen kuin sanoo kenestäkään yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sp: [email protected]
ANTI.AGElle TIEDOKSI:
Reskontra on osa kirjanpitoa. Se on luettelo yrityksen tai muun organisaation tapahtumista. Yleisimpiä ovat maksuvalvontaan käytetyt myyntireskontra ja ostoreskontra.
I'm not fat I'm undertall! (Garfield)
säännöt kissattomalle tai koirattomalle vieraalle: (maria kärkkäinen)
ne asuvat täällä, sinä et.
jos et halua niiden karvaa vaatteisiisi, pysy kaukana huonekaluistamme.
pidän lemmikeistäni enemmän kuin useimmista ihmisistä. sinulle ne ovat eläimiä. minulle ne ovat kavereita, jotka ovat lyhyitä, karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi.
kissat tai koirat ovat parempia kuin lapset. ne syövät vähemmän, eivät pyydä koko ajan rahaa, ovat helpompia kouluttaa, yleensä tulevat kutsuttaessa, eivät koskaan aja autollasi.
eivät roiku huumeita käyttävien kavereiden seurassa, eivät polta eivätkä ryyppää, eivät halua ostaa muotivaatteita, eivät käytä vaatteitasi.
eivät tarvitse ziljoonia euroja opiskeluun ja jos ne tulevat raskaaksi, voit myydä seuraukset.
- kysy ypltä. miksi yp olisi ottanut luotsin oikeudet pois kun kaikista tekemisistä on lähetetty raportit? älkää luulojanne todeksi väittäkö. minä kyllä itse tiedän mitä on tapahtunut ja mitä ei. hävetkää jos osaatte. olkaa nyt vaan onnellisia ettei tuttu nikki ole teitä vahtaamassa.
- kettunen on yleinen sukunimi. mitä outoa siinä on ?
- kettunen pitää vaan lippua pitkään siellä ylhäällä. ihan itse osasin pyytää että ottavat sen pois. tosin se vei oman aikansa. se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
- se kuva josta ilmeisesti puhutte, oli keittiöstä. eikä yhtään kukkaa ollut siinä eikä silmälaseja. en pidä silmälaseja kotona, enkä paljon muuallakaan. koettakaa keksiä jotain muuta. miten kukaan on osannut nimellä hakea?
- etsikää se kuva. minulla ei ole ollut kuvaa muualla kuin profiilissa.
- millä ihmeen kuvalla?
- tiedän, ja sen kertoi zager silloin
- minulla ei ole ollut mitään kuvaa facessa. eikä ole edes tiliä. poistin silloin kun ensimmäisen kerran nimeni mainittiin huoneessa ylellä. eli jostain muuta kautta se on tullut tietoon. esim joku toivoi että minun nimeni olisi tuulikin nimen paikalla ja huudot entiset. kukas sitä mahtoi odottaa? pysykää totuudessa on helpompaa meille kaikille. ja se mitä sanoin huoneessa, tarkoitti sitä, että ei taas alettais tappelemaan jonkun sanomisista tai sanomattomuuksista.
hyvää pvän jatkoa itsekullekin säädylle! - Hyundaisininen on aloittajan nimimerkki. vihaan sinistä väriä. ja mitä tulee mv-lehteen, niiden lukijat kyllä siteeraavat kiitettävästi niitä tekstejä.
- mitenkähän tuo osuikin juuri sopivasti kun minua oli varoitettu kertomasta yhtään mitään? kuka mahtaa olla asialla................................
- ei ole kovin montaa ihmistä sätissä jonka kanssa olen ollut miitissä samaan aikaan. eli nyt tiedän kenen kirjoitus tuo on. aika ilkeetä.
- onko sinulla lääkärintodistus siitä että pukeudut hyvin? minulla meinaan on. pakko oli laittaa tämä tähän.
- sanon vaan että haista pitkä peee. minä en ole sanonut sanaakaan mistään pisteistä.
sen ilmoitti joku sättääjä. jo on kumma kun ei tommosia valehtelijoita saada pois täältä. - koko ketju joutaa pois. ei pitäis näitä katella. katoaa motivaatio koko hommaan kun ei muuta kuin p----------aa sataa niskaan. mutta kateus ja katkeruus teettävät näköjään ihmisillä ihan mitä sattuu, ikävää. selina1
- kirjoitan vastaukseni, en edes tiedä saisinko niin tehdä. luuletko liimatainen että minun sairauteni johtuvat "jasmiinista"? et sinäkään voi olla niin tietämätön. missä kohtaa mainitaan yli-ikäisten poistamisesta sätistä? ja mitä lääkitykseeni tulee; verenpaine-, diabetes- ja astmalääkkeet ovat käytössä. päänsärkyyn otan joskus panadolin. osaan kyllä ihan itse kirjoittaa jos tunnen tarvetta moiseen. odottele ihan rauhassa pimahtamistani. sätin takia sitä ei tapahdu, toivottavasti ei myöskään kenenkään ihmisen kirjoitusten takia. siitä kirjoittamattomasta säännöstä voit kysyä muilta luotseilta. luotsin hommat loppuu joko ypn tai omasta tahdostani, ei kenenkään sättääjän. sitä on turha odotella. voisit kyllä joskus vaihtaa aihetta kun kirjoittelet noita juttujasi, aina samat syytökset, mistä lie temmattu. missään ei ole kielletty kirjoittamasta ns normaalia tekstiä ruudulle. toisten mollaaminen ja alentaminen kyllä vaikuttaa roskalta. myös kirjoitusnopeus vaikuttaa mitä mihinkin ehtii vastaamaan. muistatko, mitä kerroit minulle omasta elämästäsi ennen eläkkeelle jäämistä? et taida. mutta ei se mitään, unohtaminen ja erehtyminenkin ovat inhimillisiä. edes yksi piirre on. valoisia sättihetkiä kaikkien muiden sättääjien joukossa. voisit ihan oikeasti lopettaa nämä turhat tarinat täältä keskusteluista, eivät kuitenkaan johda mihinkään. nyt minä kävin lukemassa tämän uusimman jutun, muita en sitten jaksakaan. toisaalta jos ahdistusta helpottaa kirjoitella mitä sattuu niin anna palaa vaan. en ole ylimielinen mutta pidän itseni näiden kirjoitusten ulkopuolella, tämä on poikkeus joka vahvistaa säännön, voit lisätä vaikka uudeksi kirjoittamattomaksi säännöksi listallesi. tosin tuo on vanha sanonta. hyvää kesää ja paranemista sinnekin, niin kaikilla on iloinen mieli.
- voi voi sinua joka noita kirjoittelet. käytä omaa nimimerkkiä, puskista voi huudella ihan mitä vaan. minä pysyn sanojeni takana ja käytän omaa nikkiäni näissä kirjoituksissa. jospa sinäkin tekisit niin.
- voi hyvänen aika, kuinkahan monella muulla sätissä on ongelmia terveytensä kanssa.
laitoin profiiliin dgnrot, niistä selviää mistä on kyse. - ei kukaan pakota olemaan huoneessa jossa kaikki on päin peetä. vanhimpien huoneita on yleensä ainakin 2. menkää sinne niin ei ahdista. sivun ylälaidassa on myös poistu -vaihtoehto. ei ole pakko olla ja pahoittaa mieltään.
- näyttää nämä keskustelut olevan tasoa teet niin tai näin, aina menee väärin. jokainen voi kattoo peiliin ja omalta osaltaan parantaa henkeä jos se tuntuu salpautuvan.
nämä tarinat täällä ovat monetkin asiayhteydestä irroitettuja yksittäisiä rivejä, ei kaikki asu vanhimpien huoneessa. minäkin nukun yöni, enkä silloin tiedä mitä tapahtuu ja kenelle. mielestäni naurettavaa jankkausta aikuisilta ihmisiltä. veikkaan että niiltä jotka on syystä tai toisesta hiljennetty tai estetty tms. sättärin oma vika jos kirjoittelee tekstejä jotka eivät ole sallittuja. - miksi ette käytä ruksia?????????????????? ei näy humalaiset eikä muutkaan jotka eivät miellytä. mutta ei, jokainen on niin utelias että eihän ruksilla voi poistaa ketään ruudultaan. sitten ei olisi mitään valitettavaa. ja luotsin pitää itse nähdä mitä tapahtuu, muutoinhan koko sätti olisi kiinni kun jokainen väittäisi että tuo ja tuo sanoi sitä ja tätä. eiköhän jokainen tiedä että päivityksen jälkeen alkaa uusi sivu.
vai eikö?